Fitness Seller

onsteking remmer injectie

clintjuh

Novice
Waardering
0
goeie dag mensen
ik vroeg me af of er mensen hier zijn die ervaring hebben met onsteking remmer injectie en hoe het erna ging met trainen en de gewichten en het last dat jullie hadden ermee
zou het heel fijn vinden als de mensen konden melden de voordelen dat ze vonden en de nadelen dat ze vonden van die onsteking remmer

het is namelijk zo dat ik een tijdje bij de fysio loop en nu met dit mooie weer nog geen resultaten er zijn willen ze me een onsteking remmer geven nu tijdens me rustiger dagen en dat ik toch na de zomer a einde van het jaar toch nog met NK bankdrukken mee kan ( of er voor oefenen )

mvg clintjuh

Cortisone injectie bedoel je toch? Wat zegt je fysio ervan?
Ik heb vorige week vrijdag een injectie gekregen in de brachialis (onder de biceps), en voorlopig heeft het probleem zich enkel maar verplaatst, heb nu
last aan het einde van deze spier aan de pols.

ik hou je wel op de hoogte..

• Topic Starter Topic Starter
ja me fysio zeg dat die het met de sportarts zouu over hebben hoe het beste gedaan kan worden hij zei zelf laat het doen met meriscan erbij dat die zelf ook precies kan zien waar die meeste ontstoken is en daar precies laat spuiten

dank je wel dat je je me op het hoogte houd

mvg clintjuh

Wat heeft je fysiotherapeut tot nu toe gedaan met de behandeling? Ik ben zelf geen fan van injecties en raad het mijn patienten dan ook af. Zie zelden een langdurige verbetering hiermee.

Terug
Naar boven