MuscleMeat

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
maak een foto met een lepel in je linkerhand en een aansteker in de rechterhand en waar je je fysiek laat zien en post die foto :)

Ik verklaar het originele topic, summercontest dus, als beste log van 2011

Ja of een met een peniskoker om je lul, een dode duif in je linkerhand en het kloppende hart van een paard in je rechterhand.

Muayboran, ik kan jou heel sterk aanraden om psychologische bijstand te zoeken, je bent echt ziek.

Wacht er wel nog even mee, je vermaakt me echt :D:D:D

Owja, voordat je die psychologische hulp zoekt, moet je wel dringend eens een cursus Nederlands volgen man, je typt zoals een 12-jarige..

zomg gaat dit nog steeds door?

Muayboran, ik kan jou heel sterk aanraden om psychologische bijstand te zoeken, je bent echt ziek.

Wacht er wel nog even mee, je vermaakt me echt :D:D:D

Owja, voordat je die psychologische hulp zoekt, moet je wel dringend eens een cursus Nederlands volgen man, je typt zoals een 12-jarige..

heeft soms ook wel wat weg van luppie

vlora en vauna

Dit topic is ook weer dood zo te zien. Toch leuk dat Muay al die moeite heeft moeten doen voor zijn troll status en het niet afbetaald.

ik wacht toch nog even op het filmpje

wat een grap die MB

kom op MB -
:(((((((((((

duurt wel lang weer he ..... :rolleyes:

Maar dan rest nog de vraag. Indien je buff bent zoals de vrind op de foto die Mb beweert te zijn, waarom doe je dan mee aan een contest op een forum?

Geef hem even de tijd om iemand te vinden die voor hem het filmpje wil maken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven