XXL Nutrition

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
als hij het echt wil bewijzen maakt hij gewoon een vid, zegt hij ze naam en maakt hij wat poses

kunnen we zien of hij het echt is, of dat het zijn fysiek niet is

Foto met het blaadje lijkt me legit maar wel een heeeel ander fysiek dan de foto's met zwart gezicht, en het verschilt nog meer van de allereerste pic van dat blog..

Eigenlijk probeert MB ons voor de gek te houden met 3 verschillende fysieken, mind=blown

Het heeft hem gewoon een paar weken gekost eer hij een persoon (met goede fysiek) vond die voor hem zijn naam op een blaadje wou schrijven. Nu is het wachten totdat hij iemand vind die voor hem de video maakt, waarin er "**** u DBB" geroepen wordt.

De jongen steekt er iigv wel wat moeite en tijd in, maar ik denk dat we nog even geduld moeten hebben voor die video.

Bloed dood zo

Vind eigenlijk wel dat Muayboran nu gebanned mag worden

Wat een heerlijk topic is dit, net een superzware wedstrijd achter de rug dus dit is lekkere ontspannend slap geouwehoer.

Bewonderswaardig hoeveel moeite door de trol wordt gedaan om zijn "onschuld" te bewijzen terwijl hij hiermee alleen nog ongeloofwaardiger overkomt.
Ik hoop zelf op een filmpje want anders raakt deze mysterie nooit opgelost.

Zal over een paar dagen nogmaals in dit topic kijken ben echt nieuwsgierig naar de afloop..

Nog niets nieuws?

Nu Jimmy nog ontmaskeren en de contest is safe:D

hohoho jimmy is as real as it gets

Hey Ferdi
had je geen concurrenten op de wedstrijd? foto's, vids, namen?
Ben benieuwd hoe die hebben gepresteerd!

Btw, hoeveel moest je Alexander Lambrechts betalen om die ybfcontest site te late maken?
[Link niet meer beschikbaar]

En laat me raden, dat pose filmpje staat op Loombo omdat je dan niet te datum kan zien van wanneer die is geupload?

Alle schijt jaloezie mensen hier, ga een bizon ppen en vertel het verhaal later tegen je kleinkinderen

Mijn moeder gaat morgen hier een account aanmaken, en dan stopt deze onzin!
This shit ends tomorrow!

Laatst bewerkt:
Alle schijt jaloezie mensen hier, ga een bizon ppen en vertel het verhaal later tegen je kleinkinderen

Mijn moeder gaat morgen een account aanmaken, en dan stopt deze onzin!
genoeg is genoeg!

:yell::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik weet niet of het aan mijn toestand ligt, maar wat?

Rustig hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven