Diced
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, veel vrienden heeft ie natuurlijk niet hehe.Geef hem even de tijd om iemand te vinden die voor hem het filmpje wil maken![]()
Inderdaad, veel vrienden heeft ie natuurlijk niet hehe.
Ja, het is echt een pareltje. Aan het einde van het jaar wanneer we het beste topic van 2011 benoemen acht ik dit topic een goede kanshebber.heb het topic over de loop van de dag eens doorgelezen, was hier helemaal niet van op de hoogte
heb me niet verveeld tijdens het lezen![]()
Ja, het is echt een pareltje. Aan het einde van het jaar wanneer we het beste topic van 2011 benoemen acht ik dit topic een goede kanshebber.
Ik heb het persoonlijk aan de organisators vandaag gevraagd of er informatie was gelinkt op het internet en ze gaven me die website en dat ze binnen een aantal weken hun website gingen lanceren.. Die gelinkte website is hoogst waarschijnlijk de webdesigner van die website.. Contest zelf vond ik eerlijk gezegd slecht georganiseerd maar verschoot wel dat er wat concurentie zat naast mij..
was helemaal geen wedstrijd op 4 juni..onze was 22 Mei !!
mvg Jack Zwolle YBF/WFF /NABBA NEDERLAND