Fitness Seller

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk er niet zo gek van op..
BRB video vinden die lijkt op het fysiek van de pics, waarin de buffel ook daadwerkelijk spreekt
BRB tekst inspreken op t filmpje en het dan hier posten.

Lang zoeken duurt langgg

Pfff ik ben er nog steeds niet over uit waarom je de boel zo voor de gek houd... Ben je nou de grootste troll aller tijden of gewoon niet goed in je hoofd?

En dat bewijs materiaal is toch telkens NET niet geloofwaardig. Kom nou eens met een filmpje met een blaadje met ''DBB'' erop en waarop je spreekt. Niet met vage fotoshop shit, en een zelfverzonnen internet site.

MB maak een filmpje verkleed als Conan The Barbarian?!
Zwaard in je hand en een bandje om je hoofd.. Doe het gewoon!
Je kan het..Bewijs jezelf C-MON.

heb het topic over de loop van de dag eens doorgelezen, was hier helemaal niet van op de hoogte :)

heb me niet verveeld tijdens het lezen :D

Had trouwens "onthulling" spectaculairder verwacht.
MB stelt me weer teleur :(

heb het topic over de loop van de dag eens doorgelezen, was hier helemaal niet van op de hoogte :)

heb me niet verveeld tijdens het lezen :D
Ja, het is echt een pareltje. Aan het einde van het jaar wanneer we het beste topic van 2011 benoemen acht ik dit topic een goede kanshebber.

Ja, het is echt een pareltje. Aan het einde van het jaar wanneer we het beste topic van 2011 benoemen acht ik dit topic een goede kanshebber.

het originele topic eerder, daar was de kentering goed te zien van licht ongeloof naar keihard bashen en de ontmaskering door kers

EPIC SHIZ

Ik heb het persoonlijk aan de organisators vandaag gevraagd of er informatie was gelinkt op het internet en ze gaven me die website en dat ze binnen een aantal weken hun website gingen lanceren.. Die gelinkte website is hoogst waarschijnlijk de webdesigner van die website.. Contest zelf vond ik eerlijk gezegd slecht georganiseerd maar verschoot wel dat er wat concurentie zat naast mij..

Hey Muay, was zeker een leuke wedstrijd 4 juni in dromenland?

was helemaal geen wedstrijd op 4 juni..onze was 22 Mei !!

mvg Jack Zwolle YBF/WFF /NABBA NEDERLAND

35d21cgjpg.gif

BUSTED

Beste builders, net een mailtje gehad van iemand die oplet en ons op de hoogte bracht van het 'zwamverhaal' van de zogenaamde wedstrijd die 'zou' zijn gehouden op 4 juni te Beverwijk.

Inmiddels gebruiken betreffende personen,info en een naam die beschermd is, en een WEIDER logo wat ook beschermd is,gevalletje :hoe valsheid in geschrifte wil je het hebben...hebben het doorgespeeld aan onze jurist.

In ieder geval bedankt voor alle oplettenheid .....en voor onze zogenaamde zwamneuzen..Keep on Dreaming!!

Sportieve Groeten ,Diana Kamies en Jack Zwolle YBF/WFF Nederland

Hahaha zou mooi zijn als die echt aangeklaagd kan worden vanwege die fake site.

Haha, zou te mooi zijn.

Het zou niet goed voor hem zijn als hij aangeklaagd werd en moest betalen.

Hij zal het geld zeker nodig hebben voor zijn opname is een psychiatrische instelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven