AndroidHealthClinic

Onthulling Muayboran topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Check men vorige topic kuki, werd helemaal kapot getrolled.. Clip is van mij, vandaag genomen tijdens men wedstrijd te Beverwijk.

dat kan niet. Jij hebt een topic gemaakt van anderhalf jaar terug waar je voor het eerst ging kuren. Al kuur je anderhalf jaar aan een stuk door zou je niet zo uit komen te zien.

Besides op de wedstrijd op de video wordt er reclame gemaakt voor weiders nutrition. Uit ervaring weet ik dat geen enkele wedstrijd in nederland reclame hiervoor maakt. En zelfs als dit daadwerkelijk de wedstrijd van vandaag in beverwijk was kan het net zo goed iemand anders zijn. Ik kan ook fotos en filmpjes maken van atleten op deze wdstrijden en zeggen dat ik dat ben. Dat is geen bewijs.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Ik kan me niet herinneren dat ik tineye heb gebruikt?

Ik zal het hierbij laten met een filmpje dat men CAMERAMAN, JA dat heb je goed gehoord CAMERAMAN (maat) heeft gemaakt vandaag tijdens men contest YBF kwalificatie in Beverwijk, NL waar ik 1ste plaats ben geindigd. Ik vroeg de organisators waarom er geen informatie stond via giant en internet en ze zeide dat de website onder constructie was -> [Link niet meer beschikbaar] , ik heb mezelf ingeschreven via mail.
YBF heeft gewoon 'n website hoor:
http://yourbodyfederation.net/
 
Eric R wel
 
Ik had heel je log gevolgd. Ik snap dan niet wie die foto met je naam erop geshopt heeft? Of waarom toon je geen filmpjes of meer foto's van jou?

No shit sherlock!
 
Mooi mannetje die Muyaboran. Kan mij het verotten of ie fake is of niet. Hij maakt vermakelijke posts :D Dont go away man :thumb:
 
dat kan niet. Jij hebt een topic gemaakt van anderhalf jaar terug waar je voor het eerst ging kuren. Al kuur je anderhalf jaar aan een stuk door zou je niet zo uit komen te zien.

Besides op de wedstrijd op de video wordt er reclame gemaakt voor weiders nutrition. Uit ervaring weet ik dat geen enkele wedstrijd in nederland reclame hiervoor maakt. En zelfs als dit daadwerkelijk de wedstrijd van vandaag in beverwijk was kan het net zo goed iemand anders zijn. Ik kan ook fotos en filmpjes maken van atleten op deze wdstrijden en zeggen dat ik dat ben. Dat is geen bewijs.

Neem maar eens dan een goede kijkje op hun website [Link niet meer beschikbaar] zij hebben weider en andere supplementen bedrijven als officiële partner. Ik kreeg zelf 550 euro in cheque + een doos vol met weider supplmeneten als 1ste plaats. K heb in bijlage een aantal van de pics geupload maar nogmaals webcam kwaliteit en lack aan tan..

Zal zeker nog meer videos en pics posten.. nogmaals de contest doet me niets niet meer en ik lees net dat ik me toch niet meer kan inschrijven.. Enkel die feiten rechtzetten van verkeerde informatie over mij, daarom ben ik hier terug.

DBBcontestlog1(1).JPG


dbbcontestlog2.JPG
 
Neem maar eens dan een goede kijkje op hun website [Link niet meer beschikbaar] zij hebben weider en andere supplementen bedrijven als officiële partner. Ik kreeg zelf 550 euro in cheque + een doos vol met weider supplmeneten als 1ste plaats. K heb in bijlage een aantal van de pics geupload maar nogmaals webcam kwaliteit en lack aan tan..

Zal zeker nog meer videos en pics posten.. nogmaals de contest doet me niets niet meer en ik lees net dat ik me toch niet meer kan inschrijven.. Enkel die feiten rechtzetten van verkeerde informatie over mij, daarom ben ik hier terug.

je bent wel een buffe boy:)

doe de volgende keer iets duidelijker alles tonen:)
 
Ja website werkt niet :) Cool nu zien we eens foto's :D
 
Wordt stees interessanter
 
Die website is gewoon een tk-domein die gelinkt staat naar [Link niet meer beschikbaar].

Geef mij 'n uur en ik zet 'n professionelere site inelkaar.
 
Straks ben je toch nog echt! :P

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

yfbcontest.tk -> Info@yfbcontest[B].nl[/B] ???
 
Sowieso goed buff idd! Voordeel van de twijfel imo. Moest het toch allemaal echt geweest zijn , is het iig gwn impressive. Ben benieuwd naar wat nog volgt :).
 
Die website is gewoon een tk-domein die gelinkt staat naar [Link niet meer beschikbaar].

Geef mij 'n uur en ik zet 'n professionelere site inelkaar.

Ik heb het persoonlijk aan de organisators vandaag gevraagd of er informatie was gelinkt op het internet en ze gaven me die website en dat ze binnen een aantal weken hun website gingen lanceren.. Die gelinkte website is hoogst waarschijnlijk de webdesigner van die website.. Contest zelf vond ik eerlijk gezegd slecht georganiseerd maar verschoot wel dat er wat concurentie zat naast mij..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is die foto die je eerder hebt gepost toch van iemand anders. kijk naar het verschil.

En dan voral naar de plaats van de tepels.
 
Ik heb het persoonlijk aan de organisators vandaag gevraagd of er informatie was gelinkt op het internet en ze gaven me die website en dat ze binnen een aantal weken hun website gingen lanceren.. Die gelinkte website is hoogst waarschijnlijk de webdesigner van die website.. Contest zelf vond ik eerlijk gezegd slecht georganiseerd maar verschoot wel dat er wat concurentie zat naast mij..

http://yourbodyfederation.net ze hebben al een website.

Edit:
Net dat filmpje bekeken, maar dat is het Kennemer theater niet of ben ik nu gek??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven