AndroidHealthClinic

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je van Vilvoorde Steven? :D

Belgie?

Ja en hij betaalt voor h**ren in Antwerpen om te nken. Dan noemt hij mij zielig? Hoe zielig is dat nu, betalen voor coïtus :rolleyes: en aan de juice zitten sinds je 17 jaar kuch kuch
haha 17jaar..... haha ik moet lachen
ik ga niet enkel in antwerpen naar de h**ren hoor...

Nogmaals, overgang van een hd camera naar een low kwaliteit camera. Het enigste waar je een beetje definitie ziet is men schouders maar de rest lijkt door de webcam een dikke blur.. Niet dat ik alles op de camera blame maar ook dat ik veel lean mass heb aangezet de afgelope maanden. Door men lichaamstype ben ik enorm carb sensitive en ik moet steeds oppassen dat ik niet teveel opblaas met carbs zodat ik men abs niet beter zie.

:roflol::lol::haha::hahaha::laugh::eyes::grinny::birthday::kerst::wave::hello::thumbs::clap::moon::sukkeltje::nut:

Ik geloof er geen zak van :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Triceps zijn helemaal niet geshopt, zat gewoon nog veel pomp in en je ziet het niet maar ik span men arm aan close up genomen.. ik zal aanstaande dagen meer pics en vids posten waarbij ik meer zal vermelden. Ik geef geen reet voor men dbb statuut of wat dan ook.. ik ben hier gewoon om te bewijzen dat ik steeds de kerel ben en niet Sava of welke shit dan ook jullie mij mee vergelijken..

Hoe verklaar je dan die deuk in de deur ter hoogte van je triceps?

Ik geloof er nog steeds geen **** van.
Iets weten over fitness of bodyfat is iets heel anders dan je lengte. Als je geen idee hebt van lengte dan heb je serieus het IQ van een schoenzool, iedereen weet wat lengte is en iedereen weet ongeveer hoe groot die is. Daar gaat echt geen 10cm verschil in schatting in zitten.

Daarbij een wedstrijd waar niemand hier iets van gehoord heeft? Ik neem aan dat er ergens over gesproken word. Op google 0 hits, op geen forums wordt er over gesproken. Weider heeft niet eens een winkel in Nederland, dus wat is het voordeel van hun voor sponsering? Op de social media van Weider wordt er ook niet over gesproken. Ik neem aan dat in het oorspronkelijke filmpje geluid bij zit van de jury, publiek. Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar;d.

Verklaring van het geshopte blaadje? hierbij heb ik geen paint gebruikt maar enkel het oorspronkelijk blaadje in een andere kleur toegevoegd aan de foto. Zie je enige vorm van fotoshop geschrift? dan moet je wel echt goed kunnen tekenen want ik heb dat programma al sinds men middelbaar niet aangeraakt.. Ik ben daar ook niet verlegen voor en k heb de foto's ook niet gedelete

Je begrijpt het niet zo goed, geloof ik. Ze vragen waarom je in eerste instantie een blaadje met DBB erop fotoshopt bij die andere foto?

Ik denk dat je gewoon goed met photoshop kan werken of heb ik het mis?

heb hem juist een smsje gestuurt ik hoop egt dat hij me een keertje komt bezoeken

Wat een onthulling, het lijkt Peters R de Vries wel.

Dit is het slechtste geloof mij topic dat ik ooit heb gezien

• Topic Starter Topic Starter
Je begrijpt het niet zo goed, geloof ik. Ze vragen waarom je in eerste instantie een blaadje met DBB erop fotoshopt bij die andere foto?

Over die cm schatten had ik geen idee hoeveel een standaard iemand zijn lengte moet zijn.. k ken nog steeds bodybuilders die hun eige lengte niet kennen en gewoon een lengte schatten terwijl ze er vaak ook naast zitten..

Het probleem is die 10 cm, waar ik zelf ook verbaasd van ben maar het geeft gewoon 1m82 aan die lat zonder mijn tenen naar boven te doen :D.

Ik heb trouwens ook metingen genomen van:

thigh: 70 cm
Borst: 125cm
Opperarm - bies: 49cm

Welke deuk? ik zie gewoon een verborgen stuk maar dat komt natuurlijk omdat mijn triceps die bedekt? ;)

iedereen ziet die deuk, behalve jij.......

Over die cm schatten had ik geen idee hoeveel een standaard iemand zijn lengte moet zijn.. k ken nog steeds bodybuilders die hun eige lengte niet kennen en gewoon een lengte schatten terwijl ze er vaak ook naast zitten..

Het probleem is die 10 cm, waar ik zelf ook verbaasd van ben maar het geeft gewoon 1m82 aan die lat zonder mijn tenen naar boven te doen :D.

Ik heb trouwens ook metingen genomen van:

thigh: 70 cm
Borst: 125cm
Opperarm - bies: 49cm

Welke deuk? ik zie gewoon een verborgen stuk maar dat komt natuurlijk omdat mijn triceps die bedekt? ;)[/QUOTE]

Geef nou maar toe. Het was een mooi verhaal en we hebben gelachen! Thanx daarvoor!

Wie ben je echt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven