XXL Nutrition

Onthulling Muayboran topic

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is die foto die je eerder hebt gepost toch van iemand anders. kijk naar het verschil.

Scan het met tineyes en vergelijk de hoofden. Hierbij gebruik ik een high-definitie camera waarbij je alles beter ziet dan een oude trust webcam.. En natuurlijk vasculairder ;)
 
http://yourbodyfederation.net ze hebben al een website.

Edit:
Net dat filmpje bekeken, maar dat is het Kennemer theater niet of ben ik nu gek??

Is gewoon het kennemer theater te beverwijk. Daar werd alles opgenomen.. Wil je meer info over de zaal liggingen, pm maar
 
Is gewoon het kennemer theater te beverwijk. Daar werd alles opgenomen.. Wil je meer info over de zaal liggingen, pm maar

Ik ken de zaal, ik ben er onlangs nog geweest namelijk.
 
cool topic
 
Scan het met tineyes en vergelijk de hoofden. Hierbij gebruik ik een high-definitie camera waarbij je alles beter ziet dan een oude trust webcam.. En natuurlijk vasculairder ;)

Wat is de verklaring van je geshopte triceps en DBB-blaadje?
 
Scan het met tineyes en vergelijk de hoofden. Hierbij gebruik ik een high-definitie camera waarbij je alles beter ziet dan een oude trust webcam.. En natuurlijk vasculairder ;)

Sorry maar die lichamen zijn naar aanleiding vd foto's compleet verschillend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog eens kijkend naar alleen het linker plaatje en met je laatst geposte pics. hele andere bouw gewoon.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hert zou kunnen, maar ik zeg het blijft er nog altijd heel erg verdacht uitzien.

En als je toch beweert dat jij dast bent op alle 3 de foto's dan kun je net zo goed een pic met je kop erop zetten want die andere 2 foto's hebben we de gezichten er al bij:)
 
THISGONBGUD.gif


Ik ben nu ook echt heel erg benieuwd of het nu zo is of niet:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ik ken de zaal, ik ben er onlangs nog geweest namelijk.

Het feit blijft wel dat ze afhankelijk van de verschillende contests hun partners enzo anders promoten met ook andere organisators ;)

Wat is de verklaring van je geshopte triceps en DBB-blaadje?

Verklaring van het geshopte blaadje? hierbij heb ik geen paint gebruikt maar enkel het oorspronkelijk blaadje in een andere kleur toegevoegd aan de foto. Zie je enige vorm van fotoshop geschrift? dan moet je wel echt goed kunnen tekenen want ik heb dat programma al sinds men middelbaar niet aangeraakt.. Ik ben daar ook niet verlegen voor en k heb de foto's ook niet gedelete
 
omg, bewijs jezelf nou eens fatsoenlijk: maak een filmpje waarin je hallo dbb zegt, laat ff je fysiek zien, case closed en je hebt je DBB-reputatie terug. Maar dit blijft vaag.
 
Verklaring van het geshopte blaadje? hierbij heb ik geen paint gebruikt maar enkel het oorspronkelijk blaadje in een andere kleur toegevoegd aan de foto. Zie je enige vorm van fotoshop geschrift? dan moet je wel echt goed kunnen tekenen want ik heb dat programma al sinds men middelbaar niet aangeraakt.. Ik ben daar ook niet verlegen voor en k heb de foto's ook niet gedelete

En je triceps?
 
Het is mij nog helemaal niet duidelijk Muayboran!
 
Sorry maar die lichamen zijn naar aanleiding vd foto's compleet verschillend.

Nog eens kijkend naar alleen het linker plaatje en met je laatst geposte pics. hele andere bouw gewoon.

Hert zou kunnen, maar ik zeg het blijft er nog altijd heel erg verdacht uitzien.

En als je toch beweert dat jij dast bent op alle 3 de foto's dan kun je net zo goed een pic met je kop erop zetten want die andere 2 foto's hebben we de gezichten er al bij

Nogmaals, overgang van een hd camera naar een low kwaliteit camera. Het enigste waar je een beetje definitie ziet is men schouders maar de rest lijkt door de webcam een dikke blur.. Niet dat ik alles op de camera blame maar ook dat ik veel lean mass heb aangezet de afgelope maanden. Door men lichaamstype ben ik enorm carb sensitive en ik moet steeds oppassen dat ik niet teveel opblaas met carbs zodat ik men abs niet beter zie.
 
Heb berichtje gestuurd naar Diana van YBF, horen we het binnenkort wel :rolleyes:
 
Jezus zeg, zelfs Ben Laden stribbelde minder tegen nadat die busted was.
Get over it kleutertje.
 
En je triceps?

Triceps zijn helemaal niet geshopt, zat gewoon nog veel pomp in en je ziet het niet maar ik span men arm aan close up genomen.. ik zal aanstaande dagen meer pics en vids posten waarbij ik meer zal vermelden. Ik geef geen reet voor men dbb statuut of wat dan ook.. ik ben hier gewoon om te bewijzen dat ik steeds de kerel ben en niet Sava of welke shit dan ook jullie mij mee vergelijken..
 
psychhhooooooo-alarm
muayboran is ontstapt uit de instelling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven