baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al lang voor gezorgd, busje komt zo. Ik laat de sponsoren ook even een troostprijs nasturen.Waarom gaan mensen er nog serieus op in? It's all fake. Maar moeten wij hem misschien niet naar een inrichting begeleiden?
Is dit niet een stukje nazorg waar de moderators van dit forum voor zorg zouden moeten dragen, even een bepaalde instelling er op attenderen dat de persoon in kwestie klaar is voor opname..?
Is dit niet een stukje nazorg waar de moderators van dit forum voor zorg zouden moeten dragen

ik heb vandaag met muay schouders getraind,
heftige training. .we hebben video gemaakt
Dese samen mijn zijn contest log beste topics tot nu toe dit jaar haha
Sava was wel 100x slimmer. Sava was een god. Hij was een wandelende bodybuilding encyclopedie.
Hij had zo enorm veel kennis over alles.
Hij was wel een faker kwa foto's, maar achter het account moet echt een beest hebben gezeten. Sava bleef denk ik graag anoniem.
Ga je nou Sava verdedigen?![]()
Pff!
Juist het feit dat hij zoveel kennis had en daarnaast loog maakt Sava een zielepiet.
Is al lang voor gezorgd, busje komt zo. Ik laat de sponsoren ook even een troostprijs nasturen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]