AndroidHealthClinic

Onthulling Muayboran topic

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze hele thread is useless zonder proof dat je wel echt bent.
En nee dat is niet moeilijk... ff foto/film maken waar je posed en iets van bewijs erbij doet
 
Waarom gaan mensen er nog serieus op in? It's all fake. Maar moeten wij hem misschien niet naar een inrichting begeleiden?

Is dit niet een stukje nazorg waar de moderators van dit forum voor zorg zouden moeten dragen, even een bepaalde instelling er op attenderen dat de persoon in kwestie klaar is voor opname..?
 
Waarom gaan mensen er nog serieus op in? It's all fake. Maar moeten wij hem misschien niet naar een inrichting begeleiden?

Is dit niet een stukje nazorg waar de moderators van dit forum voor zorg zouden moeten dragen, even een bepaalde instelling er op attenderen dat de persoon in kwestie klaar is voor opname..?
Is al lang voor gezorgd, busje komt zo. Ik laat de sponsoren ook even een troostprijs nasturen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Deze samen met zijn contest log beste topics tot nu toe dit jaar haha
 
Laatst bewerkt:
Is dit niet een stukje nazorg waar de moderators van dit forum voor zorg zouden moeten dragen

Enige nazorg waar ik me mee bezig ga houden...zorgen dat hij geen kloontjes aan gaat maken. Dit alles voor zijn eigen bestwil natuurlijk.:)
 
valt me op dat hij niet meer reageert
 
ik heb vandaag met muay schouders getraind,
heftige training. .we hebben video gemaakt
 
even uploaden,
 
duurt uploaden anderhalf uur :P
 
Sava was wel 100x slimmer. Sava was een god. Hij was een wandelende bodybuilding encyclopedie.
Hij had zo enorm veel kennis over alles.

Hij was wel een faker kwa foto's, maar achter het account moet echt een beest hebben gezeten. Sava bleef denk ik graag anoniem.

Ga je nou Sava verdedigen? :rolleyes:

Pff!

Juist het feit dat hij zoveel kennis had en daarnaast loog maakt Sava een zielepiet.
 
Ga je nou Sava verdedigen? :rolleyes:

Pff!

Juist het feit dat hij zoveel kennis had en daarnaast loog maakt Sava een zielepiet.

Ik ga wel mee met z1000...denk dat Sava idd anoniem wilde blijven. En vermoed dat hij een vergelijkbaar fysiek poste. Misschien wishful thinking en goed van vertrouwen. Weet het niet...Sava wist iig veel en was behulpzaam en geen vervelend member ofzo.
 
Ik heb Sava nooit meegemaakt. Waar is hij nu dan? Toch zonde dat iemand die schijnbaar zoveel kennis had, niet meer actief op het forum is.
 
Is al lang voor gezorgd, busje komt zo. Ik laat de sponsoren ook even een troostprijs nasturen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha:roflol::roflol::roflol:
 
Sava was een baas!
 
Sava
Laatste activiteit: wo 27 apr 2011 12:18
 
Hoi


*yeah, ook gepost in het topic van het jaar*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven