JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand die de overeenkomsten ziet met de Sava-saga?
muay is niet fake,
ik ben met hem opstap geweest gisteren
we hebben wat videos opgenomen

was het ook
81 kg wegen op 1.78 met anabolen is ook gay.
maaruuhhh

Heb je trouwens wel een hyves-account? Heb je foto's daar namelijk wel eens eerder gezien en sinds eergisteren na al het gezeik hier staat die hyves ineens op privé.
Gebruikers die hetzelfde IP adres delenerko
twijfel of t geen trol is of het de echte is![]()
19 jaar, 0 posts, geslacht vrouw, stats van 'n vrouw, zou wellicht z'n vriendin kunnen zijn.Gebruikers die hetzelfde IP adres delen
Gebruiker
Shawtyx
Jongens dit is toch allemaal duidelijk. Rob S is gewoon de grootste hater. Probeert zijn grootste concurrent zwart te maken. Muayboran heeft zich keer op keer bewezen, 1 jaar gekuurd en op zn gekst 200mg tren gepakt om zo'n fysiek te krijgen. (Chapeau!) Gun de beste jongen die supps, zodat hij met zijn centjes wat aan zijn scheve deur kan doen. Zal zijn vader ook blij mee zijn!

Ja dacht ik ook al aan. Maar wilde het van hem zelf horen.19 jaar, 0 posts, geslacht vrouw, stats van 'n vrouw, zou wellicht z'n vriendin kunnen zijn.
erko
twijfel of t geen trol is of het de echte is![]()

Gebruikers die hetzelfde IP adres delen
Gebruiker
Shawtyx
Voor alle duidelijkheid, mijn lengte heb ik in mijn eerste topic volledig verkeerd ingeschat maar dat was toen men eerste topic op DBB waarvan ik nog niets had van kennis?