AndroidHealthClinic

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
muay is niet fake,
ik ben met hem opstap geweest gisteren
we hebben wat videos opgenomen

Laatst bewerkt:
Die is ook fake, maar heb het al gerapporteerd. Normaal gezien verwijderen ze dit profiel deze week nog. Want moest mijn Id doormailen :)

Heb je trouwens wel een hyves-account? Heb je foto's daar namelijk wel eens eerder gezien en sinds eergisteren na al het gezeik hier staat die hyves ineens op privé.

erko

twijfel of t geen trol is of het de echte is :)

Jongens dit is toch allemaal duidelijk. Rob S is gewoon de grootste hater. Probeert zijn grootste concurrent zwart te maken. Muayboran heeft zich keer op keer bewezen, 1 jaar gekuurd en op zn gekst 200mg tren gepakt om zo'n fysiek te krijgen. (Chapeau!) Gun de beste jongen die supps, zodat hij met zijn centjes wat aan zijn scheve deur kan doen. Zal zijn vader ook blij mee zijn!

Jongens dit is toch allemaal duidelijk. Rob S is gewoon de grootste hater. Probeert zijn grootste concurrent zwart te maken. Muayboran heeft zich keer op keer bewezen, 1 jaar gekuurd en op zn gekst 200mg tren gepakt om zo'n fysiek te krijgen. (Chapeau!) Gun de beste jongen die supps, zodat hij met zijn centjes wat aan zijn scheve deur kan doen. Zal zijn vader ook blij mee zijn!

:roflol:

oke dan heb ik niks gezegd :D

Ik heb me toen geregistreerd op het werk, omdat ik me niet in kon houden om niet te reageren op zijn vorig populair topic :)

Waarschijnlijk is het een collega van me die ook lid is geworden.

Gebruikers die hetzelfde IP adres delen
Gebruiker
Shawtyx

Meerde mensen hebben in het originele Muayboran topic volgens mij toen ook aangegeven dat Erko real was. En niet mensen met 2 post wie weet ik niet meer precies. En heb effe geen zin in 60 paginas spitten :P

4qfriq.gif

Beste post in dit topic.

Voor alle duidelijkheid, mijn lengte heb ik in mijn eerste topic volledig verkeerd ingeschat maar dat was toen men eerste topic op DBB waarvan ik nog niets had van kennis?

Kerel hoe kan je nou je lengte volledig verkeerd inschatten en dan zeggen "Ja ik had nog niets van kennis"

Als je een computer kan bedienen heb je toch ook genoeg denkvermogen om te weten hoe lang je bent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven