Fitness Seller

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een goeie van mb uit den ouden doosch:

Cutkuurtjah test, var en tren ace

Yo bois ben van plan een nieuwe kuurtje te zetten soon. 2 weken voor mijn kuur begin ik met femara ivm huidige gyno en laat ik het op een low dose runnen tijdens mijn kuur. Aromasin is voor mij een no go omdat ik merk dat het mijn klier nog dikker maakt voor een of andere reden.. Nolva wil ik niet doen omdat het IGF waardes verlaagt en pas in men nakuur mee herstellen. Ik dacht aan het volgende:

week 1-10 test E 250mg/week
week 3-8 tren ace 75mg EOD
week 3-8 anavar 100 mg ED

Waarom test zo laag? doel is om zo weinig mogelijk oestrogenen te laten creeëren in men systeem en enkel gebruiken als basis voor men kuur (libido, eiwitbespaarder etc).

Voeding = altijd ok bij mij omdat ik als een bb monnik eet

Zou HCG hierbij noodzakelijk zijn en zal 300iu EW volstaan?

Hallo mijn naam is Johan.
Ik ben van System solutions.
Ik heb wellicht interesse in de diensten van de heer Muayboran.

Nog nieuwtjes sinds gisteren?

Nog nieuwtjes sinds gisteren?

Jawel, Muayboran heeft gister weer een wedstrijd gedaan, ditmaal de Mr. Olympia voor de benelux, is een nieuwe wedstrijd volgens hem maar ik geloof hem wel daarin. Hij won meteen de overall en kreeg 1000 euro prijzengeld en 500 euro aan Weider supplementen. Toppie kerel die muayboran en wens hem veel succes om zijn pro card te verdienen!

Is dit topic nou nog steeds niet gesloten en heeft MauyBaboon geen PERM ban gekregen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
MauyBaboon

Jawel, Muayboran heeft gister weer een wedstrijd gedaan, ditmaal de Mr. Olympia voor de benelux, is een nieuwe wedstrijd volgens hem maar ik geloof hem wel daarin. Hij won meteen de overall en kreeg 1000 euro prijzengeld en 500 euro aan Weider supplementen. Toppie kerel die muayboran en wens hem veel succes om zijn pro card te verdienen!

ik heb gehoord dat hij zijn pro card gekregen heeft en nu meedingt voor de Pro Bodybuilding Weekly Championships in tampa bay

Ik heb gehoord dat zijn moeder hem heeft neergestoken met een botte vork omdat hij teveel op internet zat.

ik heb gelezen dat hij is neergeschoten in Beverwijk door een groep turkse gangsters
(stond in de spits)

Hij was aan het rukken op foto's van de contest deelnemers.

Zoiets heb ik ook gehoord.. maar dan de versie waarbij zijn oma hem heeft neergestoken na dat mama hem had afgejost.

Maar ik zal wel verkeerd geinformeerd geweest zijn.

we zulle moeten wachten tot het weekend is,
dan mogen psychopaten altijd een weekendje naar huis

Ik heb gehoord dat hij is doodgeschoten door de de amerikaanse geheime dienst, waarna zijn lichaam in zee is gegooid.

Zijn geest leeft echter voort in deze troll-topics.

Heb ik al eerder gedaan in zijn vorige topic. Ik snap niet dat hij nog steeds zo doorgaat. Van mij mag hij de prijs wel winnen voor "biggest psycho on dbb". Ik zie net ook dat hij mijn foto's eerder had gebruikt, wist ik ook niet. Ik ken deze persoon niet, en heb nooit met hem getraind.

Het is idd entertainment, maar is ook niet echt voor mee te lachen. Want heb al ondertussen paar keer gehad, dat mensen een fake account maken op een of ander social network en ze zo dan de mensen goed wat dingen wijsmaken met mijn foto's of gegevens.

Die Erko Jun zit ook op dit forum las ik? Kan die niet even uitleggen wat er aan de hand is en of er ook foto's van hem tussen zitten?

Niemand die de overeenkomsten ziet met de Sava-saga?

Haha, dat was ook een classic.

Niemand die de overeenkomsten ziet met de Sava-saga?

Sava was wel 100x slimmer. Sava was een god. Hij was een wandelende bodybuilding encyclopedie.
Hij had zo enorm veel kennis over alles.

Hij was wel een faker kwa foto's, maar achter het account moet echt een beest hebben gezeten. Sava bleef denk ik graag anoniem.

ja vraag me ook af hoe Sava er echt uitziet :0

Dat dere lat we won't be seeing againg round here.. bye MB
Tap tap nighty night..

Heb ik al eerder gedaan in zijn vorige topic. Ik snap niet dat hij nog steeds zo doorgaat. Van mij mag hij de prijs wel winnen voor "biggest psycho on dbb". Ik zie net ook dat hij mijn foto's eerder had gebruikt, wist ik ook niet. Ik ken deze persoon niet, en heb nooit met hem getraind.

Het is idd entertainment, maar is ook niet echt voor mee te lachen. Want heb al ondertussen paar keer gehad, dat mensen een fake account maken op een of ander social network en ze zo dan de mensen goed wat dingen wijsmaken met mijn foto's of gegevens.

Heb je trouwens wel een hyves-account? Heb je foto's daar namelijk wel eens eerder gezien en sinds eergisteren na al het gezeik hier staat die hyves ineens op privé.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven