AndroidHealthClinic

ontmoeting/ training in Haarlem

oow ... goed dat jullie het zeggen, had ik nog helemaal geen rekening mee gehouden... eten meenemen... meestal heb ik aan een banaan genoeg tot ik weer thuis ben.
Zal er eens over denken ;)

Je zal wel een paar uurtjes zoet zijn dus neem genoeg mee. Beter teveel dan te weinig....:p

• Topic Starter Topic Starter
ik kom al rechtstreeks uit een 24 uurs- dienst... ik hoop dat op zondag middag ergens een chinees open is... ga ik eerst wat afhalen voor ik kom trainen ;)

Ik kan zo goed koken dat jullie allemaal jaloers zouden worden. En als 19 jarige (snotaap) maak ik geen kans tegen jullie, dus dan zou ik met een knorrende maag naar huis moeten :(

:cool:
Hey, dat zijn jouw woorden hé..gewoon smoesjes om niet te hoeven komen als je het mij vraagt:p

ik kom al rechtstreeks uit een 24 uurs- dienst... ik hoop dat op zondag middag ergens een chinees open is... ga ik eerst wat afhalen voor ik kom trainen ;)

gaat vast wel lukken toch?? Anders shakey met brinta mee als Nood:)

Ik ga voor mijn rijst met groenten en kip of tonijn.... en de rest natuurlijk. Mag wel extra tas mee:p

Ik ga wel aan de kip, sperziebonen en basmati rijst. Shaker mee en een tas vol humor.
Oja en de goodies van XXL

30 of 40 gram rijst.
Yeah buddy
Lightweight

nog 10 dagen.... we tellen af ;)

Pffff daar had ik niet aan gedacht - eten
Zit er een snackbar in de buurt :)

Hoelaat begint het want daar heb ik overheen gelezen..

14.00 uur dus na de training kan je een snelle hap eten en daarna ook gewoon thuis eten als je een beetje in de buurt woont
Kom zelf uit Den Haag naar Haarlem dus ongeveer een uurtje reistijd
Weet niet hoe lang het trainen gaat duren maar ik neem mijn tandenborstel en slaapzak niet mee hoor :)

Laatst bewerkt:
ze hebben nog 10 dagen... ze moeten zich natuurlijk wel goed bezinnen over een bijdragen aan zo'n gemotiveerde club ;)

14.00 uur dus na de training kan je een snelle hap eten en daarna ook gewoon thuis eten als je een beetje in de buurt woont
Kom zelf uit Den Haag naar Haarlem dus ongeveer een uurtje reistijd
Weet niet hoe lang het trainen gaat duren maar ik neem mijn tandenborstel en slaapzak niet mee hoor :)

Heb trouwens na herhaaldelijke mails naar Body en Fit (vroegen ze zelf om) niets meer van ze gehoord dus ik vrees dat de cadeaus via Ron ook de enige zijn (ook leuk en goed dat hij het wel voor elkaar heeft gekregen)
Valt me toch wel een klein beetje tegen dat ik helemaal geen antwoord meer heb gehad,.... misschien te druk (hoop ik dan maar)

Jammer dat je niks meer hebt gehoord. Maar zoals dinky zegt, is nog 10 dagen dus wie weet;)
We hebben ook al iets moois dankzij ron;)

Dat ik er ben is toch al een geschenk opzich? :cool: :D

Ach dat we gezamelijk gaan trainen, zonder zeikers ertussen;), is toch al mooi zat. :D
Ik zal Ray NIET uitnodigen. Er is weinig behoefte en er zal inderdaad zat getraind en wellicht gebabbelt worden. :p

Dat ik er ben is toch al een geschenk opzich? :cool: :D
Zal ik een rode loper van je uitrollen Mack en groot spanddoek maken..:D

Ach dat we gezamelijk gaan trainen, zonder zeikers ertussen;), is toch al mooi zat. :D
Ik zal Ray NIET uitnodigen. Er is weinig behoefte en er zal inderdaad zat getraind en wellicht gebabbelt worden. :p
Ja gewoon gezellie, maar wat zeg jij nou Ron, word er gebabbeld..nee toch:eek: dan kom ik niet;)

Jammer dat je niks meer hebt gehoord. Maar zoals dinky zegt, is nog 10 dagen dus wie weet;)
We hebben ook al iets moois dankzij ron;)

Tja maar ik geef nog niet op,
Ik verwacht toch nog wel een antwoord.. normaal is het contact erg goed en de service van Body en Fit ook.
Misschien is het een misverstand we wachten even af - zoals je zegt we hebben nog een week :)
Kan ik in die week tijd ook nog ff mijn vet weg trainen van 20% vet terug naar 8%

keep on dreaming :D

Tja maar ik geef nog niet op,
Ik verwacht toch nog wel een antwoord.. normaal is het contact erg goed en de service van Body en Fit ook.
Misschien is het een misverstand we wachten even af - zoals je zegt we hebben nog een week :)
Kan ik in die week tijd ook nog ff mijn vet weg trainen van 20% vet terug naar 8%

keep on dreaming :D

20 is toch netjes voor een senior?:D:D:D

20 % netjes voor een ouwe l.. als ik
Hmm netjes Ja
Gewenst... Nee
Ik zal er nog wel wat aan doen voor de zomer
Ben nog nooit lager als 12% geweest en toen was ik heeeeeel jong dus makkelijk is het niet

Terug
Naar boven