Fitness Seller

ontmoeting/ training in Haarlem

Bezoekers in dit topic

ik kan me niet voorstellen dat Mack zonder camera komt :p
dit is een kans die hij niet kan laten lopen ;)

Whaha die heeft ie zeker mee. Hoopt op veel benen door dames met name de liggende curls;)
 
Haha

Als ik aan het trainen ben, ben ik alleen maar met 1 ding bezig en dat is mijn spiergroep.

Maar na afloop wel met zijn allen douchen natuurlijk....:eyebrow:
 
Dan maar een geheel ander idee. Zijn er die behoefte hebben aan eventueel ondersteuning door een westrijd BB'er. :rolleyes:
Ik zou bijvoorbeeld Ray kunnen vragen om ons bij te staan?
Misschien dat hij net die tips en trics kan geven die je verder helpt. ;)

Graag jullie reactie. Ga hem niet zomaar even vragen. Er moet natuurlijk wel behoefte zijn. :)
Anders houdt ik hem lekker voor mezelf. (en alle andere die begeleiding van hem willen natuurlijk)

Dat is natuurlijk altijd leuk!
 
Dan maar een geheel ander idee. Zijn er die behoefte hebben aan eventueel ondersteuning door een westrijd BB'er. :rolleyes:
Ik zou bijvoorbeeld Ray kunnen vragen om ons bij te staan?
Misschien dat hij net die tips en trics kan geven die je verder helpt. ;)

Graag jullie reactie. Ga hem niet zomaar even vragen. Er moet natuurlijk wel behoefte zijn. :)
Anders houdt ik hem lekker voor mezelf. (en alle andere die begeleiding van hem willen natuurlijk)

Haha

Als ik aan het trainen ben, ben ik alleen maar met 1 ding bezig en dat is mijn spiergroep.

Maar na afloop wel met zijn allen douchen natuurlijk....:eyebrow:
FML!!
Ken deze meet niet in Antwerpen of Turnhout doorgaan? :dunno:

no homo
 
Dan maar een geheel ander idee. Zijn er die behoefte hebben aan eventueel ondersteuning door een westrijd BB'er. :rolleyes:
Ik zou bijvoorbeeld Ray kunnen vragen om ons bij te staan?
Misschien dat hij net die tips en trics kan geven die je verder helpt. ;)

Graag jullie reactie. Ga hem niet zomaar even vragen. Er moet natuurlijk wel behoefte zijn. :)
Anders houdt ik hem lekker voor mezelf. (en alle andere die begeleiding van hem willen natuurlijk)
Dat is natuurlijk altijd leuk!
Leuk is oke. Maar er moet natuurlijk wel vraag naar zijn. ;)
Dus ik wil hem wel vragen, maar dan moet er wel echt behoefte zijn. :)
 
Van mij hoeft niet, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk.
Wil altijd wel ff lullen met ray:)

Heb je in die gym kluisjes?
 
Tja behoefte is groot woord, maar tips etc. zijn natuurlijk nooit verkeerd van zo'n pro;) lijkt me super.
 
je hebt kluisjes.

wat Ray betreft... tja ik heb natuurlijk ook al mijn eigen trainer, die mijn vragen tot nu toe allemaal opvangt.
Praten met een pro... er tips van krijgen is altijd erg inspirerend... maar behoefte... is op dit moment voor mij ook een te groot woord.
 
Dat kan leuk en heel leerzaam zijn
Als Ray het leuk vind om ons wat tips te geven over trainingen en misschien voeding (vind ik zelf interessanter) dan kan dat en ik zou dat ook leuk vinden maar het is geen must voor mij.
Ik hobbel anders gewoon achter de groep aan en klets wat met iedereen en kijk wat ik mee kan doen zonder te veel problemen.
Tot nu toe gaat het aardig met de trainingen al moet ik erg uitkijken met forceren want tijdens de training zelf kan ik veel maar de klap komt daarna pas.
Mijn linker been is ook nog steeds geen 100%, maanden met slapend gevoel in de been gelopen en dat gaat nu over maar de mobiliteit van de linker knie is wel minder dus echte zware been oefeningen kan ik ook niet.
kortom ik doe alles mee maar dan wel rustig aan ;)
 
Laatst bewerkt:
je hebt kluisjes.

wat Ray betreft... tja ik heb natuurlijk ook al mijn eigen trainer, die mijn vragen tot nu toe allemaal opvangt.
Praten met een pro... er tips van krijgen is altijd erg inspirerend... maar behoefte... is op dit moment voor mij ook een te groot woord.

Moet je daar zelf slotjes voor meenemen? Dat is bij mijn gym namelijk wel zo.
 
nee... je geeft een waarborg af bij de balie en krijgt een sleutel
 
niks... sleutel of zo... gewoon iets
 
Zelf ook niet echt behoefte aan hoor, leuk als Ray mee komt en kan maar mijn mannetje is zelf ook niet geheel onbekend met wedstrijden dus info krijg ik ook van hem:) Maar wel leuk om het vanaf ander perspectief te kunnen horen. Moet hij maar kijken of hij mee wil.
Er word ipv 10euro pp, 5 euro gerekend pp voor de "proefles" zeg maar..dus hou daar wel rekening mee.'
Wat betreft borgje, kan idd je sleutels zijn, idkaart,airmiles pasje etc.. t gaat erom dat de sleutel die wij uitgeven dan ook weer retour krijgen;)
Enne helaas Mack, de douches zijn apart:P

---------- Post toegevoegd Wed 9 Jan 2013 om 20:46 ----------

Niet op tijd gelezen. Maarre ik ben net rond met een sponsor die ons goodiebags schenkt. :D:D:D
Moest eigenlijk een verrassing zijn. :sad:

Wat super tof Ron voor het regelen en top van xxl nutrition!! Thnks:)

Ehmm doe ik ook iets kleins..1ste bakkie koffie of thee krijgen jullie van mij:p
Ik kan ook mijn camera wel mee nemen hoor, heb een spiegelreflex:)
 
Sneak preview. ;)

1zluesk.jpg


---------- Post toegevoegd Wed 9 Jan 2013 om 21:02 ----------

......Ehmm doe ik ook iets kleins..1ste bakkie koffie of thee krijgen jullie van mij:p
Ik kan ook mijn camera wel mee nemen hoor, heb een spiegelreflex:)

Ja dat maakt iig mooie foto's. Ik zeg doen. :)
 
Leuk Ron, wat zit er in die zakjes?? Gewone proteine??
 
Leuk Ron, wat zit er in die zakjes?? Gewone proteine??
Delicious Whey en Delicious pancakes (oats & proteine) ;)

Dus als ik wat later thuis kom, kan ik aan de pannenkoeken. :D
 
heb een spiegelreflex:)
Nu krijgen we eindelijk foto's van de befaamde mack te zien :eek:


Leuk Ron, wat zit er in die zakjes?? Gewone proteine??
GENERIC supplements :cool:


als je inzoomt kan je zien dat het links pancackes zijn en het rechtse is waarschijnlijk whey


edit: ron was me al voor :(
 
Back
Naar boven