Fitness Seller

ontmoeting/ training in Haarlem

Nou was erg gezellig, hoewel dat is mijn mening maar volgens mij delen de anderen dat wel met mij;)
Ik zal straks wel een aantal foto's posten.
Was lekker rustig dus we konden lekker onze gang gaan..
En we gingen met een tas vol sups naar huis! Thnks Body&fitshop en Xxl-nutrition!!

Mack en Natty,t bleef gewoon erg jammer dat jullie er niet bij waren.
Ook ik was erg benieuwd naar je training Natty, omdat jouw trainingen zeker eruit springen hier op het forum dus had het graag irl kunnen zien.
Maar helaas, laten we geen ruzie maken en miss dat we elkaar een keer kunnen meetten maar miss wat centraler.
Ik ga zoieso nooit 2u rijden voor een meet.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 18:56 ----------

Haha lekker op tijd.. topic liep al een tijdje..
Volgende meeting zeker welkom!
Maar alleen wel als je je naam aanpast;)

Ben blij te horen dat het leuk was!
Wie was er uiteindelijk allemaal?

Nou ik heb net op de snelweg mijn glutes getraind het was billenknijpen
Ben thuis maar het was glibberen en heb 2 auto's tegen de vangrail zien staan
Het was gezellig en leuk om iedereen te ontmoeten, heb meer staan kletsen dan trainen maar dat kwam wel goed uit.
Wou toch soms meer dan goed voor me is.

Denk dat de beslissing van onze Twentenaren uiteindelijk wel goed was.
Normaal doe je er 2 uur over en ik denk dat ze er nu 4 uur terug over hadden gedaan

Heb net even gekeken op mijn camera maar heb niet zo veel geschoten dus ik hoop dat jullie leukere foto's hebben
Uiteraard ben ik heel dankbaar dat de sponsors Xxl en body en fit ons zo verwend hebben.
Helaas geen foto's van de supps gemaakt omdat we de verschrikkelijke sneeuwman wilde ontvluchten.

Ja daarom zijn we ook niet gekomen;)
Volgende x zijn we van de partij.

En geen Twente hè? :p

• Topic Starter Topic Starter
't was inderdaad erg gezellig. En er is toch ook flink getraind... daar hou ik van ;)

En wat zijn we verwend met die goodie bags!
Dat wordt genieten voor die groeiende spiertjes!
Dank je wel Body&Fit en XXL :D

Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

hmmmz, en waarom zie ik dit Topic nu pas,.... wanneer is de volgende :D :D

Was leuk met de mensen die er waren! :D

Wij waren terug ook een uur onderweg ipv een half uur, so be it. Dan doe je er wat langer over... Achja, volgende keer is het te warm om te rijden want de airco doet het niet. You never know. ;)

Was gezellig en leuke goodies gehad! Vet die powercage, en dan stonden er nog 2 ook. :)

Ik heb me nog niet uitgelaten over de 2 mensen die zich hebben afgemeld. Ik vind het typisch dat de kerel met de grootste muil van DBB en de chick die in 4 maanden 70 kg omhoog gaat op squat eerst zeggen dat ze een "lichte training" gaan doen en vervolgens hun bek helemaal niet meer komen laten zien.

Oh ja Mack, kom maar weer met je opmerkingen als "We kunnen niet allemaal zo hardcore als jij zijn" want zo p*ssy als jij zijn er niet veel.

Iedereen heel thuis aangekomen?

Was gezellig en leuke goodies gehad! Vet die powercage, en dan stonden er nog 2 ook. :)

Ik heb me nog niet uitgelaten over de 2 mensen die zich hebben afgemeld. Ik vind het typisch dat de kerel met de grootste muil van DBB en de chick die in 4 maanden 70 kg omhoog gaat op squat eerst zeggen dat ze een "lichte training" gaan doen en vervolgens hun bek helemaal niet meer komen laten zien.

Oh ja Mack, kom maar weer met je opmerkingen als "We kunnen niet allemaal zo hardcore als jij zijn" want zo p*ssy als jij zijn er niet veel.

lees eerst voor je opmerkingen plaatst want dat was ik, niet mack.

Beetje zielig dat het op zo'n manier moet gaan. Wat is daar de reden voor? De hele tijd maar treiteren ipv elkaar respecteren.
Staat wel filmpje in mn log als je iet gelooft. maar goed ik zou ook sowieso niet naar een meet gaan om me te moeten bewijzen, maar om mensen te leren kennen en van elkaar te leren.
Daarnaast kies ik voor mijn eigen veiligheid en daarom niet gekomen. maar denk vooral wat je wil.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 21:34 ----------

't was inderdaad erg gezellig. En er is toch ook flink getraind... daar hou ik van ;)

En wat zijn we verwend met die goodie bags!
Dat wordt genieten voor die groeiende spiertjes!
Dank je wel Body&Fit en XXL :D

Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Haha kun je flink aan de supps nu dinky:p
Nog nieuwe dingen geleerd?

Laatst bewerkt:
Nou ik ben ook goed en heel thuis gekomen. Nog wel driftend de rotonde gepakt. :D En ja dat vind ik leuk. :p

Ik vond het heel gaaf. Voelde ook gewoon als thuis komen. Allemaal even lief en aardig.
Sannee en RustyM zijn beesten. :eek: Dinky en Grosje weten ook wel wat knallen is, hoewel het voor Grosje misschien tegen beter weten in is. ;)
En Miss H lult niet over haar trainingen maar doet gewoon. Djees vet jaloers op die widegrip pullups van je. :o
Ook leuk dat je kerel ff kwam kijken en natuurlijk om foto's te schieten.

Leuk om elkaar te zien en elkaar op te jutten om net even meer te geven. Zeker voor herhaling vatbaar. I'm in. :D

Nou ik heb net op de snelweg mijn glutes getraind het was billenknijpen
Ben thuis maar het was glibberen en heb 2 auto's tegen de vangrail zien staan
Het was gezellig en leuk om iedereen te ontmoeten, heb meer staan kletsen dan trainen maar dat kwam wel goed uit.
Wou toch soms meer dan goed voor me is.

Denk dat de beslissing van onze Twentenaren uiteindelijk wel goed was.
Normaal doe je er 2 uur over en ik denk dat ze er nu 4 uur terug over hadden gedaan

Heb net even gekeken op mijn camera maar heb niet zo veel geschoten dus ik hoop dat jullie leukere foto's hebben
Uiteraard ben ik heel dankbaar dat de sponsors Xxl en body en fit ons zo verwend hebben.
Helaas geen foto's van de supps gemaakt omdat we de verschrikkelijke sneeuwman wilde ontvluchten.

Gelukkig ben je heel overgekomen.
nog beetje tussen het kletsen door getraind? :p

Morgen sowieso spierpijn in de billen dus;)

Ik zeg niks.
Hier sta ik boven.

Wow..hold youre horses everybody;)
Het begon zo leuk.. ik heb al gezegd wat ik er van vond en klaar..
Laten we het topic nou weer gezellig houden ok??
Ik ga de foto's erop zetten.. geklooi bij dat photobucket..eerst daar dan verkleinen en weer naar hier..handig:(

Rusy en sanne, zijn jullie nu srs 'kwaad' omdat natty en mack niet zijn gekomen wegens de weersomstandigheden? Moest ik in hun plaats zijn geweest zou ik ook zijn thuis gebleven. Je gaat toch niet 4-8u reizen en een mogelijk ongeval riskeren om te meeten met onbekende mensen? (No disrespect, maar uiteindelijk zijn we vreemden voor elkaar)

meetingdbbhaarlem082_zps204bda3d.jpg

Onze Grosje:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 20:52 ----------

Daar hebben we onze 'grow muscles Grow" Ron:
meetingdbbhaarlem054_zpsf5649fab.jpg

Leuk!

Haha tja zit nu met een warme Hittepitzak om de nek om de spiertjes warm te houden en te ontspannen.
Heb inderdaad geen 20 reps gedaan want dat vond ik te lullig.
Zal het morgen wel merken maar dat was het waard
Heb iedereen wel even van de training afgehouden met mijn geklets maar vond het erg leuk om te merken hoe fanatiek jullie allemaal zijn. Daar kunnen veel sporters iets van leren. Sannee en rusty zijn beresterk als zij de gewichten lieten zakken op de vloer dan volgde er een aardbeving in de sportschool :) Ron en dincky laten zien dat je op elke leeftijd keihard en toegewijd kan trainen en Miss h is gewoon een hele mooie aardige dame die ook nog eens spierballen heeft. En de man van Miss h is een leuke vent met een status waar je heel trots op kunt zijn... Een echte kampioen, respect hoor.
Ik heb genoten en voelde me gelijk op mijn gemak tussen jullie.

Oke ik zal me rustig houden, sorry voor het vervuilen van het topic. :)

xje voor MissH

Terug
Naar boven