Fitness Seller

ontmoeting/ training in Haarlem

Bezoekers in dit topic

Goed fysiek nog grosje voor jonkie van 50:)
 
Goed fysiek nog grosje voor jonkie van 50:)

Dank je, vind ik nou leuk om te lezen:p


Er zijn best veel foto's gemaakt zeg
Heb het zelf niet zo door gehad
 
meetingdbbhaarlem098_zps5abe9745.jpg


Er komen nog 2 fotootjes bij en dan ben ik er klaar mee..ga ik even in de logjes kijken;)
 
Ron en 90kg shrugs..
meetingdbbhaarlem106_zps5a16c6fb.jpg
was lekker hé Ron;)
 
Staat net een kale man achter je biceps en je ziet nog net een rand van zijn hoofd waardoor je biceps heel groot lijkt :)
 
Ron en 90kg shrugs..
meetingdbbhaarlem106_zps5a16c6fb.jpg
was lekker hé Ron;)

Ja was heel lekker. En daarna de 100kg, die je ff omhoog knalde, top hoor. Maarja toen moest ik 'm nog doen. :o

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 21:52 ----------

Staat net een kale man achter je biceps en je ziet nog net een rand van zijn hoofd waardoor je biceps heel groot lijkt :)
Hmmm jammer. ;)
 
Mooie foto Miss h, goed fysiek heb jij hoor.
Slank in de taille en breed op de bovenrug maar toch vrouwelijk.
Wees maar trots op je zelf, mag best
 
Op die laatste pic zie je goed hoe breed Miss is :)
Goed hoor.
En die pic met de biceps met iedereen is ook Nice.
 
Ja... Miss H kan zo in het topic van "dames, wat is jullie voorbeeld lichaam" ... voor mij is ze dat echt!
 
Leuke foto's, hoewel die van mij natuurlijk te erg is. :o Maar goed. Miss H je hoeft niet te censureren hoor. ;)
Was echt leuk. En met dank aan XXL en Body&Fit happy met een gevulde goodiebag naar huis. :D
Hoezo te erg?? Ik vind alle foto's juist erg leuk en je kan goed zien dat we lekker bezig zijn geweest! En ja je hebt echt flinke biceps Ron..ik ga ook de tekst: Grow muscles Grow bij mijn trainingen zetten miss helpt t:D


Leuke Pics.

Miss h staat goed droog.
Dank je Mack, ik ben nu weer een week of 7 lekker bezig met voeding dus gaat steeds beter:)

Kan ik uren naar kijken hoe anderen zich in het zweet werken :)
Ja kijken..maar zelf deed je het toch ook hoor! En idd Grosje..je hoeft je niet klein of weet ik t wat te voelen want das niet waar;) Je ziet er echt goed uit en helemaal omdat je vooor je gevoel maar voor 50% kan trainen..zeker doorgaan hoor;)

Ziet er leuk uit dames en heren.:)
was het ook echt, leuk gebabbeld..soms iets te lang maar wel heel gezelli en dat zegt ook wel iets toch;)

Goed fysiek nog grosje voor jonkie van 50:)
eens

Mooie foto Miss h, goed fysiek heb jij hoor.
Slank in de taille en breed op de bovenrug maar toch vrouwelijk.
Wees maar trots op je zelf, mag best
Thnks Grosje:o..hoewel we het er vanmiddag over hadden dat je jezelf vaak toch nog te 'klein'vind hé;)

Op die laatste pic zie je goed hoe breed Miss is :)
Goed hoor.
En die pic met de biceps met iedereen is ook Nice.
Complimenten zijn altijd leuk, Thnks Mack. En ik vind die groepsfoto ook echt super!

Dinky, ik sta er echt versteld van wat een bijtertje jij bent! Gaat gewoon lekker door..altijd zwaar trainen en nooit zeuren! Echt respect voor jou en dat meen ik serieus!! Enne niet om het één of ander maarre je ziet er zekers goed uit:) En het gaat alleen nog maar beter worden, jij komt niet van slecht af..jij bent gewoon continue in de lift.

En Ron ook jij even fanatiek.. daarom klikte het ook gewoon goed vandaag..allemaal dezelfde passie en hetzelfde soort fanatisme..heerlijk dit soort mensen! En jij heb ook al behoorlijke transformatie volbracht en ook bij jou word het alleen nog maar beter. Ben beniewd en ook wel erg hardcore met je bakkie rijst vanmiddag;)En zullen we ruilen van armen:p

Grosje,ik zei het net al..jouw fysiek is lang niet zo slecht als dat jij denkt. Ik denk dat het overgrote deel van de gym er stukken slechter bij loopt! Ik hoop voor je dat de pijn beetje mee gaat vallen morgen! We gaan t volgen;)

Sanne en Rusty..haha wat moet ik nou over jullie zeggen behalve dat jullie echt ****ing sterk zijn..bizar wat een gewichten zeg.
Ik mag morgen wel eerst de vloeren controleren..want die hebben het nooit zo zwaar te verduren:p
Ik vond het erg leuk om jullie allemaal in t echie te zien en dit is zeker voor hh vatbaar, wanneer dat zien we wel weer..
Ben wel blij dat iedereen weer veilig thuis is gekomen!
En ik zal het nog een keer zeggen, wat een verwennerij van body&fitshop en Xxl nutrition.. super blij mee:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 22:17 ----------

Ja... Miss H kan zo in het topic van "dames, wat is jullie voorbeeld lichaam" ... voor mij is ze dat echt!

Ahh hou op, ik ga nog blozen dan:o:o:o dank je wel hoor..
 
Flink fysiek inderdaad MissH. Vind ik mooi, je ziet er echt aan dat er jaren werk inzit. :heart:
 
Dank je MissH :D
ik vind het wel leuk op die groeps foto als je bedenkt dat die 2 dames waar ik tussen sta, zo ongeveer mijn dochters zouden kunnen zijn
 
Komt wel goed met de pijn.. Heb me niet helemaal ingehouden maar dat vond ik het ook wel waard.
Loop al zo lang met die pijntjes dat een paar dagen extra niet uit maakt.
Wel mooi om te horen dat jij en andere zich zelf toch anders zien als dat je er echt uitziet.
Hebben we allemaal last van dat je alleen maar kijkt naar de negatieve dingen.

De vloer ging wel erg te keer door die deadlifts van Sanne en rusty ze zijn echt ****ing strong
 
Laatst bewerkt:
Leuk en grappig om te kijken en lezen. Zulke meetings zouden vaker moeten gebeuren, misschien waren dan DBB members wat minder gemeen tegen elkaar :D
Next time i'm in! :P Hebben jullie dan wel iemand wie op de oudjes kan letten :P
 
Dank je MissH :D
ik vind het wel leuk op die groeps foto als je bedenkt dat die 2 dames waar ik tussen sta, zo ongeveer mijn dochters zouden kunnen zijn
Haha ehh nou dan was je met mij wel heel jong mama hoor:P maar okee in theorie zou t kunnen jah..lol

Komt wel goed met de pijn.. Heb me niet helemaal ingehouden maar dat vond ik het ook wel waard.
Loop al zo lang met die lijntjes dat een paar dagen extra niet uit maakt.
Wel mooi om te horen dat jij en andere zich zelf toch anders zien als dat je er echt uitziet.
Hebben we allemaal last van dat je alleen maar kijkt naar de negatieve dingen.

De vloer ging wel erg te keer door die deadlifts van Sanne en rusty ze zijn echt ****ing strong
Tja t leuke aspect van de sport..dat je jezelf nooit "groot" 'goed "genoeg vind...wat een ....sport is het ook:cool:

Flink fysiek inderdaad MissH. Vind ik mooi, je ziet er echt aan dat er jaren werk inzit. :heart:
Dank je Abfab, mijn ego krijgt lekker boost zo..soms wel even lekker als ik eerlijk ben:o
Het is toch een einzelganger sport en dan is het wel eens leuk om te horen dat het eigenlijk best wel goed gaat:)
 
Leuk en grappig om te kijken en lezen. Zulke meetings zouden vaker moeten gebeuren, misschien waren dan DBB members wat minder gemeen tegen elkaar :D
Next time i'm in! :P Hebben jullie dan wel iemand wie op de oudjes kan letten :P

Kan jij mooi mijn rolator in de gaten houden als ik aan de gewichten trek
 
Kan jij mooi mijn rolator in de gaten houden als ik aan de gewichten trek
Hopelijk bedoelde je roLator :p

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 22:36 ----------

Hmm...om een of andere reden las ik het als "rotator".....too much BB....must go sleep :|
 
Back
Naar boven