- Lid geworden
- 2 feb 2004
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- > 50%
Oh ja, damn.Gorilla-Man zei:Spider-Man jatte dat van Ben Parker, zijn oom (ja ik ben een nerd)
Beetje een fout voorbeeld, want in een goed geregelde maatschappij zou hij niet met zn bolle 200 kg werkeloos in bed hebben gelegen. Maar dan draaien we het om: vindt jij dat het moet kunnen dat iemand arbeidsongeschikt wordt omdat hij/zij zich helemaal vol vreet? Dus dat ik ga eten tot ik 200 weeg en niet meer de deur uit kan? Is het terecht dat jij daar voor betaalt?RichardV heeft een heel goed punt want ieder mens loopt constant het risico iets op te lopen waar door de maatschap dan voor betaald moet worden, waar trek je de grens? Stel een gast van 200kg zakt door zijn bed en breekt door zijn grote gewicht dan vind je dat die kerel dat zelf maar moet betalen, waarvan moet ie dat dan doen? Of moet ie maar gewoon een gebroken rug houden, het is immers zijn eigen schuld?
Hou het politieke nieuws eens bij: het is al ernstig aan het veranderen. Gelukkig wel.Het zorgsysteem is er nu eenmaal voor iedereen en iedereen heeft er volgens de regels evenveel recht op dus daar maar over doorzaniken schiet nix op, tenzij het een goeie uitlaatklep voor je is, ga dan gerust door, als je maar niet geloofd dat het ooit veranderd
Ik ben gewoon beter dan de meeste andere mensen. Daar kan ik heel eerlijk over zijn. Het is ook volstrekte onzin om eenieder dezelfde waarde toe te kennen, puur omdat zijn/haar DNA toevallig menselijk is.of dat je er goed aandoet zulke mensen als minder te beschouwen (smerig arrogant en zelfingenomen om jezelf zo te zien) of je hebt dat nodig om jezelf nog enigsinds tof te vinden, als je dan maar niet denkt dat de maatschappij de therapie die je nodig hebt gaat betalen, is toch echt je eigen zorg![]()
Voorbeeld: Niet elk paard is hetzelfde, want er zijn grote en kleine paarden, sterke en zwakke, domme en slimme, snelle en slome. Op zich hebben ze dezelfde rechten, maar toch gaan de slome paarden naar de lijmfabriek en de snelle nken zich jarenlang het ongans. Eerlijk? Ja, want hoe meer je bijdraagt, hoe meer je beloont wordt.