Fitness Seller

Stukje over Zink. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben nu een paar dagen gestopt met mn zink pillen van de kruidvat... en of het zit tussen me oren, of het is echt zo, maar voel me minder vermoeid als eerst!!
 
kan goed kloppen. Teveel zink geeft een vermoeiend gevoel.
 
ik moet zeggen dat ik hetzelfde vermoeide gevoel van zink krijg, er wordt genoemd dat je nachtrust beter wordt echter ik ben gewoon heel de dag suf :)
 
marz01 zei:
ik moet zeggen dat ik hetzelfde vermoeide gevoel van zink krijg, er wordt genoemd dat je nachtrust beter wordt echter ik ben gewoon heel de dag suf :)

dat heb ik nu ook. Slapen gaat heerlijk..maar overdag in de middag en namiddag echt suf. Tijdens colleges val ik soms bijna in slaap en dat kan ik echt niet hebben,aangezien ik zeker al mijn vakken moet halen
Iem. die weet wat je hier tegen kan doen ?


Ik denk trouwens dat het mijn training wel een kleine opkikker heeft gegeven. Ik herstel sneller lijkt het wel (maar kan ook door 5x5 schema komen)
 
ze zeggen dat zink acne verminderd... maar als het je testo productie omhoog boost... dan krijg je toch meer last van acne ??
 
Dimaggio zei:
ze zeggen dat zink acne verminderd... maar als het je testo productie omhoog boost... dan krijg je toch meer last van acne ??

Volgens mij is dat juist een oestrogene bijwerking.
 
Beetje oud topic maar wel ff benieuwd..

Ik slik nu Zink Sulfaat (van huisarts) 50 mg. daarbij ook nog een calcium/magnesium/zink tablet (3 de dag) met per 3 tabletten 15 mg zink, 402 mg magnesium en 1191 mg calcium. Mijn multi is biologisch, met 100% van de ADH van 11 vitamines & 6 mineralen, waar ook zink bij zit (ben verpakking kwijt, en staat niet op t doosje wat de hoeveelheden zijn, is van het merk juvamine health expertise) en dan nog gewoon vit. C (van Roter) , kleitabletten (van laboratoires vitarmonyl, opgeblazen gevoel blablabla) en ginseng.. (ook van laboratoires vitarmonyl)

Kan het zijn omdat over het algemeen overal zo veel zink in zit, ik daarom zo moe ben? en lees hier dat voedingsupplementen van kruidvat slecht zijn, hoe zit dat dan met die van etos?
 
Beetje oud topic maar wel ff benieuwd..

Ik slik nu Zink Sulfaat (van huisarts) 50 mg. daarbij ook nog een calcium/magnesium/zink tablet (3 de dag) met per 3 tabletten 15 mg zink, 402 mg magnesium en 1191 mg calcium. Mijn multi is biologisch, met 100% van de ADH van 11 vitamines & 6 mineralen, waar ook zink bij zit (ben verpakking kwijt, en staat niet op t doosje wat de hoeveelheden zijn, is van het merk juvamine health expertise) en dan nog gewoon vit. C (van Roter) , kleitabletten (van laboratoires vitarmonyl, opgeblazen gevoel blablabla) en ginseng.. (ook van laboratoires vitarmonyl)

Kan het zijn omdat over het algemeen overal zo veel zink in zit, ik daarom zo moe ben? en lees hier dat voedingsupplementen van kruidvat slecht zijn, hoe zit dat dan met die van etos?

Ik meen dat zink overdosissen beginnen bij 100mg, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Wel zou ik die tabletten met calcium schrappen omdat die de opname van zink verminderen.
En er zal echt geen verschil zitten tussen de supplementen van Etos/Kruidvat. Behalve de prijs dan.
 
Back
Naar boven