AndroidHealthClinic

"Onze jongens" in gevecht met de Taliban

In principe is het een nobel streven om de Taliban proberen te verdrijven. Afghanistan was een vrijplaats voor allerlei terroristische organisaties die het westen aanvielen, dat is een feit. Het is dan ook een militaire reactie, niet een invasie. De vraag is alleen of het uberhaubt mogelijk is deze strijd te winnen. In buurland Pakistan wonen miljoenen mensen die bereid zijn de verliezen van de Taliban aan te vullen zo lijkt het. Voor elke gedode godsdienstwaanzinnige krijg je er drie terug. Ook is het de vraag wat het netto resultaat is van deze uitzichtsloze strijd. Er worden in de moslimwereld natuurlijk alleen maar meer wraakzuchtige extremisten gekweekt. Ik denk dat je nog wel tien, twintig jaar bezig bent op z'n minst voor alle dreiging echt weg is. Is het al die doden waard? En maken al die gedode soldaten en burgers het netto resultaat niet per definitie slechter? Moeilijk te beantwoorden.

En Spiertje, jij verdient het niet in dit land te wonen met zulke uitspraken.

Snap ook niet wat die dude hier te zoeken heeft als het allemaal zo k*t is:dunno:

Ook spiertje, dan wel zijn ouders betalen mee aan de Nederlandsche interventie in Afghanistan, toch?;)

Heb je al plannen om te emigreren richting een Islamitische woestijn?
Of lijkt het je toch ook niet zo chill daar in Afghanistan?

Mooi om te zien hoe rustig die Nederlandse militair blijft.

Spiertje is net als vele andere. Zijn eigen waan ideeen en illusies loslaten op internet en dergeljike en iedereen op een vriendelijke manier beledigen en afzeiken maar wel zo dat hij niet gebanned kan worden.

Spiertje, de imitatie geert wilders van de islam.

De islam kan zich niet meer druk maken om geert wilders en lachen hem uit.

En wij lachen spiertje uit. Wat een mafkees.

Bij het zien van die beelden vind ik het toch jammer dat me meissie het niet zo heel erg leuk vind als ik de luchtmacht join :(

Wel grappig te zien die grijns bij die Afghaanse soldaat als die A-10 overkomt, duim omhoog, cool dat ie het vindt. :D

In principe is het een nobel streven om de Taliban proberen te verdrijven. Afghanistan was een vrijplaats voor allerlei terroristische organisaties die het westen aanvielen, dat is een feit. Het is dan ook een militaire reactie, niet een invasie. De vraag is alleen of het uberhaubt mogelijk is deze strijd te winnen. In buurland Pakistan wonen miljoenen mensen die bereid zijn de verliezen van de Taliban aan te vullen zo lijkt het. Voor elke gedode godsdienstwaanzinnige krijg je er drie terug. Ook is het de vraag wat het netto resultaat is van deze uitzichtsloze strijd. Er worden in de moslimwereld natuurlijk alleen maar meer wraakzuchtige extremisten gekweekt. Ik denk dat je nog wel tien, twintig jaar bezig bent op z'n minst voor alle dreiging echt weg is. Is het al die doden waard? En maken al die gedode soldaten en burgers het netto resultaat niet per definitie slechter? Moeilijk te beantwoorden.

De waarheid is hard he, want je weet dat ik gelijk heb
Geschiedenis bewijst dat keer op keer

@Tristan: ik heb nooit gezegd dat het hier zo k*t is

Ga jezelf opblazen joh in een verlaten woestijn.

Iedereen zal vrij man en vrij vrouw blijven en niemand zal zwichten voor de islam.

De geschiedennis leert dat enkel hypocriete mensen die niet in zichzelf geloven een god nodig hebben. Toon eens wat karakter en ga je eigen leven leiden ipv hand in hand te lopen met een boek uit lang vervlogen tijden.

jantje kocht een auto, maar toen pietje vertelde over jantje en zijn auto had ie al een ferrari gekocht. Toen koosje vertelde over de ferrari had die ferrari ook al een blonde stoot langs zich zitten..

waarschijnlijk hebben al die goden tijdens een potje anaalridderen besloten er een leuk verhaal van te maken en dat is nu uit gegroeid tot volkeren die elkaar uit moorden om een stel woorden die niks voorstellen en in al die jaren zijn uitgegroeid tot de meest belachelijke verhalen.

Je doet zeker op 4 en 5 december ook nog je schoen zetten voor wat lekkers of niet ?

Laatst bewerkt:
best stoer al die geweersknallen.lijkt me kick om in het leger te zitten.

Joepie... Hoe meer kogels je afvuurt, hoe meer wapen onderhoud;) haha

Het is op zich wel Kick, maar het is minder als je een paar collega's moet begraven om de maand.

Die acties die ze doen, krijgen ze idd als bevel zeg maar, in zo situatie, voer je gewoon een/ je drill uit zoiets gaat zobeetje automatisch, hoort automatisch te gaan want je heb het de tijd voor uitzending constant geoefent, hoe je echter zelf reageert merk je dan wel.

42 BLJ bataljon limburgse jagers, B en C compagnie zijn net terug en gedeelte van A... waar ik zelf bij hoor..
Heb zelf ook te horen gekregen dat ook wij volgend jaar die kant opgaan.
Plus dat de gasten die net terug zijn, ook weer zullen gaan.
En zo blijf je bezig;)

Terug
Naar boven