corazon
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corazon zei:Ik geloof niet dat je alleen maar medewerking verwacht in een land als Irak. Er zijn dagelijks bomaanslagen en aanvallen op soldaten in het nieuws, heel veel komt zelfs niet meer in het nieuws omdat het simpelweg te vaak voorkomt en het zijn nieuwswaarde verliest. Als ik nu naar Irak gestuurd zou worden voor een 'vredesmissie' dan ben ik er wel zeker van dat ik meerdere malen onder vuur kom te staan.
Corazon zei:Verder ben ik het wel eens met de "fight or flight"-toestand waar je het over hebt, maar dat is tijdens een vuurgevecht. De opmerkingen die 'rusa' maakte, die maakte hij gewoon veilig achter zijn computer. Zijn standpunten zijn ontstaan na waarschijnlijk traumatische ervaringen in Irak, maar hieruit blijkt in mijn ogen dat hij niet geschikt is geweest voor de functie die hij daar had. Als iedere soldaat in oorlogsgebied de plaatselijke bevolking gaat haten dan lijkt me dat niet bevorderlijk voor de situatie daar en dan vinden mishandelingen als in het Abu Graib gevangenis dagelijks plaats.
pat21 zei:Hoe dan ook. Ik ben zeker wel trots op onze commando's die daar zich niet weg laten jagen. Verdomme man, vuurgevechten die een dag duren. Volop respect dat je je hoofd koel houd en dat je door blijft gaan.
Corazon zei:Beetje klote om een discussie te voeren met jou guardian, we zijn het te vaak met elkaar eens![]()

RubenSossa zei:Eens.
Sorry hoor, je hoeft het echt niet eens met Rusa te zijn, maar een klein beetje respect voor onze militairen (die in principe ons land beschermen) mag wel. Ga daar potverdomme anders zelf heen, als je meent dat praten met die gasten beter werkt.
Ik moet overigens nog wel erbij zeggen dat ik wel respect heb voor wat rusa daar gedaan heeft, maar sommige van zijn opmerkingen vallen niet goed te praten. Laten we het maar houden op emoties die hem even teveel werden , kan gebeuren.
Corazon zei:Lees mijn bericht nog eens:
Ik heb dus wel respect voor militairen die hun leven op het spel zetten voor anderen, niemand hier beweert trouwens dat je moet praten met terroristen.

RubenSossa zei:Mooi zo. Was ook niet naar jou gericht bro, maar meer in het algemeen.![]()
Inderdaad, er valt daar niks te wederopbouwen omdat ze daar volgens mij nooit iets gehad hebben.EricR zei:In Uruzgan moet je ook niet verwachten dat de bevolking je met open armen ontvangt, dat is zo'n beetje de oorsprong van de Taliban dat gebied. Maar om nou voor een paar extremisten in Uruzgan en andere gebieden een heel land af te schrijven gaat veel te ver.
rusa zei:zelda bergijpt het!
isoleren die handel, laat ze elkaar maar afmaken.....
nederland heb 2 jaar in irak gezeten, ik zat in de 1 na laatste lichting en als je ziet wat daar behalve een paar waterpompen en een schoolpleintje bereikt is ga je bijna huilen...
wij zijn daar 4 maanden lang bezig geweest puur met onze eigen beveiliging...
wat nou heropbouw...
werd niet eens gewaardeerd!
ik zal het je nog sterker vertellen, we zijn zelfs meerdere maalen beschoten vanuit het politie bureau en ziekenhuis....
en dan de volgende ochtend weer lekker schijnheilig komen doen en om geld vragen...
nuke 'm!!!!