MuscleMeat

'Nederlandse taskforce doodde tientallen taliban'

Outer zei:
Wat een idioot die rusa, wie zal er volgens jou luisteren?
Het is geen oorlog van land vs land, anders was Amerika binnen paar dagen klaar.

Uiteindelijk zullen de coalitie-troepen zich terugtrekken en zal de situatie niet veel veranderd zijn.

het is idd geen oorlog van land tegen land maar van een achterlijke groepering tegen het westen...
en laat die groepering nu net toevallig moslim zijn...
er moet gewoon een keer een voorbeeld gesteld worden als je het mij vraagt want anders blijft het maar duren!
en je hoeft daar heus niemand te sparen hoor want ze zijn allemaal even erg!
maar zoals ik in mijn vorig bericht al zei :
pas oordelen als je het zelf hebt ervaren....

guardian zei:
Zo simpel ben je toch niet echt, hoop ik :scratch:

Het laatste wat een terrorist wil is oorlog voeren, omdat hij die nooit kan winnen wanneer hij zichzelf kenbaar maakt. Ze beschikken maar over een fractie van het arsenaal dat nodig is om strijd te leveren, hun sterkste wapen is dus anonimiteit...

Haha kerel denk na:D

rusa zei:
het is idd geen oorlog van land tegen land maar van een achterlijke groepering tegen het westen...
er moet gewoon een keer een voorbeeld gesteld worden als je het mij vraagt want anders blijft het maar duren!
Kerel...ik weet hoe de situatie daar is.En ten 2e, voorbeeld stellen werkt niet.
Anders had amerika gelijk daar een parkeerplaats gemaakt, maar het probleem is dat ze dat die terroristen dan gewoon harder terugkomen.

Trouwens, als je zulke missies mentaal niet aankan moet je ook niet gaan gast.Die belachelijke abu-graib gevallen en andere schandalen komen doordat er zulke idioten als jij in het leger zitten.

rusa zei:
Jou moeten ze president maken joh! Jij hartstikke slimme westerling. Jij moet terug ! EN SNEL!!! Je bent misschien wel de enige die zo denkt, dus kans van slagen is 100%!

Rusa is voorstander van genocide merk ik al, hoop niet dat hij een keer verkeerd voedsel krijgt bij de Chinees anders kunnen we straks ook nog 1,4 miljard Chinezen weg vagen.

EricR zei:
Rusa is voorstander van genocide merk ik al, hoop niet dat hij een keer verkeerd voedsel krijgt bij de Chinees anders kunnen we straks ook nog 1,4 miljard Chinezen weg vagen.

Van dit soort mensen zijn er ook filmpjes op internet, die militairen die die afganen en irakezen in elkaar slaan.

Hoe dan ook. Ik ben zeker wel trots op onze commando's die daar zich niet weg laten jagen. Verdomme man, vuurgevechten die een dag duren. Volop respect dat je je hoofd koel houd en dat je door blijft gaan.

pat21 zei:
Hoe dan ook. Ik ben zeker wel trots op onze commando's die daar zich niet weg laten jagen. Verdomme man, vuurgevechten die een dag duren. Volop respect dat je je hoofd koel houd en dat je door blijft gaan.

ze houden hun hoofd koel? weet niet of het ging over Nederlands of Amerikanen, maar ze schieten daar ook uit wraak burgers neer.

Ik vind dat ook een teken dat vooral mensen van een laag niveau het leger in gaan, natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar toch.

Dat was in Irak, Martie.

pat21 zei:
Gast kom op, volgens mij onderschat je ze nu een beetje ;) Het zijn misschien wel mietjes ten opzichte van de brute Israeliers en Hamas leute... Maar het zijn after all allemaal getrainde millitairen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben persoonlijk meer voor de 'hek-oplossing'. Gebieden en landen waar men elkaar ondanks (al dan niet domme) pogingen van goedwillenden blijven afmaken en/of die de vrije wereld blijven bedreigen moeten gewoon volledig worden geïsoleerd.

Je hebt niet het recht om mensen te doden, maar wel om mensen waar niet mee samen te leven valt te isoleren, zodat je niets meer met hen te maken hoeft te hebben. Het stuit natuurlijk op nogal wat praktische bezwaren, maar voor sommige gebieden lijkt het mij de investering wel bijna waard om er een grote betonnen muur omheen te zetten, of wat het ook is dat nodig is om de plaatselijke bevolking er te houden. Gewoon alle contact verbreken, niets er nog in of uit laten, en elke 25 jaar ofzo opnieuw evalueren of de situatie al verbeterd is.

De oorlogen in Irak en Afghanistan hebben tot nu toe ook honderden miljarden gekost, voor dat geld kun je wel wat verzinnen denk ik. Kun je gelijk een hoop immigranten die zich totaal niet willen aanpassen teruggooien.

zal wel.....

Zelda zei:
Ik ben persoonlijk meer voor de 'hek-oplossing'. Gebieden en landen waar men elkaar ondanks (al dan niet domme) pogingen van goedwillenden blijven afmaken en/of die de vrije wereld blijven bedreigen moeten gewoon volledig worden geïsoleerd.

Je hebt niet het recht om mensen te doden, maar wel om mensen waar niet mee samen te leven valt te isoleren, zodat je niets meer met hen te maken hoeft te hebben. Het stuit natuurlijk op nogal wat praktische bezwaren, maar voor sommige gebieden lijkt het mij de investering wel bijna waard om er een grote betonnen muur omheen te zetten, of wat het ook is dat nodig is om de plaatselijke bevolking er te houden. Gewoon alle contact verbreken, niets er nog in of uit laten, en elke 25 jaar ofzo opnieuw evalueren of de situatie al verbeterd is.

De oorlogen in Irak en Afghanistan hebben tot nu toe ook honderden miljarden gekost, voor dat geld kun je wel wat verzinnen denk ik. Kun je gelijk een hoop immigranten die zich totaal niet willen aanpassen teruggooien.

Nou, lekkere oplossing hoor, nee ik vind het onzin, je laat die onschuldige mensen toch niet bij die gekken van de taliban? Wat dat betreft vind ik het heel goed dat de Amerikanen er een oogje in het zeil houden, alleen kan het amerikaanse leger er niet lang genoeg zijn.

martie zei:
ze houden hun hoofd koel? weet niet of het ging over Nederlands of Amerikanen, maar ze schieten daar ook uit wraak burgers neer.

Ik vind dat ook een teken dat vooral mensen van een laag niveau het leger in gaan, natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar toch.

Als je eens goed zou lezen dan zou je opmerken dat ik het over de Nederlanders had. Je bent trouwens zelf van een bedenkelijk niveau als je denkt dat alleen domme mensen het leger in gaan.

Homer17 zei:
Gast kom op, volgens mij onderschat je ze nu een beetje ;) Het zijn misschien wel mietjes ten opzichte van de brute Israeliers en Hamas leute... Maar het zijn after all allemaal getrainde millitairen.

Ik onderschat ze niet. Misschien bedoel je dat ik ze overschat en dat is ook niet zo.

re:

zelda bergijpt het!

isoleren die handel, laat ze elkaar maar afmaken.....
nederland heb 2 jaar in irak gezeten, ik zat in de 1 na laatste lichting en als je ziet wat daar behalve een paar waterpompen en een schoolpleintje bereikt is ga je bijna huilen...
wij zijn daar 4 maanden lang bezig geweest puur met onze eigen beveiliging...
wat nou heropbouw...
werd niet eens gewaardeerd!
ik zal het je nog sterker vertellen, we zijn zelfs meerdere maalen beschoten vanuit het politie bureau en ziekenhuis....
en dan de volgende ochtend weer lekker schijnheilig komen doen en om geld vragen...

nuke 'm!!!!

pat21 zei:
Als je eens goed zou lezen dan zou je opmerken dat ik het over de Nederlanders had. Je bent trouwens zelf van een bedenkelijk niveau als je denkt dat alleen domme mensen het leger in gaan.

Als jij ook even goed leest heb je wel zien staan dat ik zei, niet allemaal. En wees is concreet, waarom is mijn niveau laag? heb je mijn diploma al is gezien?

voor mijn leeftijd is mijn niveau meer dan genoeg, lees: voor mijn leeftijd.

martie zei:
Als jij ook even goed leest heb je wel zien staan dat ik zei, niet allemaal. En wees is concreet, waarom is mijn niveau laag? heb je mijn diploma al is gezien?

voor mijn leeftijd is mijn niveau meer dan genoeg, lees: voor mijn leeftijd.

Als je wederom weer eens goed leest dan zeg ik dat als je denkt dat alleen domme mensen het leger in gaan dan heb je zelf ook een bedenkelijk niveau.

pat21 zei:
Als je wederom weer eens goed leest dan zeg ik dat als je denkt dat alleen domme mensen het leger in gaan dan heb je zelf ook een bedenkelijk niveau.

:D oke oke, sorry, maar zoals ik al zei, ik zei niet alleen mensen van een laag niveau.

Terug
Naar boven