AndroidHealthClinic

Ook toevallig... Jonathan Later gezien (Arms)

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
8
Toevallig had ik niks te doen gisteren dus mijn toekomstige ex en ik gingen naar Utrecht, koopzondag.

Beetje rondgelopen en gewinkeld en wat op een terrasje gezeten.

Toen weer richting station. Toevallig liepen we de verkeerde straat in zodat we laten via een andere straat weer naar de juiste route moesten lopen.

In die straat (Maria straat) zag ik een winkel met allemaal supplementen enzo.
Vitamins & More. FF naar binnen dus. Overal keurig opgestelde weighthgainers, creatine, whey, creatine etc. etc. zag er netjes en overzichtelijk uit.

Achter de kassa stond een enorme brede gast met onwijze armen. Opeens viel mijn oog op een openliggend magazine en daar zag ik een foto van ons forumlid Arms. Ik keek om: verrek het is die kerel achter de kassa!

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk met hem staan babbelen, sympatieke gast; hij is die zaak 3 maanden terug gestart en het loopt al goed. 2 flinke potten whey gekocht voor een heel redelijke prijs. Tenslotte moet je een startend ondernemer op weg helpen nietwaar :)

Oja, Nog even gevraagd naar zijn stats: ca 110 kg. Biceps liet hij even zien: 50 cm! echt niet normaal die armen!

Jonathan als je dit leest: veel succes met je zaak verder!

Cool

Dat zijn idd armen, 50 cm :D

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand me vertellen hoe ik gallery foto's direct in een post plaats want dat lukt niet ??? Foto's van iedere willekeurige website lukken wel !!!

edit:
Laat maar. Onder iedere foto staat: directe link met een url, duh...

Laatst bewerkt:
leuk :)
die gozer heeft echt een monsterfysiek. :thumbup:

hm ja met die foto's dat lukt idd niet, dan zul je ze toch effe moeten uploaden :dunno:

Heb nog een keer met hem getraind, op het sportcentrum van Universiteit van Tilburg... hij gaf een soort fitness clinic. Aardige kerel inderdaad.

Leuk verhaal, zo kom je nog eens iemand tegen. Ik ga binnenkort ook maar eens koekeloeren in die nieuwe zaak. en wat al vaker is gezegd: topfysiek!!

Als jij aan de Testo Sting gaat krijg je ook zo'n fysiek bro!

Best groot ja. :D

goeie fysiek!
Wel vind ik het belachelijk wat voor reclame hij maakt, ni te schatten, met zijn testo-sting...

Ik dacht dat je zelf foto's had gemaakt vincent...

Deze zijn mij al bekend.. wil wel eens wat nieuwe zien :D

cool!
sucses met je zaak arms :thumbs:

Heb veel respect voor hem, gruwelijk fysiek. En verdient gewoon goed geld met BB, en werkt er hard voor.

Nu kan iedereen wel zeiken van Testo-String dit, supplement dat...
Maar iedereen zou zijn kop op een product willen hebben voor een leuk bedrag. Of het nou werkt of niet.

Ik zag hem 10 minuten geleden in een nieuwe clip op tmf :D

Ladi Bee ofzo. Was erg gaaf :D

Wat een fysiek ook. Ik hoop dat ook de behalen door creatine en whey!

big mofo die gast, wel grappig dat je zn winkeltje binnen liep!

prachtig lijf !!! ( zie dit veel liever dan de monsters Cutler en Coleman en Co)

War ready guns idd :D

Zag hem volgens mij ook een keer bij de TNHC in Den Haag, was alleen te schijterig om een praatje te beginnen :eek2: haha

Terug
Naar boven