- Waardering
- 27.783
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Door de F5 refreshs?
Ik weet wel dat mijn internet in 2003 erg traag was.
Ben ik niet met je eens.Nog 5 kilo zou er af moeten nu, dan ben ik tevreden, top zou 8 zijn !!!
![]()
Weeg nu 73 kilo, in 2016 woog ik nog 65 kilo. Ik weet best hoe dat eruit ziet en aanvoelt. Was toen pijlsnel (naar mijn normen en in vergelijking met nu).Ben ik niet met je eens.
Zonder die 8kg ga je eruitziet als een magere bejaarde. Je hebt geen spieren ontwikkeld, die maken het mogelijk dat je harder kunt lopen. 5kg spieren erbij en dan 10kg vet eraf.
Je loopt er nu bij als een professioneel bingo speler. Ik weet dat er in jou meer inzit. Anders zou ik je niet zo pushen, en waarschijnlijk trek je je ook nog eens weinig van anderen aan. Maar doe het dan voor Toosje, be the best you can be for the best toosje in your life. Desnoods vraag je bij een plastische chirurgie naar een tummie tuck. Voor je het weet is je taille smaller dan toen je 18 was. Met liposuction scheelt zo 3kg vet, hoef je niets voor te doen.
Coach die je vertelt wat je moet eten en je voor je het in de gaten hebt, ben je aantrekkelijk.
Just my 2 cents
Nou ok, maar wij zijn toch eigenlijk ook bejaarden... Ik zie het probleem niet.Zonder die 8kg ga je eruitziet als een magere bejaarde.
Maar je hoeft er niet uit te zien als een bejaarde. Ik voel me ook niet zo oud. Maar misschien ken ik dat gevoel niet ik ben nog nooit oud geweest. Denk er ook niet aan.Nou ok, maar wij zijnt toch eigenlijk ook bejaarden... Ik zie het probleem niet.
Ik ken weinig gevoelens, moe, honger, geïl, of ochtend misselijkheid dan houd het wel op.