MuscleMeat

Oom Oli logt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Update: 72,1 kilo
Wel niet gedronken tijdens of na de herstelloop..

Nog wat moois tegen gekomen in de natuur, Toosje achter de struiken of 😂
Toosje is zeer zeer boos voor de reacties op haar foto's. Ze had er veel van verwacht. Ze zag dat meer als een schoonheidswedstijd en begrijpt bodybuilding niet goed. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik wss laatste zou worden ipv eindwinnaar. Nu heeft ze niet graag dat ik hier nog iets post.

Laatst bewerkt:
Toosje is zeer zeer boos voor de reacties op haar foto's. Ze had er veel van veracht. Ze zag dat meer als een schoonheidswedstijd en begrijpt bodybuilding niet goed. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik wss laatste zou worden ipv eindwinnaar. Nu heeft ze niet graag dat ik hier nog iets post.
Heb geen foto van haar gezien volgens mij

Of je doet die krachttraining gewoon op de dagen dat je niet gaat hardlopen en dan zou ik ze niet doen daags voor een pittige interval maar eerder voor een tragere duurloop.
De dag voor mijn trage duurloop doe ik al een gewone duurloop

Toosje is zeer zeer boos voor de reacties op haar foto's. Ze had er veel van veracht. Ze zag dat meer als een schoonheidswedstijd en begrijpt bodybuilding niet goed. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik wss laatste zou worden ipv eindwinnaar. Nu heeft ze niet graag dat ik hier nog iets post.
Wil je ze toch posten?

De

Ik mocht van haar niet meer deelnemen aan de contest. Maar uiteraard ben ik zelf de baas....

Happy Fresh Prince GIF by Nick At Nite

Wat vind Toosje van je andere dame?

Laatst bewerkt:
Toosje is zeer zeer boos voor de reacties op haar foto's. Ze had er veel van verwacht. Ze zag dat meer als een schoonheidswedstijd en begrijpt bodybuilding niet goed. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik wss laatste zou worden ipv eindwinnaar. Nu heeft ze niet graag dat ik hier nog iets post.
En verder is toosje wel goed? Wat een onzin ja. Waar staat haar foto dan?

• Haha
Waarderingen: Boca
ontopic weer:
Volgende week overschrijd ik dit jaar waarschijnlijk de kaap van 1000KM, hoort altijd bij de jaarlijkse minimumdoelen qua afstand.
1693616329849.png

1693616531980.png

1693616644519.png

1693616891393.png

Laatst bewerkt:
Waarom was je wakker om 3 uur snagts?

6 X 400m op de loopband tegen 14.4 KM/u . Volgens horloge +15kmu..,
dinsdag weer proberen 7km binnen 35 minuten te lopen maar dit keer vermoedelijk in 30 graden.
Totale rust tot dinsdag nu.

1693759488047.png

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Voelt achteraf best heavy aan. Snap niet goed hoe ik dat ooit bijna 10km aan een stuk kon volhouden.

Welk horloge gebruik jij ?
Wil ook mijn hartslag gaan bijhouden, heb nu alleen Strava App

Ik ben zeer tevreden van mijn garmin forerunner 255 music. Heb voor de music optie gekozen omdat ik dan geen extra toestel moet meenemen.
Er is nu een 265 maar voor ons gebruik de upgrade niet waard.
Ik track alles met de 255. Gym, cardio, paardrijden enz.

Polar M430. "Old Skool" maar zit alles op wat ik nodig heb. Meting aan pols is wel niet altijd betrouwbaar. Als het 100% moet kloppen draag ik borstriem, naar dat is bij duurdere ook.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven