- Waardering
- 3.618
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toosje is zeer zeer boos voor de reacties op haar foto's. Ze had er veel van verwacht. Ze zag dat meer als een schoonheidswedstijd en begrijpt bodybuilding niet goed. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik wss laatste zou worden ipv eindwinnaar. Nu heeft ze niet graag dat ik hier nog iets post.Nog wat moois tegen gekomen in de natuur, Toosje achter de struiken of 😂
Heb geen foto van haar gezien volgens mijToosje is zeer zeer boos voor de reacties op haar foto's. Ze had er veel van veracht. Ze zag dat meer als een schoonheidswedstijd en begrijpt bodybuilding niet goed. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik wss laatste zou worden ipv eindwinnaar. Nu heeft ze niet graag dat ik hier nog iets post.
Zij had ze gemaakt
Oh, geef haar maar lekker kus van mij voor de foto’s
De dag voor mijn trage duurloop doe ik al een gewone duurloopOf je doet die krachttraining gewoon op de dagen dat je niet gaat hardlopen en dan zou ik ze niet doen daags voor een pittige interval maar eerder voor een tragere duurloop.
Wil je ze toch posten?Toosje is zeer zeer boos voor de reacties op haar foto's. Ze had er veel van veracht. Ze zag dat meer als een schoonheidswedstijd en begrijpt bodybuilding niet goed. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik wss laatste zou worden ipv eindwinnaar. Nu heeft ze niet graag dat ik hier nog iets post.
Ik mocht van haar niet meer deelnemen aan de contest. Maar uiteraard ben ik zelf de baas....
De
Ik mocht van haar niet meer deelnemen aan de contest. Maar uiteraard ben ik zelf de baas....
Wat bedoelt u daarmee ? Ik heb veel vriendinnen, maar nu ligt de focus vooral op hardlopen
En verder is toosje wel goed? Wat een onzin ja. Waar staat haar foto dan?Toosje is zeer zeer boos voor de reacties op haar foto's. Ze had er veel van verwacht. Ze zag dat meer als een schoonheidswedstijd en begrijpt bodybuilding niet goed. Ik had haar al gewaarschuwd dat ik wss laatste zou worden ipv eindwinnaar. Nu heeft ze niet graag dat ik hier nog iets post.
Waarom niet
Ik ben zeer tevreden van mijn garmin forerunner 255 music. Heb voor de music optie gekozen omdat ik dan geen extra toestel moet meenemen.Welk horloge gebruik jij ?
Wil ook mijn hartslag gaan bijhouden, heb nu alleen Strava App
Polar M430. "Old Skool" maar zit alles op wat ik nodig heb. Meting aan pols is wel niet altijd betrouwbaar. Als het 100% moet kloppen draag ik borstriem, naar dat is bij duurdere ook.Welk horloge gebruik jij ?
Wil ook mijn hartslag gaan bijhouden, heb nu alleen Strava App