AndroidHealthClinic

Oom Oli logt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nou deed ik op 7 KM 16 seconden langer over dan vorige week, maar het was toen gevoelstemperatuur 20 graden en nou 32 graden, dus dat is niet zo slecht. De laatste 1500 meter pas een beetje over omslagpunt gegaan.

Ook 3km ingejogt en 2km uitgelopen, dus 12 km erbij op de teller.

1693933352471.png

Temperatuurbewijs:

1693933451495.png

Laatst bewerkt:
Ik was uitgenodigd om 10 mijl te lopen zondag, maar het wordt 31gr 🌞
Dat is niks voor mij, deze omstandigheden met mijn gewicht.

10 mijl met 31 graden heeft weinig met je gewicht te maken. Dan moet je wel een goed ervaren loper zijn om erover na te denken.

Een wedstrijd of recreatieloop zouden ze niet mogen laten doorgaan.

Verstandige keuze! :thumb:

Als je gezond bent kan je dit doen als je erop let dat je niet boven ongeveer 80-85% van uw maximale hartslag gaat, ten minste als er onderweg bevoorrading is.

Vandaag een rustdag genomen, morgen 1u15 in extensieve zone en overmorgen 2u zeer rustig joggen.
Ik heb de krachttrainingen even on-hold gezet tot dit 6-weken schema voorbij is. Rust is ook belangrijk.

• Like
Waarderingen: BB_
Voelt achteraf best heavy aan. Snap niet goed hoe ik dat ooit bijna 10km aan een stuk kon volhouden.
Dat had ik altijd bij intervaltrainingen. Dan vond ik 2 minuten of 4 minuten op tempo zwaar aanvoelen, terwijl dat mijn wedstrijdtempo op de halve marathon was. Mooi om te zien wat je kunt presteren op momenten dat je echt wilt pieken.

Als je gezond bent kan je dit doen als je erop let dat je niet boven ongeveer 80-85% van uw maximale hartslag gaat, ten minste als er onderweg bevoorrading is.
Ik ken mijzelf Oli, ik heb ook 25-30kg meer mee te zeulen als een 'hardloper'. ik loop beter bij koeler weer.

Laatst bewerkt:
Standaardtempo in 30 graden: deze oude bierbuik heeft daar geen last van....

1694109630471.png

Laatst bewerkt:
Dat had ik altijd bij intervaltrainingen. Dan vond ik 2 minuten of 4 minuten op tempo zwaar aanvoelen, terwijl dat mijn wedstrijdtempo op de halve marathon was. Mooi om te zien wat je kunt presteren op momenten dat je echt wilt pieken.
Deed mijn intervals toen veel sneller hoor.

Je hebt nu wel de voorsprong dat je weet wat afzien en lang in het rood gaan is ten opzichte vd meeste andere bodybuilders

Toch wel zware benen => zo meteen lekker op de Revitive:
en morgen weer:
1694126419085.png

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven