AndroidHealthClinic

Oorlog in Oost-Oekraïne

Betere drugs zoeken man.

• Topic Starter Topic Starter

Russia's Gulag Museum Shuts Doors Amid Mounting State Pressure
http://www.themoscowtimes.com/news/...oors-amid-mounting-state-pressure/516920.html

The shutdown comes at a time when the number of Russians viewing Soviet dictator Josef Stalin positively has risen to more than half of the population (52 percent), according to a recent Levada Center poll, and amid heightened government rhetoric extolling Soviet-era achievements.

Stalin the Great

Blijf me erover verbazen hoe makkelijk we alles wat we bereikt hebben met de westerse wereld in de afgelopen 1000 jaar even op het spel zetten voor een een of ander stuk grond.

Kwakkel van de geschiedenis dit Oekraïne.

http://nos.nl/artikel/2023285-navo-generaal-verspreidt-propaganda.html = volledige artikel

De waarschuwingen van NAVO-generaal Breedlove over de aanwezigheid van Russische militairen langs de grens met Oekraïne zijn volgens de Duitse regering regelmatig overdreven en onjuist.

Het Duitse weekblad Der Spiegel meldt dat op basis van regeringsbronnen in Berlijn. Volgens het blad is de regering geregeld "verbijsterd" over uitspraken van Breedlove. In kringen rond bondskanselier Merkel zou zelfs gesproken worden van “gevaarlijke propaganda”.

“gevaarlijke propaganda”

:orly:

.

Laatst bewerkt:
Als je graag Sovjet architectuur ziet wel.

.

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die heel sceptisch is tov de gearresteerde verdachten voor aanslag op nemtsov?
De moord was nog maar pas gebeurd en nog voor het onderzoek gestart was wees men als in deze richting. En dat Tsjetsjenen het gedaan zouden hebben vind ik al volledig ongeloofwaardig. "Toevallig" ook de grootste vijanden van Poetin. Lijkt me eerder iets als 3 birds with one stone:
- verlost van nemtsov
- propaganda voor imago Putin
- geeft Putin weer extra munitie tegen de Tsjetsjenen.
Ik zeg niet dat de gearresteerde verdachten onschuldig zijn maar ik zeg dat ik nog altijd denk dat Putin (of iemand uit zijn invloedskring) er achter zit. Ik denk dit nu zelfs nog meer. Dat Tsjetsjenen er achter zitten houdt helemaal geen steek. Mogelijk (zonder dat ze het weten?) ingehuurd door iemand uit Putin zijn invloedskring.

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Oh en degenen die zeiden dat er niets te winnen viel voor Putin? Nu het op de Tsjetsjenen gestoken wordt is het niet meer ter discussie of Putin er beter van wordt. Als er een scenario is die het best is voor Putin is het wel dit.

Ongelooflijk slimme spindokters van Putin inderdaad, ze weten alles mooi de goede richting op te draaien

Nemtsov was anti–Tsjetsjenië, maak er nu ook geen heilige van. En Kadyrov is een bondgenoot van Poetin.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven