AndroidHealthClinic

Oorlog in Oost-Oekraïne

Bezoekers in dit topic

Wut. Zelfs een leek als ik weet dat toch. Of is dat inmiddels alweer jaren 90 koek dat Rusland technologisch en in manschappen enorm achterloopt? Het laatste wat ik me kon herinneren was dat de us meer geld uitgaf aan defensie dan de hele top 10 bigspender naties bij elkaar

Het Amerikaanse leger is altijd al overschat geweest, teveel hagiografie door de wereldoorlogen.

De Russen zijn al even bezig met de herstructurering en herbewapening van hun Krijgsmacht, maar toegegeven daarmee nog verre van klaar. (ironisch genoeg bouwt Frankrijk hun oorlogsschepen)

Mensen staren zich sowieso blind op de budgetten, en vergeten daarbij andere factoren. In een hypothetisch conflict zou Rusland de NATO vast niet staan opwachten aan hun grenzen. Ongetwijfeld zouden ze Europa intrekken, en daarbij grote stukken land veroveren, wellicht nog voor de VS hier een fatsoenlijke poot aan de grond krijgt.

Ik heb ook niet het idee dat Rusland helemaal alleen zou staan, en ze zouden sowieso betere soldaten voortbrengen dan westerse landen. De publieke opinie aldaar zit al vast helemaal snor.

ja man zelfs een lijk als hij weet het, ik ben je onzin helemaal zat frej ik maak er een einde aan, tot hier en niet meer verder. je denkt echt dat je een god bent me je arrogante wikipedia termen, nu is het genoeg geweest!!

Ik zal mijn gedrag proberen te verbeteren in de toekomst. :(

Virusje zei:
Moskou voert de forse prijsverlaging in omdat het vreest dat Russen anders massaal illegaal gaan stoken, nu hun kosten van levensonderhoud dramatisch zijn gestegen na de wereldwijde sancties.

Samogonka :D
 
Het Amerikaanse leger is altijd al overschat geweest, teveel hagiografie door de wereldoorlogen.

De Russen zijn al even bezig met de herstructurering en herbewapening van hun Krijgsmacht, maar toegegeven daarmee nog verre van klaar. (ironisch genoeg bouwt Frankrijk hun oorlogsschepen)

Mensen staren zich sowieso blind op de budgetten, en vergeten daarbij andere factoren. In een hypothetisch conflict zou Rusland de NATO vast niet staan opwachten aan hun grenzen. Ongetwijfeld zouden ze Europa intrekken, en daarbij grote stukken land veroveren, wellicht nog voor de VS hier een fatsoenlijke poot aan de grond krijgt.

Ik heb ook niet het idee dat Rusland helemaal alleen zou staan, en ze zouden sowieso betere soldaten voortbrengen dan westerse landen. De publieke opinie aldaar zit al vast helemaal snor.


Interessante analyse. Ja, het is best mogelijk dat rusland het kan halen.


























:Roflol::Roflol::Roflol::Roflol::Roflol::Roflol::Roflol:
 
De Amerikaanse president Barack Obama heeft zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin vandaag gebeld om met hem te spreken over het oplaaiende geweld in het oosten van Oekraïne. Obama riep Poetin naar eigen zeggen op om een vredesakkoord te aanvaarden.
"President Obama onderstreepte de stijgende humanitaire tol van de gevechten en benadrukte hoe belangrijk het is dat president Poetin de gelegenheid grijpt die de gesprekken tussen Rusland, Frankrijk, Duitsland en Oekraïne bieden om een vredesakkoord te bereiken", zo klonk het in een mededeling van het Witte Huis.

Obama voegde er ook nog aan dat "als Rusland zijn agressieve acties in Oekraïne verderzet, inclusief het zenden van troepen en wapens en financiële steun aan de separatisten, de kost voor het land zal stijgen".

Backpedaling van Obama.
 
Interessante analyse. Ja, het is best mogelijk dat rusland het kan halen.


:Roflol::Roflol::Roflol::Roflol::Roflol::Roflol::Roflol:

Ik ben er ook wel van overtuigd dat Rusland op zich geen grote kans maakt op een overwinning op Vs/europa. Maar China is wel directe bondgenoot met Rusland.. China heeft qua technologie de laatste decennia enorme sprongen gemaakt, ook economisch gezien staan ze aan de wereldtop. Hoewel de VS nog altijd de nummer uno is van de wereld samen met Israel qua militaire technologie, zal China toch niet zo ver meer achter komen.

Ik denk wel dat men kan zeggen als er ooit een conflict komt dat je met zekerheid kan zeggen dat Europa toch behoorlijk fucked is.. Militaire gezien is enkel frankrijk en duitsland een 10/10.. Al de rest van de landen heeft het leger zwaar afgebouwd omdat er word gerekend op de goede wil van duitsland/frankrijk/vs.

Belgie en Nederland heeft het geluk dat Duitsland tussenin Rusland en 'ons' ligt. Op die manier zijn we zeker van een verdediging.

Leuk om het eens er over te hebben, maar laten we hopen dat deze scenario's nooit zullen gebeuren..
 
China is zowel militair als economisch verre van usa. En china gaat niet rusland te hulp schieten omdat rusland een stuk grond wil, lol. Totaal niet interessant voor chinese belangen.

Tzal ook niet tot een heus conflict leiden, want vs en eu zal rusland niet kapot bombarderen maar proportioneel om aan rusland duidelijk te maken: v ons kunde nie winne, wees geen retard.

we zullen zien wat de nabije toekomst ons geeft. putin zal inbinden, ben ik 100% van overtuigd. Er komt gelukkiglijk ook geen oorlog.
 
China is zowel militair als economisch verre van usa. En china gaat niet rusland te hulp schieten omdat rusland een stuk grond wil, lol. Totaal niet interessant voor chinese belangen.

Tzal ook niet tot een heus conflict leiden, want vs en eu zal rusland niet kapot bombarderen maar proportioneel om aan rusland duidelijk te maken: v ons kunde nie winne, wees geen retard.

we zullen zien wat de nabije toekomst ons geeft. putin zal inbinden, ben ik 100% van overtuigd. Er komt gelukkiglijk ook geen oorlog.

Je bent zo zeker van je stuk dat je blijkbaar dagelijks in de ruimtes vertoeft waar Poeting uithangt.
Neem het me niet kwalijk dat ik niet bepaald zomaar geloof wat je zegt, ook al ben je 100% zeker.





-Poolse paramilitairen bereiden zich voor op de Russen( En gelijk hebben ze):
http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2018478-poolse-paramilitairen-bereiden-zich-voor-op-de-russen.html



-Russisch nieuwsbericht (roflol) :
[Link niet meer beschikbaar]
 
Alsof Rusland Europa binnen gaat vallen. :roflol:
De US moet geopolitiek gezien controle over eurasia krijgen, omdat ze op den duur financieel in elkaar zal storten.
Nu de plannen van BRICS steeds dichterbij komen, moet er tempo achter komen.
 
Tienduizenden mensen die in oorlogsgebied lijden vanwege het politiek spel van een aantal oude faggots

10/10
 
putin zal inbinden, ben ik 100% van overtuigd.

Inbinden voor wat?

Poetin heeft aangegeven nieuwe economische sancties, of de bewapening van Oekraïne, als een directe provocatie te zien. Geen enkel westers land is iets verplicht aan Oekraïne, en het idee van een proxy war is onrealistisch.
 
Putin zal tekenen voor een vredesvoorstel. Ik zie geen wapenwedloop ontstaan tss rusland en amerika. Wel tss oekraine en rusland maar uiteindelijk zal het wel tot een sisser aflopen, als het al zover komt.
 
Frej the Putin lover.

156606-russias-prime-minister-putin-hugs-a-bulgarian-shepherd-dog-after-recei.jpg
 
Laatst bewerkt:
This guy got swag

Belarus%2527%2BPresident%2BAlexander%2BLukashenko.jpg

btw Hollande stond er weer bij als een schooljongen
 
Virusje, wat was dat boek over geopolitiek ookalweer?
 
Van die gare Pool? The Grand Chessboard
 
Back
Naar boven