XXL Nutrition

Oorsuizen i.c.m. caffeine of andere supps

Hopje28

Novice
Waardering
0
Ik zit met een probleempje.... en zal eerst wat achtergronden vertellen...

Ik heb enkele jaren gedraaid (dj) op een slecht afgestelde muziekset in een kroeg. In die kroeg was een zogenaamde limiter aanwezig, een apparaatje dat er voor moet zorgen dat het geluid niet boven de 90/95db uit komt. Echter, door de limiter werd het geluid erg schel en minder mooi. In deze tijd heb ik een gehoorbeschadiging opgelopen met bijkomende hindernis oorsuizen. Ik geef de limiter de schuld van alles omdat ik tientallen andere dj's ken die 10/20 jaar elk weekend KEIHARD lopen draaien en nog vrolijk zonder oorzuizen of gehoorproblemen rondlopen.
Ik heb mijn gehoor nog nooit getest.. voor mn gevoel hoor ik nog goed/redelijk maar vrees dat ik wel minder hoor dan gemiddeld.
Nu zit ik met een aantal vragen.
Momenteel zit ik in de 'cut' en ben nu 4 dagen hydroxycut aan het gebruiken. Hier zit veel caffeine in. Mijn oorsuizen is duidelijk toegenomen de laatste dagen (merk het vooral 's nachts) en heb ook al gelezen dat caffeine het suizen kan versterken. Erg jammer want ik had juist goede verhalen gehoord over de hydroxycut.

Heeft iemand ervaring met oorsuizen? Of supplementen/stoffen die dit kunnen versterken? En wat is een goede fatburner zonder caffeine? No andere tips?

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Oorsuizen is permanent. Ik heb 't ook, maar ik hoor wel nog perfect. Enkel als het muisstil is hoor ik dus constant m'n oren suizen. Vreemd genoeg kwam dat van 1 enkel concert. Tuitende oren de dag erna (zoals gewoonlijk), maar dat is niet meer weggegaan. In 't begin een paar dagen niet van geslapen, maar daarna "hoor" je het niet meer (cfr. let je er niet meer op).

En fatburner... shmatburner... dump die handel, fatburners doen geen drol! Werk aan je dieet/cardio.

Vocht !!!! Als ik teveel vocht vast hou en me dan inspan dan krijg ik oorzuisen ..
ff plastablet ben ik er vanaf ...

Terug
Naar boven