AndroidHealthClinic

Op naar de 85 kilo

alkov

Novice
Waardering
0
Hoi iedereen
Men bodybuildingbegeleider op de sportschool heeft me een bulkschema gegeven waar ik het zo'n 4 maanden mee moet doen. (tot eind december)
Zelf was hij een ifbb bodybuilder vroeger (lang geleden) en hij wil me ook lanceren in het bodybuildingcircuit. Hij zei dat ik tot de 85 kilo moest bulken. ik weeg er nu 73 met een vetpercentage van 8 procent
Dit schema heb ik als volgt gekregen.

07.00: Light ontbijtgranen met 500 ml magere melk
10.10: 1 banaan, 50 gr kippefilet met 150 gr vokoren brood
12.20: 1 banaan, 50 gr paardenvlees met 200 gr volkorenbrood
16.15: 500 gr magere yoghurt met fruit
18.00: 500 gr gekookte aardappelen, 250 gr gegrilde biefstuk of kipfilet, 250 gr broccoli of salade
20.30: 500 ml magere melk met 50 gr whey

Denken jullie dat er iets aan veranderd moet worden
graag jullie comments
dank bij voorbaat

Ben je een hardgainer of kom het er makkelijk bij? Natuurlijk ook belangrijk :)

hoe heet je begeleider

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De kilo's komen er zeer makkelijk bij mij.

Dan zal het denk ik geen probleem zijn om aan de 85 kilo te geraken. Toch is het altijd wat afwachten hoe je lichaam reageert. Dus mss zul je je schema nog wat moeten aanpassen na verloop van tijd.
Voor de rest ziet er volgens mij goed uit.

Zet je geen foto's online of een logboek? Zou handig zijn om op te volgen en tips te krijgen

Zet je geen foto's online of een logboek? Zou handig zijn om op te volgen en tips te krijgen

sorry corijn, Men kennis van computers is niet groot genoeg om fotos te kunnen plaatsen,met computers ben ik een flop

ok ;) anders moet je maar eens gaan kijken bij het forum van foto's he daar staat alles uitgelegd ;)

de vetten ontbreken!

verder wel ok maar zonder vetten is dit niet goed.

denk aan : olijfolie,pindakaas,noten,vis etc

de vetten ontbreken!

? wtf

en een minuut later 85kg:D.
Je hebt in een minuut aardig wat kg's gegained:eek:
Je moet nu je doelen al bijstellen!:D

de vetten ontbreken!

denk aan : olijfolie,pindakaas,noten,vis etc

Vetten in je dieet zijn inderdaad net zo belangrijk als alle andere elementen. Als je niet genoeg (goede)vetten binnenkrijgt raakt je testosteronhuishouding in de war, en dat betekent dus minder gains...

langzame eiwitten voor het slapen bv kwark

Gooi dat somalier dieet in de vuilnisbak en maak is een echt bulkdieet... je eet te weinig imo

Hoi iedereen
Men bodybuildingbegeleider op de sportschool heeft me een bulkschema gegeven waar ik het zo'n 4 maanden mee moet doen. (tot eind december)
Zelf was hij een ifbb bodybuilder vroeger (lang geleden) en hij wil me ook lanceren in het bodybuildingcircuit. Hij zei dat ik tot de 85 kilo moest bulken. ik weeg er nu 73 met een vetpercentage van 8 procent
Dit schema heb ik als volgt gekregen.

07.00: Light ontbijtgranen met 500 ml magere melk
10.10: 1 banaan, 50 gr kippefilet met 150 gr vokoren brood
12.20: 1 banaan, 50 gr paardenvlees met 200 gr volkorenbrood
16.15: 500 gr magere yoghurt met fruit
18.00: 500 gr gekookte aardappelen, 250 gr gegrilde biefstuk of kipfilet, 250 gr broccoli of salade
20.30: 500 ml magere melk met 50 gr whey

Denken jullie dat er iets aan veranderd moet worden
graag jullie comments
dank bij voorbaat

1) zoals eerder gevraagd: waar zijn de vetten?
2) zelfs ik (met een zeer lage eetlust) zou met dit eetschema constant honger lijden. Lijkt me voor een jonge knul dus wel erg weinig om te bulken.
3) wow! 4 maanden lang alleen maar broccoli of salade als groenten! -> variatie!?

ik vind het ook maar weinig, als ik dit schema zou volgen van jou zou ik afvallen.

Terug
Naar boven