Fitness Seller

op vakantie en geen sportschool daar

SiicK

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
70kg
ik ga binnenkort een week naar duitsland en heb daar geen sportschool. nu begin ik net een beetje gains te maken en vroeg me af of mensen op dit forum nog oefeningen hebben die ik daar kan doen? ik kan zelf alleen push-ups en sit-ups bedenken. en misschien air squats ofzo

1 weekje gast, juist goed om even rust te pakken!

Dus je zou eventueel vakantie kunnen vieren :eek:

Lol, ga gewoon lekker vakantie vieren. Net alsof het een ene reet uitmaakt of je een weekje niet traint. Je hebt nog heel wat jaren voor de boeg.

Jezus.. 1 week en je weegt 62kg op 1,86. Dat gaat je echt niet hinderen.

• Topic Starter Topic Starter
Lol, ga gewoon lekker vakantie vieren. Net alsof het een ene reet uitmaakt of je een weekje niet traint. Je hebt nog heel wat jaren voor de boeg.
oke dankje voor de reactie

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 14:24 ----------

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 14:25 ----------

Jezus.. 1 week en je weegt 62kg op 1,86. Dat gaat je echt niet hinderen.
oke dankje voor de reactie ik wist niet zeker of dat hinder zou veroorzaken dus daarom wilde ik wat oefeningen gaan doen

Train 7 op 7 de week voor en neem op je vakantie rust. Als je het dan toch niet kan laten; handstand push ups, (chest) dips, pistol squats, chins/pull ups.

Ik heb zelf een tower 200 als ik op reis ga. Tussen de deur klemmen en je kan alle spiergroepen trainen. 100kg weerstand per groep, niet veel maar beter dan niets.

Kan gewoon net zo goed wat rust pakken. Ben zelf ook 10 dagen op vakantie geweest, uiteindelijk 3 dagen zo'n 100-200 pushups gedaan en wat sit-ups, meer niet. Gewoon van je vakantie genieten en als je te veel energie hebt dan gooi je er zo gewoon wat uit. :d

Vakantie is vakantie. Vooral een week maakt geen ruk uit.

ik neem op vakantie toch ook steeds een curlbar mee met een minimum aan essentiële gewichten en 2 dumbells, maar voor slechts een weekje zou ik niks meenemen

Lekker vakantie vieren, gun je lichaam even rust ;)

Goed eten op onderhoud dan houd je het wel bij. Ik heb zelf ook wel is enkele weken niet getraind, je verliest het echt niet zomaar. Zeker in jou geval, je hebt niets te verliezen (no offence). Er wordt zelfs aangeraden om eens in de paar maanden een week rust te nemen, hier wordt overigens weinig gehoor aan gegeven maar het helpt echt.

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso een prettige vakantie maat en inderdaad die rust dagen zijn echt heel goed voor je :)
wat je ook doet, succes !

Groeten, Ray.......
dankjewel ik neem gewoon lekker een rustweekje :)

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 20:19 ----------

Lekker vakantie vieren, gun je lichaam even rust ;)
doe ik! :)

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 20:20 ----------

Goed eten op onderhoud dan houd je het wel bij. Ik heb zelf ook wel is enkele weken niet getraind, je verliest het echt niet zomaar. Zeker in jou geval, je hebt niets te verliezen (no offence). Er wordt zelfs aangeraden om eens in de paar maanden een week rust te nemen, hier wordt overigens weinig gehoor aan gegeven maar het helpt echt.
dankjewel voor de tip ik ga gewoon een rustweekje houden :p

Kijk uit dat je geen gains kwijtraakt in die 7 hele dagen.

waarom is iedereen zo panisch als ze op vakantie gaan en dan niet kunnen pompen, serieus, tank jezelf vol en kaan lekker en kijk na die week maar gewoon

geniet van je vakantie en neem gewoon een weekje rust, een weekje heel af en toe kan veel goed doen

Een week niet trainen kan nooit kwaad.

Terug
Naar boven