AndroidHealthClinic

Op welk forum zitten we eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe vaak komt het nou voor? Paar keer per week hooguit. Er komen nog meer zomerspuitertjes voorbij die nou ook niet echt als BB-er kunnen worden aangemerkt.

Klopt maar deze worden gewoon doorverwezen naar de sticky's.
En daarmee is het meestal klaar.

Dat kun je niet doen met die andere gasten...hun kuurtjes zijn anders.

Maak er verder geen probleem van Eric, maar Hardgainers heeft wel een beetje gelijk, we kunnen gewoon geen goed advies neerleggen voor die gasten.

Het is wel opvallend dat er de laatste tijd meer topics gestart worden over roids en anders sporten.
Edit: ik zie er alleen op de eerste pagina al 3: duursport, kickboxen en voetbal

En dan pagina's amper een thread gewijd aan andere sporten.

Vechtsport valt waarschinlijk prima advies te geven, genoeg leden die daar ervaring mee hebben.Duursport wordt wat lastiger, maar zo vaak komen die vragen nou ook weer niet voorbij.

Moet je bij aanmelding op dit forum eerst een BB/PL examen afleggen of zo? Zo ja dan meld ik me maar ook gelijk af, doe al maanden niet aan BB.

Prima man!
Als dat het dbb beleid is, prima. :thumbup:

BigT, denk jij er ook zo over?

Ben het er wel mee eens dat je niet heel de sportwereld moet gaan helpen met hun dopinggebruik, als je nu zegt die paar nemen we er maar bij dan heb je een beslissing gemaakt dat het ok is en dan komen er gewoon meer bij daar moet je niet aan twijfelen. Men vertelt het voort en voor je het weet is DBB de dopingsite van be/Nl voor alle sporten denkbaar.

Ik stel voor dat we topics die niets met spiergroei/kracht te maken hebben (zoals test of winny voor meer snelheid bij het hardlopen of wielrennen) dan maar beter sluiten, eventueel met verwijzing naar nuttige sites. Een apart forum is helemaal absurt natuurlijk, dan zeg je juist: dit is is een forum voor doping in alle sport, zeker geen zin in.

Ik geef alleen mijn mening, zet niet in mijn eentje het DBB-beleid uit. Als DBB moet verworden tot BB/PL only ben ik in ieder geval wel snel vertrokken.

Waarom als ik vragen mag?
Ik bedoel, we zijn toch bb-ers en pl-ers?

Ik kan ergens wel volgen wat HG. zegt . Maar het is een feit dat hier de kennis van AAS is en dat iemand die wat degelijk vooruit wil komen het liever op een goede manier doet . En nog een groter feit is dat er nergens over doping kan gepraat worden . één omdat ze als vliegen op stront publiceren over doping zondaars (pers) ! En bij bbr's er niemand over kraait wat genomen wordt . Dit zorgt al vooral van dit effect .

Maar nu , over die pimps die 2 maand trainen en flink de stoere willen uithangen wordt niets gezegd . even in de juist sectie gaan lezen en kom maar even wat voorstellen jongens , zullen even verbeteren en flink groeien maar dan .

Nu de jongens die hier van uit andere sporten naar AAS advies vragen , heb ik zeker VEEL meer de indruk dat alles veel doordachter is en veel beter overwogen naar wat hoe waarom en "zouden we het wel doen" .

Hier erg veel kennis van velen en dat zal altijd draaien , zoals een goede bakker werkt de winkel goed . Jullie wilden goede adviezen geven , en nu zie je dat je goed bezig bent . Want iedereen weet je te vinden .

Ik denk dat het board dit mss zeker als positiefs kan zien .

Ik geef alleen mijn mening, zet niet in mijn eentje het DBB-beleid uit. Als DBB moet verworden tot BB/PL only ben ik in ieder geval wel snel vertrokken.

Waarom als ik vragen mag?
Ik bedoel, we zijn toch bb-ers en pl-ers?

Ik wel nog wel iets verder gaan dan alleen BB en PL (doe zelf momenteel ook geen van beide, tenminste pure krachttraining kun je eigenlijk onder beiden niet kwijt). Een zwemmer die zijn onderrug wil verstevigen kan met dit board ook aardig uit de voeten, of iemand die meer kracht/ massa nodig heeft om beter te kunnen presteren in zijn tak van sport.

Maar goed ik vind dat PRO met zijn topic onlangs zeker wel een punt heeft. Er zijn leden die alleen posten in chat en convo, en hier misschien alleen maar terecht gekomen zijn op aanraden van een vriend die verteld heeft hoe gezellig het hier wel niet is. Dat gaat zijn doel voorbij.

Ik vind het zelf leerzaam om ook eens wat info te zien van hoe andere sporters zich via biochemische ondersteuning kunnen verbeteren.

Mits het met mate blijft omdat DBB niet bekend moet worden om zijn 'doping adviezen'. Nu staan er idd een aantal niet BB gerelateerde topics in deze sectie, maar ik denk zelf dat dit een tijdelijk iets is. Ik zie het er niet van komen dat binnenkort 75% van de topics hier niet over BB gaan.

Beetje storm in een glas water dus.

WOW , en niemand anders is welkom ?

Dat zei ik niet kerel.
Maar mag ik wel aannnemen dat het onstaan is vanuit het bb en pl idee?

Het heet immers dutch BODYBUILDING.com

Lees eens even goed wat ik schrijf kerel, het gaat mij erom dat het geen anabolen poel word, T zou dat ook niet willen.

En dat iemand recht heeft op een GOED advies, en de meesten onder ons zijn niet in staat om dat te geven aan een andere sporter dan een bb-er of pl-er.

Ik vind het zelf leerzaam om ook eens wat info te zien van hoe andere sporters zich via biochemische ondersteuning kunnen verbeteren.

Mits het met mate blijft omdat DBB niet bekend moet worden om zijn 'doping adviezen'. Nu staan er idd een aantal niet BB gerelateerde topics in deze sectie, maar ik denk zelf dat dit een tijdelijk iets is. Ik zie het er niet van komen dat binnenkort 75% van de topics hier niet over BB gaan.

Beetje storm in een glas water dus.

Jij vind het leerzaam?
Die mensen komen hier juist om voorgelicht te worden.
Dus veel zal je er niet van leren.

Echt weer een egotripper gedachte: Alleen BB en laat de overige sporters maar verotten. Triest, heel erg triest

Deze sectie noemt anabolen .

Je gaat niet flauw doen he?
Jij begrijpt me best, lees dan ook al mn posts in deze tread.

Ik zou het jammer vinden dat ieder maar hier komt omdat dit een anabolen forum is. (nog maat te zwijgen over die pm's)
Op die manier krijgt dbb een slechte naam.

De laatste keer dat ddb op het nieuws was werd het al in een kwaad daglicht gezet.

• Topic Starter Topic Starter
Ben het er wel mee eens dat je niet heel de sportwereld moet gaan helpen met hun dopinggebruik, als je nu zegt die paar nemen we er maar bij dan heb je een beslissing gemaakt dat het ok is en dan komen er gewoon meer bij daar moet je niet aan twijfelen. Men vertelt het voort en voor je het weet is DBB de dopingsite van be/Nl voor alle sporten denkbaar.
Ik stel voor dat we topics die niets met spiergroei/kracht te maken hebben (zoals test of winny voor meer snelheid bij het hardlopen of wielrennen) dan maar beter sluiten, eventueel met verwijzing naar nuttige sites. Een apart forum is helemaal absurt natuurlijk, dan zeg je juist: dit is is een forum voor doping in alle sport, zeker geen zin in.

Dat bedoelde ik dus T...

Echt weer een egotripper gedachte: Alleen BB en laat de overige sporters maar verotten. Triest, heel erg triest

Doe aub niet zo zielig en leer eens lezen.
Noem niet dat soort dingen als je me niet eens kent....das pas triest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven