AndroidHealthClinic

Op welk forum zitten we eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie het probleem niet.. De meeste duursporters komen niet eens uit voor hun gebruik dus daar zullen we ook geen last van hebben. Degenen die er wel voor uit komen kunnen toch gewoon geholpen worden?? Op die manier vergroot je ook nog eens je eigen kennis!!

@ hardgainer, bro begrijp je standpunt heel goed, maar toch iedereen moet mag toch zijn vraag stellen, geef anders geen antwoord.

Oh by the way, wil aan ballet doen, maar kan niet op mijn tenen staan.
Wat kan ik hier het beste in spuiten??:D :D

@ hardgainer, bro begrijp je standpunt heel goed, maar toch iedereen moet mag toch zijn vraag stellen, geef anders geen antwoord.

MGF :D

Testosteronen :D Zo doet ge geen ballet en heb ge geen problemen met u tenen:p

Ik doe blind-simultaan dammen, ik dacht aan het volgende kuurtje:

Frontload test enth: 3000mg

week 1 t/m 15:
Test enth: 1000mg pw
Deca: 800mg pw
Winstrol tabs: 80mg ed

Nakuur doe ik niet aan, ben geen bodybuilder... :hornyna:

Ik doe blind-simultaan dammen, ik dacht aan het volgende kuurtje:

Frontload test enth: 3000mg

week 1 t/m 15:
Test enth: 1000mg pw
Deca: 800mg pw
Winstrol tabs: 80mg ed

Nakuur doe ik niet aan, ben geen bodybuilder... :hornyna:

ik weet niet maar dit is een best lekker kuurtje! lijkt verdomd veel op mijn laatste als je de deca door bold vervangt ;)

ff on topic:

laten we aankijken hoeveel er nog van die topics voorbij komen, wanneer het weer van een laag niveau is kan mr J het gewoon op slot gooien.

ff on topic:

laten we aankijken hoeveel er nog van die topics voorbij komen, wanneer het weer van een laag niveau is kan mr J het gewoon op slot gooien.
Lijkt me inderdaad een goed idee, af en toe zo'n topic kan geen kwaad, maar het begint een beetje uit de hand te lopen.

de zon schijnt voor blank & zwart

slotje :)

Echte puintopics zonder onderbouwing krijgen toch al meestal een slotje. Daarom begreep ik de consternatie ook niet.

Hele board heeft een goede balans tussen on-topic en off-topic, maar in iedere sectie komt wel wat eens wat puin voor. Valt mee te leven en tot nu toe is het nergens uit de hand gelopen.

(ok, paar duizend bans voor nodig gehad maar dat is een ander verhaal :D )

Hallo ik ben Sjoerd en ben 13 jaar oud.
Ik zit nu 3 weken in de brugklas..ben best klein van mezelf (slechte genen) en mijn boekentas is behoorlijk zwaar. Na de herfstvakantie moet ik voor het eerst een coopertest doen. Wat adviseren jullie mij om tijdens de herfstvakantie te gebruiken?
Voordat jullie me aan gaan vallen op mijn voeding..Ik eet best wel gevarieerd en mijn moeder is bereid iets meer beleg erop te doen als ze mijn brood 's ochtends smeert.

Ps: ik drink al 1 glas melk meer per dag sinds ik hier op DBB meelees

Groeten Sjoerd

:p

hahahaha! Humor!!

En voordat dit topic flink gaat ontsporen een slot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven