koen85
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan ik alleen dit toevoegen .
Gelukkig voor die kerels ben jij geen mod .![]()

@ hardgainer, bro begrijp je standpunt heel goed, maar toch iedereen moet mag toch zijn vraag stellen, geef anders geen antwoord.
Oh by the way, wil aan ballet doen, maar kan niet op mijn tenen staan.
Wat kan ik hier het beste in spuiten??![]()
![]()

@ hardgainer, bro begrijp je standpunt heel goed, maar toch iedereen moet mag toch zijn vraag stellen, geef anders geen antwoord.
Oh by the way, wil aan ballet doen, maar kan niet op mijn tenen staan.
Wat kan ik hier het beste in spuiten??![]()
![]()
Zo doet ge geen ballet en heb ge geen problemen met u tenen
TestosteronenZo doet ge geen ballet en heb ge geen problemen met u tenen
![]()

Ik doe blind-simultaan dammen, ik dacht aan het volgende kuurtje:
Frontload test enth: 3000mg
week 1 t/m 15:
Test enth: 1000mg pw
Deca: 800mg pw
Winstrol tabs: 80mg ed
Nakuur doe ik niet aan, ben geen bodybuilder...![]()

Lijkt me inderdaad een goed idee, af en toe zo'n topic kan geen kwaad, maar het begint een beetje uit de hand te lopen.ff on topic:
laten we aankijken hoeveel er nog van die topics voorbij komen, wanneer het weer van een laag niveau is kan mr J het gewoon op slot gooien.

)Hallo ik ben Sjoerd en ben 13 jaar oud.
Ik zit nu 3 weken in de brugklas..ben best klein van mezelf (slechte genen) en mijn boekentas is behoorlijk zwaar. Na de herfstvakantie moet ik voor het eerst een coopertest doen. Wat adviseren jullie mij om tijdens de herfstvakantie te gebruiken?
Voordat jullie me aan gaan vallen op mijn voeding..Ik eet best wel gevarieerd en mijn moeder is bereid iets meer beleg erop te doen als ze mijn brood 's ochtends smeert.
Ps: ik drink al 1 glas melk meer per dag sinds ik hier op DBB meelees
Groeten Sjoerd