AndroidHealthClinic

Op welk forum zitten we eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je gaat niet flauw doen he?
Jij begrijpt me best, lees dan ook al mn posts in deze tread.

Ik zou het jammer vinden dat ieder maar hier komt omdat dit een anabolen forum is. (nog maat te zwijgen over die pm's)
Op die manier krijgt dbb een slechte naam.

De laatste keer dat ddb op het nieuws was werd het al in een kwaad daglicht gezet.

Tuurlijk begrijp ik jou Bmaus , maar dit zal zeker niet veroorzaakt worden door een overvloed aan andere sporters . 95% Van deze sectie is nog altijd bb'r !

Waarom als ik vragen mag?
Ik bedoel, we zijn toch bb-ers en pl-ers?

Net nog gekeken, maar nee ik ben geen van beiden momenteel. Ik vind dat deze sectie voor een ieder toegankelijk moet zijn, net zoals de rest van het board. Natuurlijk moet de focus blijven liggen op waar het board voor is opgericht maar een incidentele vraag buiten dat referentiekader moet gewoon kunnen naar mijn mening.

Er wordt nu net gedaan alsof dit board wordt overspoeld met leden die aan andere sporten dan BB/PL doen en deze leden ook allemaal willen gaan kuren.

Geef die incidentele vraagsteller gewoon de kans. Kan zijn vraag niet beantwoord worden dan is het pech voor hem, lukt dat wel dan is het mooi meegenomen.

Net nog gekeken, maar nee ik ben geen van beiden momenteel. Ik vind dat deze sectie voor een ieder toegankelijk moet zijn, net zoals de rest van het board. Natuurlijk moet de focus blijven liggen op waar het board voor is opgericht maar een incidentele vraag buiten dat referentiekader moet gewoon kunnen naar mijn mening.

Er wordt nu net gedaan alsof dit board wordt overspoeld met leden die aan andere sporten dan BB/PL en deze leden ook allemaal willen gaan kuren.

Geef die incidentele vraagsteller gewoon de kans. Kan zijn vraag niet beantwoord worden dan is het pech voor hem, lukt dat wel dan is het mooi meegenomen.

Gezonde gedachte idd!

Wie is er nou triest? Als de staat der Nederlanden bepaalt dat dope een issue is gaan ze oa dit board toch uitpluizen, of er nu alleen bb-ers als gebruikers zitten of niet. Angst is een zwak motief om mensen niet te helpen.

als wij nu op een wielerforum gaan vragen welke middelen we moeten gebruiken voor meer massa zullen ze osn ook doorverwijzen of niet ?;)

als wij nu op een wielerforum gaan vragen welke middelen we moeten gebruiken voor meer massa zullen ze osn ook doorverwijzen of niet ?;)

Nee dan zullen ze hard roepen dat ze nooit enig middel genomen hebben en zeggen dat ze niks vanaf weten.

We hebben momenteel trouwens een invasie van GeensTers, paar duizend gasten online. Kan me van de vorige keer herinerren dat er amper aanmeldingen waren als lid. Zo zie je dus al dat er maar weinigen de weg vinden naar deze sectie ondanks dat deze sectie toch behoorlijk veel gelezen wordt van buitenaf.

Storm, glas water, kloek, lekker dorst weg.

was te verw8en dat dit zou gebeuren...neem nou heel dat chat/coïtus/film-gedeelte van dit forum, dit heeft ook 0.0 te maken met BB..zitten zelfs leden met 1000+ posts die ik nog nooit in het voeding/training/AS-gedeelte heb zien posten...

maar eigenlijk wel grappig...wij, de domme bb-ers, moeten in ene uitleg gaan geven over allerlei middelen aan andere sporters...

• Topic Starter Topic Starter
Dus zelfs jij bent bevooroordeeld ? Alleen bodybuilder's mogen de juiste info vergaren ? op jou bb'r forum ? In jou sectie ?

:thumbup: Zie je wel! je snapt het wel :D

Nu alleen het woordje "jou" vervangen door het woord "Onze" en we zijn er!

Wie is er nou triest? Als de staat der Nederlanden bepaalt dat dope een issue is gaan ze oa dit board toch uitpluizen, of er nu alleen bb-ers als gebruikers zitten of niet. Angst is een zwak motief om mensen niet te helpen.

Angst he?
Jij bent nu erg persoonlijk bezig maat...
Ik ga in dat geval er niet verder op in.....succes verder!

Met een sporadisch topic over as gebruik bij andere sporten heeft niemand een probleem, maar het moet niet uit de klauwen lopen. Daarom is een duidelijk beleid maken van in begin geen slecht idee, want niemand weet wat de toekomst brengt. Problemen voorkomen, ipv oplossen.

Lijkt me ook prima, toevloed van breezahvolk zit ook niemand op te wachten. Maar de meeste vragen van non BB-ers komen vrij serieus over, geef dat soort leden gewoon de ruimte.

Met een sporadisch topic over as gebruik bij andere sporten heeft niemand een probleem, maar het moet niet uit de klauwen lopen. Daarom is een duidelijk beleid maken van in begin geen slecht idee, want niemand weet wat de toekomst brengt. Problemen voorkomen, ipv oplossen.

Lijkt me ook prima, toevloed van breezahvolk zit ook niemand op te wachten. Maar de meeste vragen van non BB-ers komen vrij serieus over, geef dat soort leden gewoon de ruimte.

Zeer mee eens .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven