Fitness Seller

Op welke leeftijd dacht jij voor 't eerst: Is dit nou het leven?

Misschien doet Nietah haar benen wel voor je open.

Toen ik mijn eerste blowjob gekregen heb.

Niet, ik ben nog niet klaar met m'n opleiding..

Als ik dit topic doorlees vraag ik mij af waarom het gros van de klagers nog geen zelfmoord heeft gepleegd? Doe het gewoon, je doet jezelf er een plezier mee. :thumbup:

Op mijn 12de toen ik anaal vernederd werd door mijn klasgenootjes tijdens zwem les.

de dag dat ik begon met werken... nog geen jaar later ondernam ik m'n eerste zelfmoordpoging. leven... het besef dat het weinig of niks voorstelt, kan me er moeilijk mee verzoenen. achja, ik zie het als een gevangenisstraf waarvan ik m'n tijd uitzit en probeer er gewoon het beste van te maken. voor mij is het een vergiftigd geschenk.

ja hier ook, de eerste week toen ik begon te werken. Vorige jaar dus (27jr, :D)

Ik moest constant denken zo hier zit ik dus voor de rest van mijn leven...Hé kijk die sporter heeft net meer verdient als ik in 10jaar zal verdienen.

Nu weet ik dat ik binnen een half jaar zonder werk zit :(

de dag dat ik begon met werken... nog geen jaar later ondernam ik m'n eerste zelfmoordpoging. leven... het besef dat het weinig of niks voorstelt, kan me er moeilijk mee verzoenen. achja, ik zie het als een gevangenisstraf waarvan ik m'n tijd uitzit en probeer er gewoon het beste van te maken. voor mij is het een vergiftigd geschenk.

dat snap ik dus niet, hoe kan je nu een zelfmoordPOGING ondernemen?
het is toch helemaal niet moeilijk om direct van de eerste keer erin te slagen.:dunno:

Nee, dat is what emo's do die totaal onderbedeeld zijn op de dag dat de sociale capaciteiten werden uitgedeeld.

ja hier ook, de eerste week toen ik begon te werken. Vorige jaar dus (27jr, :D)

Ik moest constant denken zo hier zit ik dus voor de rest van mijn leven...Hé kijk die sporter heeft net meer verdient als ik in 10jaar zal verdienen.

Nu weet ik dat ik binnen een half jaar zonder werk zit :(
Als je je werk zo k*t vindt, zoek ander werk man. Als je al na je eerste dag werken gaat wenen dat je dit de rest van je leven moet doen, dan heb je verkeerd werk.

dat snap ik dus niet, hoe kan je nu een zelfmoordPOGING ondernemen?
het is toch helemaal niet moeilijk om direct van de eerste keer erin te slagen.:dunno:
Is nog lastiger dan je denk. Helemaal als je niet zeker weet dat je het wel wil.

Is nog lastiger dan je denk. Helemaal als je niet zeker weet dat je het wel wil.

3 manieren met 100% slaagkans:

1) ga na middernacht naar een plaats waar je weet dat er zelden iemand komt en spuit daar 3x een gewone dosis heroïne in je aderen.

2) spring met hoofd naar beneden gericht van een gebouw van minstens 10m hoog.

en voor de laatste heb je grote cojones nodig
3) neem een groot mes en steek dat in je halsslagader

Sinds ik besef dat het leven niks waard is maak ik de gains van mijn leven.

3 manieren met 100% slaagkans:

1) ga na middernacht naar een plaats waar je weet dat er zelden iemand komt en spuit daar 3x een gewone dosis heroïne in je aderen.

2) spring met hoofd naar beneden gericht van een gebouw van minstens 10m hoog.

en voor de laatste heb je grote cojones nodig
3) neem een groot mes en steek dat in je halsslagader

:roflol: Iemand heeft er over nagedacht.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Succes trouwens.

Terug
Naar boven