Fitness Seller

Op welke leeftijd dacht jij voor 't eerst: Is dit nou het leven?

rond men 17 jaar

Ergens tussen 15-16. Toen besefte ik wat voor achterlijke mensen er zijn. En nu heb ik steeds meer dat ik erachter kom hoe nutteloos sommige dingen zijn.

Ik denk dat dit moment bij iedereen zowat tssn de 20 en 25 jaar bevindt .

Wat je tssn deze jaren doet , is cruciaal voor de rest van je leven ... :D

Geen idee. Ik merk wel op dat elke 2 jaar je toch wel in een andere levens cycles beland.

Kan me niet zo'n moment voor de geest halen..

toen voor het eerst coïtus had

Het leven is zinloos. Mensen maak je nergens meer druk over morgen kan het allemaal voorbij zijn.

op mijn 18de verjaardig dacht ik echt van zoo ik drink bijna nooit alcohol heb nog nooit drugs aangeraakt studeer hard eet gezond en beweeg veel en kijk mij nou een wat heb ik daarmee allemaal wel niet bereikt.

nou niks dus

Op mijn 27e, achter mijn bureau bij mijn toenmalige werkgever. Dezelfde week nog ontslag genomen.

19

edit: als ik eerlijk moet zijn veel vroeger (15-16), maar in die tijd had ik nog enige ambitie.

Laatst bewerkt:
Leef met de dag, ga met mensen om die je boeien, doe de dingen die je wil doen, doe werk wat je leuk vind om te doen om de hoeveelheid geld te verdienen die je maar al te graag weer uitgeeft aan de dingen die je leuk vind om te doen met de mensen die je boeien op plaatsen waar je wil zijn!
:D
niemand is boeiend,
leuke dingen kosten veel geld,
geen enkel werk is leuk, de hoeveelheid geld maakt geen hol uit,
materiële zaken zijn nutteloos en teleurstellend,
zie eerste 2 regels
alle plaatsen zijn identiek op enkele details na

niemand is boeiend,
leuke dingen kosten veel geld,
geen enkel werk is leuk, de hoeveelheid geld maakt geen hol uit,
materiële zaken zijn nutteloos en teleurstellend,
zie eerste 2 regels
alle plaatsen zijn identiek op enkele details na
iemand ziet het leven te zwart :roflol:

Toch ben ik het er wel mee eens.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

op mijn 18de verjaardig dacht ik echt van zoo ik drink bijna nooit alcohol heb nog nooit drugs aangeraakt studeer hard eet gezond en beweeg veel en kijk mij nou een wat heb ik daarmee allemaal wel niet bereikt.

nou niks dus

En toen ben je keihard gaan zuipen en drugs gaan gebruiken?:D

met een miljoen of 20 zou ik pas echt gelukkig kunnen zijn.

Al is het maar een jaartje of tien.

Ik benijd de mensen die enkel al door materiële zaken het nut en het genot van het leven kunnen zien.

Misschien moet ik maar een DBB emo club oprichten, groot kans dat het de meest succesvolle club van DBB wordt.:D

Terug
Naar boven