MuscleMeat

Op welke leeftijd dacht jij voor 't eerst: Is dit nou het leven?

Ik benijd de mensen die enkel al door materiële zaken het nut en het genot van het leven kunnen zien.

Ik benijd de mensen die 80% van hun leven werken voor een baas, en beweren dat ze gelukkig zijn.

Dat is net zoiets als een Ethiopier elke dag een een Macdonalds menu aanbieden waar die 8 uur voor moet werken. Die zal ook dood gelukkig zijn. In werkelijkheid weet hij niet wat hij mist.

dit jaar

15 denk k

Ik benijd de mensen die 80% van hun leven werken voor een baas, en beweren dat ze gelukkig zijn.

Dat is net zoiets als een Ethiopier elke dag een een Macdonalds menu aanbieden waar die 8 uur voor moet werken. Die zal ook dood gelukkig zijn. In werkelijkheid weet hij niet wat hij mist.

Alsof je geen geluk kan kennen als je voor een baas werkt:roflol:
Blijkbaar heb je mijn post niet begrepen, want het gaat niet om hoeveel je verdient bij de balngrijke zaken in het leven.

En die laatste zin slaat nergens op. Juist omdat hij niet weet wat hij mist kan hij perfect gelukkig zijn met die McDonalds maaltijd.

Alsof je geen geluk kan kennen als je voor een baas werkt:roflol:
Blijkbaar heb je mijn post niet begrepen, want het gaat niet om hoeveel je verdient bij de balngrijke zaken in het leven.

En die laatste zin slaat nergens op. Juist omdat hij niet weet wat hij mist kan hij perfect gelukkig zijn met die McDonalds maaltijd.

Ik zeg niet dat je niet gelukkig bent, of het niet mag zijn. Maar wie ben jij om te zeggen dat je mensen die zich materialistisch alles kunnen veroorloven, of dit erg belangrijk vinden, te benijden.

Het is gewoon een feit dat je veel gelukkiger kan zijn met een dikke vette bankrekening. En als je mijn post nog eens leest, zeg ik nergens dat ik ongelukkig ben zonder geld. Geld zou het voor mij gewoon wel net even completer maken.

En dat laatste slaat zeker wel ergens op. Als je morgen 20 mil zou winnen, zou je waarschijnlijk lachend terug kijken naar je oude eenzijdige leventje en waar je toen gelukkig mee was. Dat je nu ook gelukkig bent doet er niet toe. Net als die arme Ethiopier.

:roflol: Je begrijpt het woord benijden denk ik niet. No biggie verder. Succes met je dikke bankrekening.

ps: Dat laatste slaat nog steeds nergens op.

Dat is iets waar ik vaak aan denk. Dat er ooit een apocalyps zal komen die niemand van ons overleeft is een zekerheid, als we tenminste onszelf nog niet omzeep geholpen hebben. Anyway, de kans is verschrikkelijk klein dat dit tijdens ons leven gebeurt. Toch zouden het ontzettend pure laatste momenten zijn. Alle valse trots, het self-centered denken, elke vorm van escapisme, alle perversie, inteelt en degeneratie in 1 klap uitgevaagd. Onze verdiende loon is op een bepaalde manier onvermijdelijk. Dat geeft toch een beetje troost en staat centraal mbt mijn respect voor de natuur. Sinds ik hier regelmatig aan denk sorteer ik bv nauwgezet mijn afval.

http://www.youtube.com/watch?v=uCEeAn6_QJo

Dit nummer deed me er soms op verheugen. Sindsdien sorteer ik mijn afval niet meer... :D

al vrij vroeg, denk al rond men 5de

14.

17

Ik denk steeds vaker: "this is the life". Ik kan doen waar ik zin in heb wanneer ik daar zin in heb. Kan echt intens genieten van een goede maaltijd of een mooie zonsondergang. En hoewel het van nature in me zit, heb ik totaal geen recht tot zwartkijkerij.

3019630800_13fa576745_b.jpg

Laatst bewerkt:
niemand is boeiend,
leuke dingen kosten veel geld,
geen enkel werk is leuk, de hoeveelheid geld maakt geen hol uit,
materiële zaken zijn nutteloos en teleurstellend,
zie eerste 2 regels
alle plaatsen zijn identiek op enkele details na

Komt wel goed schatje...

Ik denk steeds vaker: "this is the life". Ik kan doen waar ik zin in heb wanneer ik daar zin in heb. Kan echt intens genieten van een goede maaltijd of een mooie zonsondergang. En hoewel het van nature in me zit, heb ik totaal geen recht tot zwartkijkerij.

3019630800_13fa576745_b.jpg

k*t van je gyno

Terug
Naar boven