AndroidHealthClinic

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Rutte makkelijk de beste imo.

Mark Rutte die de olympische spelen er nog even bijpakt :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 22:25 ----------

wilders mag wel eens op houden met die anti-Brussel propaganda
Waarom?
Wilders is een van de weinige die er zo pertinent tegen is, het is ook een erg belangrijke zaak..

Ik begrijp nogsteeds niet waar iedereen het constant over heeft, dat de armen de rekening van de crisis betalen?

Alle jongeren die ik ken waarvan hun ouders niet zoveel verdienen, krijgen zo verschrikkelijk veel geld van de overheid dat ze er nog eerder op vooruit gaan :roflol:

ik weet ook niet of ik dan zo voor Europa ben, maar dan mag Wilders er wel wat verder op ingaan ipv steeds te roepen over hoe slecht Brussel wel niet is.

Wat er vooral werd getwitterd was de foutieve spelling van de naam Samsom.

Martijn Kriens heeft de uitstraling van een zak hooi.

ik weet ook niet of ik dan zo voor Europa ben, maar dan mag Wilders er wel wat verder op ingaan ipv steeds te roepen over hoe slecht Brussel wel niet is.
Dat is het voordeel van politicus zijn: veel roepen en krachttermen gebruiken in combinatie met wat getalletjes en er verder helemaal niets mee doen.

Iedereen vind blijkbaar dat Samsom de beste was? Heb hem veel ingestudeerde open deuren horen in trappen maar inhoudelijk weinig duidelijk gemaakt

Ja twitter, dat is toch sowieso een GL/PvdA medium.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 22:39 ----------

Maar het zou wel beter zijn als Samsom nu nog wat weg trekt bij SP. Het zou toch wel apart zijn als SP grootste partij van NL wordt.

Idd net stormfront hier, binnenkort hebben we DBB KKK meetings met Wilders als fuhrer.

Wilders is een jodenvriendje maar er zijn niet veel alternatieven. Als Vlaming moet ik wachten tot 14 oktober voor ik mee kan doen aan de provinciale en gemeenteraads verkiezingen.

ik heb net ook een poos gekeken en kijk het normaal nooit maar ze lullen allemaal gewoon net zoals de wind waait.. slaat nergens op.. als er een applaus volgt voor een uitspraak van een persoon dan willen alle partijen dat zoieens

Ik begrijp nogsteeds niet waar iedereen het constant over heeft, dat de armen de rekening van de crisis betalen?

Alle jongeren die ik ken waarvan hun ouders niet zoveel verdienen, krijgen zo verschrikkelijk veel geld van de overheid dat ze er nog eerder op vooruit gaan :roflol:

Nou ik krijg in ieder geval geen moer, maar dan ben ik misschien een uitzondering.. Wat ik wel veel zie zijn jongens die te lui zijn om een opleiding te doen vervolgens genieten van een Wajong uitkering., meubelgeld krijgen van 2.000 euro om hun met voorrang gekregen huisie lekker mooi in te richten.

Iedereen vind blijkbaar dat Samsom de beste was? Heb hem veel ingestudeerde open deuren horen in trappen maar inhoudelijk weinig duidelijk gemaakt

De man speelde opeens mooi weer en was gewoon geniepig bezig door de engel uit te hangen want uiteindelijk bedriegt hij ook de hele boel. Zijn allemaal gasten die hun idealen laten varen als t gaat om macht of om zo goed in de smaak te vallen.

Nou als ik sommige threads zo volg dan komt dit behoorlijk in de buurt van Stormfront.

Samsom winnaar van het debat met 51 % van de stemmen...

Dat iemand als Samson (**** spelling) wint, en niet eens met een grote meerderheid zegt veel over dat debat. Heb zelf niet gekeken maar zal wel van erg laag niveau zijn geweest.

Terug
Naar boven