- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wilders mag wel eens op houden met die anti-Brussel propaganda

Waarom?wilders mag wel eens op houden met die anti-Brussel propaganda
Wat er vooral werd getwitterd was de foutieve spelling van de naam Samsom.

Dat is het voordeel van politicus zijn: veel roepen en krachttermen gebruiken in combinatie met wat getalletjes en er verder helemaal niets mee doen.ik weet ook niet of ik dan zo voor Europa ben, maar dan mag Wilders er wel wat verder op ingaan ipv steeds te roepen over hoe slecht Brussel wel niet is.
Wat er vooral werd getwitterd was de foutieve spelling van de naam Samsom.

Idd net stormfront hier, binnenkort hebben we DBB KKK meetings met Wilders als fuhrer.
Ik begrijp nogsteeds niet waar iedereen het constant over heeft, dat de armen de rekening van de crisis betalen?
Alle jongeren die ik ken waarvan hun ouders niet zoveel verdienen, krijgen zo verschrikkelijk veel geld van de overheid dat ze er nog eerder op vooruit gaan![]()
Over kortzichtigheid gesproken, dan snap ik wel dat je links bent als je denk dat al de rest racist of nazi is.Idd net stormfront hier, binnenkort hebben we DBB KKK meetings met Wilders als fuhrer.

Iedereen vind blijkbaar dat Samsom de beste was? Heb hem veel ingestudeerde open deuren horen in trappen maar inhoudelijk weinig duidelijk gemaakt