Tranquillos
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp nogsteeds niet waar iedereen het constant over heeft, dat de armen de rekening van de crisis betalen?
Alle jongeren die ik ken waarvan hun ouders niet zoveel verdienen, krijgen zo verschrikkelijk veel geld van de overheid dat ze er nog eerder op vooruit gaan![]()
Ik vond die stellingen juist wel cool. Daar was het voor die mannen net wat lastiger om zich aan hun normale verhaaltje vast te houden en moesten ze zowaar improviseren. Je zag hoe goed Roemer daar mee weg ging.

Jongeren met pauper ouders krijgen een bak meer studiefinanciering. Slaat nergens op imo, ken ook zat met rijke ouders die moeten werken omdat hun ouders niet mee willen betalen.
Gelijkheid noemen ze dat dan![]()

Jij kijkt nogal neer op mensen die wat minder te besteden hebben hè? Beetje kansloos om dat telkens zo overduidelijk te laten merken
Jij kijkt nogal neer op mensen die wat minder te besteden hebben hè? Beetje kansloos om dat telkens zo overduidelijk te laten merken
+1
Hij is sowieso de grootste e-hero van het forum momenteel.
'Jongeren met pauper ouders krijgen een bak meer studiefinanciering. Slaat nergens op imo, ken ook zat met rijke ouders die moeten werken omdat hun ouders niet mee willen betalen.
Gelijkheid noemen ze dat dan![]()
Hij heeft gewoon gelijk imo, en wat jij daar zegt lees ik niet in zijn reply eigenlijk.Jij kijkt nogal neer op mensen die wat minder te besteden hebben hè? Beetje kansloos om dat telkens zo overduidelijk te laten merken