XXL Nutrition

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Kneuzen hier, ga dan lekker zelf dood aan kanker als het toch niets uitmaakt.

Zeggen dat het voor de mensheid niet uitmaakt is ook ****ing achterlijk want of de mensheid in zijn geheel uitsterft boeit geen ene fl**ker. Een nut is er in het leven toch niet, maar om dan te zeggen mensen maar moeten lijden omdat het voor de maatschappij niets uitmaakt :rolleyes:

Zeggen dat het voor de mensheid niet uitmaakt is ook ****ing achterlijk want of de mensheid in zijn geheel uitsterft boeit geen ene fl**ker. Een nut is er in het leven toch niet, maar om dan te zeggen mensen maar moeten lijden omdat het voor de maatschappij niets uitmaakt :rolleyes:

Als het geen geld opbrengt dan is het niet belangrijk.

Het is brengt meer geld op door ze vol te stoppen met chemo troep en lekker te laten lijden dan wanneer ze een medicijn hebben wat kanker met een weekje troep geneest.

Dit.

Echt ziekelijke dingen worden hier soms gezegd

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 21:39 ----------

Als het geen geld opbrengt dan is het niet belangrijk.

Het is brengt meer geld op door ze vol te stoppen met chemo troep en lekker te laten lijden dan wanneer ze een medicijn hebben wat kanker met een weekje troep geneest.

Lekker beeld van de wereld heb je. Dat soort gedachtes komen de wereld dus niet ten goede heh. Het gaat niet allemaal om winst en geld en materialisme en weet ik het wat. Slechte zaak. Erg slecht.

Dit.

Echt ziekelijke dingen worden hier soms gezegd

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 21:39 ----------

Lekker beeld van de wereld heb je. Dat soort gedachtes komen de wereld dus niet ten goede heh. Het gaat niet allemaal om winst en geld en materialisme en weet ik het wat. Slechte zaak. Erg slecht.

Je bent hypocriet als je denkt dat de hele samenleving draait om het welzijn van iedereen. Het gaat gewoon om geld :roflol: .

De 5 hoogste lui bij Achmea verdienen 7 miljoen per jaar, dat is 6 miljoen per jaar boven de balkenende norm. 6 miljoen euro wat ook naar kanker onderzoek kan gaan maar wat verdwijnt in de hoge mensen in de zorg.

Zalm heeft als minister van financien de banken flink gesteund. Nu zit hij bij de ABN en verdient hij 750.000 euro per jaar!

Mensen die oud zijn en geen zin hebben om te leven worden nog steeds geopereerd zonder dat ze het zelf willen. Waarom? Geld.

Sinds de geestelijke gezondheidszorg zelf de tarieven mag bepalen zijn de kosten verdubbeld in een paar jaar tijd.

Sinds tandartsen zelf hun tarieven mogen bepalen zijn de prijzen ontzettend gestegen.

De hele zorg is gebaseerd op 1 ding: zoveel mogelijk geld binnen halen. Net als de rest van de samenleving. Dat is de realiteit en niet een negatieve kijk op de wereld.

Je kijkt teveel zeitgeist fimpjes ofzo

Jij denkt oprecht dat als er een medicijn tegen kanker was dat het niet op de markt zou worden gebracht?

Rare vergelijking

Hoezo kan er niet aan verdiend worden dan? Stel een pharmaceutisch-wetenschappelijk bedrijf heeft een er patent/octrooirecht op en kan het de eerste 20/25 jaar alleen distribueren, wat meestal zo is met nieuwe geneesmiddelen. Is gewoon kassa denk ik.

Rare vergelijking

Hoezo kan er niet aan verdiend worden dan? Stel een pharmaceutisch-wetenschappelijk bedrijf heeft een er patent/octrooirecht op en kan het de eerste 20/25 jaar alleen distribueren, wat meestal zo is met nieuwe geneesmiddelen. Is gewoon kassa denk ik.

Ik zeg niet dat er niet aan verdient kan worden maar als er niet aan verdient kan worden komt het er niet. Het gaat bedrijven gewoon om makkelijk veel geld binnen lepelen en de toekomst garanderen.

Net wat je zegt, ze kunnen er 20-25 jaar aan verdienen en daarna is het afgelopen.

En als je serieus gelooft dat ze wel het beste met ons voor hebben, waarom worden er dan nog steeds uranium centrales gebouwd en gaan ze niet beginnen met thorium? Thorium is zo wijd verkrijgbaar dat het bijna een oneindige energiebron genoemd kan worden. 1 mijn ter grootte van een gemiddelde koper/ijzer mijn kan genoeg thorium delven om de volledige aarde van energie te voorzien. Sterker nog het wordt nu weggegooid omdat het gezien wordt als afval.

Als jij serieus denkt dat bedrijven en overheden doen wat het beste is voor de maatschappij dan ben je gewoon hypocriet. De overheid doet wat bedrijven willen om hun tevreden te stellen en bedrijven doen waar bedrijven voor bedoeld zijn: winst maken.

http://www.youtube.com/watch?v=uK367T7h6ZY

5 minuutjes moet je vast wel vol kunnen houden
Ik ga er van uit dat je met jouw leeftijd wel engels kan

En na het kijken van het filmpje mag je mij uitleggen waarom we nog steeds niet zo'n reactor aan het bouwen zijn.

Het begint met de s en lijkt op een schelp
Ja leuk zo'n hyper filmpje waar ze alleen positieve kanten vertellen, als het daadwerkelijk zo'n goed idee was zouden er zat mensen bereid zijn om hierin te investeren aangezien ze de energie dan 100 maal onder de huidige energie prijs kunnen aanbieden en zelfs dan nog winst maken. Met andere woorden iedere investeerder zou hier meteen bovenop duiken als het echt zo'n wonder is als de man in dat filmpje beweerd. Je kunt dan zelf een centrale bouwen en iets onder de huidige prijs verkopen terwijl je zelf alleen veel opstart kosten hebt en van daaruit bijna geen kosten meer hebt, waarna je dus honderden miljarden zult verdienen. Er moeten dus wel negatieve kanten aan zitten.

Verder ben je nog steeds een apathische idioot als je kanker ff weg lacht.

Ja leuk zo'n hyper filmpje waar ze alleen positieve kanten vertellen, als het daadwerkelijk zo'n goed idee was zouden er zat mensen bereid zijn om hierin te investeren aangezien ze de energie dan 100 maal onder de huidige energie prijs kunnen aanbieden en zelfs dan nog winst maken. Met andere woorden iedere investeerder zou hier meteen bovenop duiken als het echt zo'n wonder is als de man in dat filmpje beweerd. Je kunt dan zelf een centrale bouwen en iets onder de huidige prijs verkopen terwijl je zelf alleen veel opstart kosten hebt en van daaruit bijna geen kosten meer hebt, waarna je dus honderden miljarden zult verdienen. Er moeten dus wel negatieve kanten aan zitten.

De negatieve kant is dat het zo makkelijk te delven is dat er geen geld aan verdient kan worden.

Kijk naar alle olieplatformen, boortorens enz enz enz.

Als we over gaan op thorium is 1 mijn genoeg. We hoeven die mijn zelfs niet aan te leggen omdat er al genoeg thorium de grond uit gehaald wordt als bijproduct van andere grondstoffen.

China is inmiddels begonnen aan een thorium reactor omdat dat land geen gas/olie heeft (of iig heel weinig).

Het is trouwens een feit dat ze vroeger gestopt zijn met thorium omdat je er geen kernbommen van kan maken. Tientallen jaren geleden waren ze al bezig met dat spul alleen uranium bleek makkelijker en effectiever te zijn in het vernietigen van leven.

De negatieve kant is dat het zo makkelijk te delven is dat er geen geld aan verdient kan worden.

Kijk naar alle olieplatformen, boortorens enz enz enz.

Als we over gaan op thorium is 1 mijn genoeg. We hoeven die mijn zelfs niet aan te leggen omdat er al genoeg thorium de grond uit gehaald wordt als bijproduct van andere grondstoffen.

China is inmiddels begonnen aan een thorium reactor omdat dat land geen gas/olie heeft (of iig heel weinig).

Het is trouwens een feit dat ze vroeger gestopt zijn met thorium omdat je er geen kernbommen van kan maken. Tientallen jaren geleden waren ze al bezig met dat spul alleen uranium bleek makkelijker en effectiever te zijn in het vernietigen van leven.
Waarom zou je er geen geld aan kunnen verdienen? Zelfs als er massaal gebruik wordt gemaakt van deze energiebron zul jij flink veel geld verdienen omdat je als eerste ter wereld zo'n reactor opzet en anderen dus tijd nodig hebben om een centrale te bouwen. In die paar maanden speling zou je al miljarden kunnen verdienen. Energie heeft gewoon een prijs en als hiermee de productiekosten daadwerkelijk zo laag ligt dan zou er gegarandeerd in geïnvesteerd worden.

Je bent hypocriet als je denkt dat de hele samenleving draait om het welzijn van iedereen. Het gaat gewoon om geld :roflol: .

De 5 hoogste lui bij Achmea verdienen 7 miljoen per jaar, dat is 6 miljoen per jaar boven de balkenende norm. 6 miljoen euro wat ook naar kanker onderzoek kan gaan maar wat verdwijnt in de hoge mensen in de zorg.

Zalm heeft als minister van financien de banken flink gesteund. Nu zit hij bij de ABN en verdient hij 750.000 euro per jaar!

Mensen die oud zijn en geen zin hebben om te leven worden nog steeds geopereerd zonder dat ze het zelf willen. Waarom? Geld.

Sinds de geestelijke gezondheidszorg zelf de tarieven mag bepalen zijn de kosten verdubbeld in een paar jaar tijd.

Sinds tandartsen zelf hun tarieven mogen bepalen zijn de prijzen ontzettend gestegen.

De hele zorg is gebaseerd op 1 ding: zoveel mogelijk geld binnen halen. Net als de rest van de samenleving. Dat is de realiteit en niet een negatieve kijk op de wereld.

Ik ben helemaal niet hypocriet. Ik ben gewoon niet zo achterlijk en ziek als sommige mensen zijn. ****ing egoïsme kan er echt van kotsen.

En echt niet iedereen werkt zoals jij ze neerzet . Ik ga zelf in de zorg werken (farmacie) en zal nooit meewerken aan dat soort praktijken. Bovendien loop je volgens mij bullshit te verkopen want die farmacie en research bedrijven bestaan en kunnen bestaan omdat ze nieuwe medicijnen uitvinden als ze iets op de markt brengen.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 23:10 ----------

Volgens mij bedoel je naïef. Je noemt iedereen hier hypocriet wat zou betekenen dat we dat soort praktijken ook daadwerkelijk ondersteunen. Know your words.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 23:12 ----------

Verder ben je nog steeds een apathische idioot als je kanker ff weg lacht.

Dank je jim :)

Ik vind het filmpje overigens erg veel weg hebben van zo'n complot/zeitgeist filmpje en geloof er om eerlijk te zijn niet echt in. Als dit echt zo'n geschikte energiebron was zou er al lang in geïnvesteerd zijn. Dit zou een wetenschappelijke doorbraak zijn die overal op het nieuws zou komen.

Ik ben helemaal niet hypocriet. Ik ben gewoon niet zo achterlijk en ziek als sommige mensen zijn. ****ing egoïsme kan er echt van kotsen.

En echt niet iedereen werkt zoals jij ze neerzet . Ik ga zelf in de zorg werken (farmacie) en zal nooit meewerken aan dat soort praktijken. Bovendien loop je volgens mij bullshit te verkopen want die farmacie en research bedrijven bestaan en kunnen bestaan omdat ze nieuwe medicijnen uitvinden als ze iets op de markt brengen.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 23:10 ----------

Volgens mij bedoel je naïef. Je noemt iedereen hier hypocriet wat zou betekenen dat we dat soort praktijken ook daadwerkelijk ondersteunen. Know your words.

Oja, my bad, naief ja :roflol:

En ja ze bestaan en kunnen bestaan omdat ze nieuwe medicijnen uitvinden.

De ironie is alleen dat medicijnen waar geen winst meer op gemaakt wordt gewoon uit de schappen verdwijnen. Mijn tante werkt in een ziekenhuis en 1 voorbeeld was een bepaald soort hoestdrank wat voor astma patienten heel goed werkte. Op een gegeven moment was t zo goedkoop geworden dat er geen winst meer op te maken viel en werd het vervangen door iets anders.

En inderdaad, egoïsme is gewoon triest. :o

Het kan ook gewoon zijn dat ze het nog meer moeten aantonen bewijzen en dat het nog erg in de development fase is. Zoiets start je niet zomaar op. Het kan gerust dat die centrales over 10 jaar hier gewoon staan. Dat is niet te zeggen. Het is sowieso nogal simpel om maar te denken dat iedereen het slechtste voor heeft met de wereld. Als dat echt zo was, dan had de wereld er wel anders uit gezien.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 23:18 ----------

Oja, my bad, naief ja :roflol:

En ja ze bestaan en kunnen bestaan omdat ze nieuwe medicijnen uitvinden.

De ironie is alleen dat medicijnen waar geen winst meer op gemaakt wordt gewoon uit de schappen verdwijnen. Mijn tante werkt in een ziekenhuis en 1 voorbeeld was een bepaald soort hoestdrank wat voor astma patienten heel goed werkte. Op een gegeven moment was t zo goedkoop geworden dat er geen winst meer op te maken viel en werd het vervangen door iets anders.

En inderdaad, egoïsme is gewoon triest. :o

Ja maar de wereld draait er voor veel mensen op. Mensen die zeggen dat mensen wel lekker aan de kanker dood mogen gaan en dat AIDS rechtvaardig is mogen wat mij betreft het eerste een nekschot ontvangen. No offence.

Ik vind het filmpje overigens erg veel weg hebben van zo'n complot/zeitgeist filmpje en geloof er om eerlijk te zijn niet echt in. Als dit echt zo'n geschikte energiebron was zou er al lang in geïnvesteerd zijn. Dit zou een wetenschappelijke doorbraak zijn die overal op het nieuws zou komen.

Wat snap je niet aan het deel dat alle belangrijke landen een heel groot belang in zowel olie als gas hebben?

Zoals ik al zei.

Zou jij geld investeren in iets wat jouw baan overbodig maakt waardoor jij op straat komt te staan en niets meer verdient? Waarom zou Amerika aan thorium beginnen als ze nog bakken en bakken met geld verdienen aan de olie?

Terug
Naar boven