XXL Nutrition

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
De grootste groep hier (25%) stemt pvv

waarom verbaast mij dit niet :roflol:

stem zelf ook pvv :D

[/COLOR]
True, en als het te erg wordt wordt je persoonlijk failliet verklaard en na 5 jaar ben je weer volledig schuldenvrij zonder maar 1 cent terugbetaald te hebben :roflol:

En als je slim bent, beun je 's avonds wat bij, zodat je toch goed rond kan komen.

sheeeeeeeeeeeiiiiiiiiiittttttt

Jezus dat DWDD is toch ook 1 groot PvdA hol he, schaamteloze propaganda :roflol: dat zijn weer 3 zetels voor Samsom

Jezus dat DWDD is toch ook 1 groot PvdA hol he, schaamteloze propaganda :roflol: dat zijn weer 3 zetels voor Samsom

Jammer voor WNL dat ze zulke lage kijkcijfers hebben maar die deden hetzelfde met Rutte die de hele uitzending van WNL Half 8 live mede mocht presenteren.

Jammer voor WNL dat ze zulke lage kijkcijfers hebben maar die deden hetzelfde met Rutte die de hele uitzending van WNL Half 8 live mede mocht presenteren.

Ja en vergeet Geertje niet die Hart van Nederland mocht doen op SBS6!

Ja en vergeet Geertje niet die Hart van Nederland mocht doen op SBS6!

:roflol:

Hart van Nederland..

'ergens in spleetogen land is een kerncentrale ontploft.. MAAR de kat van de buurvrouw van toos is vanmiddag nadat hij 5 uur in een boom had zitten krijsen door de brandweer uit de boom gehaald waarbij 2 brandweer auto's te pas kwamen om dat beest er uit te halen bla bla dus we kunnen weer met een gerust hart slapen' :roflol:

Er is teveel Links, teveel gewoon deze keer!!
Er is zo weinig alternatief op rechts.
VVD heeft mijn vertrouwen verspeeld en op dat domme blondje ga ik niet stemmen, door hem zitten we in deze shit van nieuwe verkiezingen.

Ben echt bang voor een Ultra Linkse coalitie straks van de SP, Pvda en Groen Links (kots!!!) of D66 (best OK)

Er is teveel Links, teveel gewoon deze keer!!
Er is zo weinig alternatief op rechts.
VVD heeft mijn vertrouwen verspeeld en op dat domme blondje ga ik niet stemmen, door hem zitten we in deze shit van nieuwe verkiezingen.

Ben echt bang voor een Ultra Linkse coalitie straks van de SP, Pvda en Groen Links (kots!!!) of D66 (best OK)

Precies dit! en toch ga ik vvd stemmen om dit proberen te voorkomen

Hoop zelf op paars+
Vvd, d66, pvda en groen links.

Maar weet niet of vvd daar als grootste partij aan mee wil werken, zoveel links.
Maar goed, gezien de samenwerking met pvv en sgp, zijn ze ook niet zo moeilijk wat idealen over boord te gooien ;)

Hoop zelf op paars+
Vvd, d66, pvda en groen links.

Maar weet niet of vvd daar als grootste partij aan mee wil werken, zoveel links.
Maar goed, gezien de samenwerking met pvv en sgp, zijn ze ook niet zo moeilijk wat idealen over boord te gooien ;)

Ik hou me hart vast... ;)

Word tijd dat er weer is een nieuw Pim Foruyn opstaat... De mensen die nu de leiding hebben bij de partijen zijn stuk voor stuk dramatisch.

Ik stem op remi afca

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 18:05 ----------

Ik hou me hart vast... ;)

Word tijd dat er weer is een nieuw Pim Foruyn opstaat... De mensen die nu de leiding hebben bij de partijen zijn stuk voor stuk dramatisch.

Er mist inderdaad net de juiste partij. Maar ik vind de PVV wel dicht in de buurt komt. Behalve de racistische opvattingen dan.

Ik stem op remi afca

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 18:05 ----------

Er mist inderdaad net de juiste partij. Maar ik vind PVV wel dicht in de buurt komen. Behalve racistische opvattingen dan.

De pvv is alleen wel kansloos met energie, wil halve land volbouwen met kerncentrales :roflol:

Tis wel de enige partij die niet in de klimaatgekte vast zit. Qua energie zou ik juist voor pvv gaan.

Tis wel de enige partij die niet in de klimaatgekte vast zit. Qua energie zou ik juist voor pvv gaan.

Kerncentrales zijn niet de oplossing.. Er moet eens geinvesteerd worden in nieuwe energie bronnen buiten wind/zonne/kernenergie enz om..

Terug
Naar boven