Fitness Seller

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .

Thorium reactors.

Geheel veilig, geen afval en in overvloed grondstoffen aanwezig.

Sterker nog het is zo overvloedig aanwezig dat er geen geld aan verdiend kan worden waardoor de hele olie en gas economie op zijn gat gaat. Liggen zoveel belangen bij olie en gas dat niemand zijn vingers brand aan het ontwikkelen van zo'n centrale.

Inmiddels is china er wel aan begonnen dacht ik, maar goed, die hebben natuurlijk nauwelijks olie/gas.

Als we al dat geld wat nu in zonnepanelen en windmolens zit hadden geïnvesteerd in onderzoek naar supergeleiding en nanotechnologie hadden we allang een oplossing voor het energieprobleem.

Thorium reactors.

Sterker nog het is zo overvloedig aanwezig dat er geen geld aan verdiend kan worden waardoor de hele olie en gas economie op zijn gat gaat. Liggen zoveel belangen bij olie en gas dat niemand zijn vingers brand aan het ontwikkelen van zo'n centrale.

Inmiddels is china er wel aan begonnen dacht ik, maar goed, die hebben natuurlijk nauwelijks olie/gas.

Heb geen enkel verstand over 'Thorium', maar wat ik begrijp is dat de meeste ideeën/plannen/ontwikkelingen over alternatieve energiebronnen worden opgekocht door oliebaazeeen en de 'wc' worden ingedrukt.

Correct me if im wrong, im full of bullshit

Als we al dat geld wat nu in zonnepanelen en windmolens zit hadden geïnvesteerd in onderzoek naar supergeleiding en nanotechnologie hadden we allang een oplossing voor het energieprobleem.

Sowieso zou er veel meer geld vrij moeten komen voor technologisch/medisch onderzoek

Haha dat vliegtuigje van het CDA dat was neergestort zag ik vanmiddag nog vliegen. Goede reclame campagne :o

Heb geen enkel verstand over 'Thorium', maar wat ik begrijp is dat de meeste ideeën/plannen/ontwikkelingen over alternatieve energiebronnen worden opgekocht door oliebaazeeen en de 'wc' worden ingedrukt.

Correct me if im wrong, im full of bullshit

In dit geval is het de kop in gedrukt omdat je van uranium makkelijker atoombommen kon maken dus was thorium niet interessant.

Thorium reactors.

Cool, lijkt me prima. Zo lang het maar geen windmolens zijn :)

Ja ik had wat youtubes gekeken en shit gelezen, lijkt veelbelovend.

Ja ik had wat youtubes gekeken en shit gelezen, lijkt veelbelovend.

Inderdaad, nu geertje nog overtuigen en als hij aankomt met vrijwel gratis energie stemt iedereen wel op de pvv. :roflol:

Onze gasvoorraad is toch bijna op dus kunnen we net zo goed zo'n reactor gaan bouwen.. Vraag is of europa er blij mee zal zijn maar goed..

Als we nu eens ff wat van die miljarden weggesmeten windenergie zo'n reactortje bouwen, goede zaak. Dan maar hopen dat Samsom zijn greenpies shirtje niet aantrekt en zich vast ketend aan de poorten. Ik bedoel, voor de greenpies jongens mag het alleen met wind, zon of andere inefficiente zaken.

Waarom zou Samson dat doen? :P

Zowel het begin als eindproduct zijn niet radioactief laat staan schadelijk voor het milieu.

Al zal greenpeace wel achterop de benen gaan staan bij het woord kerncentrale :roflol: . Kansloze vereniging van overactieve hippies.

Bedankt voor het delen Xyzyzx good info is good.

Thorium reactors.

Als t goed is was dit ook zo met een middel tegen kanker.. T middel scheen erg goed te werken maar omdat er geen winst mee te behalen viel word er niet betaald voor meer onderzoek.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 19:58 ----------

Cult train alert:mad:

Peiling: VVD en PvdA nu gelijk

Toegevoegd: zaterdag 8 sep 2012, 20:00
In de Politieke Barometer zijn de VVD en de PvdA nu even groot. Volgens de peiling, uitgevoerd door Ipsos Synovate, staan de twee partijen allebei op 35 zetels.

In de Barometer van afgelopen woensdag was er nog een verschil van 2 zetels en stond de VVD op 34 en de PvdA op 32 zetels. De cijfers van de andere partijen worden vanavond om 22.00 uur bekendgemaakt in Nieuwsuur op Nederland 3.

....

Dat is erg interessant ja,
en inderdaad is het steeds het doorbreken van de huidige enorme macht en politiek die gemoeid gaat met olie en huidige energievoorziening wat het grote probleem is en de opkomst (met een zekere ontwikkeling) van andere energiebronnen tegenhoudt.
Maar er staat nu zo veel te gebeuren in de wereld dat het misschien wel de juiste tijd is hiervoor.

Overigens is Samsom afgestudeerd kernfysicus. Stem dus op Samsom. :tanden:

Als t goed is was dit ook zo met een middel tegen kanker.. T middel scheen erg goed te werken maar omdat er geen winst mee te behalen viel word er niet betaald voor meer onderzoek.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 19:58 ----------

Cult train alert:mad:

Inderdaad, hypocriete samenleving..

Denken dat de regering doet wat goed is voor het land.. Zalm banken flink spekken en nu zit hij zelf bij de ABN zijn eigen zakken te spekken :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 20:13 ----------

Soms heb ik nog wel een goed punt :roflol:

Dus jullie denken dat het goed is voor de mensheid als we een medicijn vinden tegen kanker? :roflol:

Dus jullie denken dat het goed is voor de mensheid als we een medicijn vinden tegen kanker? :roflol:

Ik denk het wel. Ik denk dat een gemiddeld persoon die sterft aan kanker niet minder 'belastend' is qua behoeften dan iemand die geen kanker heeft. Als ik er zo 1 seconde over nadenk iig.

Terug
Naar boven