- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor jou wil ik er wel een nietszeggend 'midden partijtje' van maken.![]()
Regeren lijkt me toch het ultieme doel van welke partij ook, PVV gaat in het huidige landschap moeite krijgen om ooit nog enige invloed te krijgen op het gevoerde beleid.fok it, ik heb mijn stembiljet verscheurd en verbrand. Ik weiger te kiezen tussen slecht en slechter, want daar komt het gewoon op neer. Ik sluit me wel aan bij de generaal die wil oprukken naar den haag.
fok it, ik heb mijn stembiljet verscheurd en verbrand. Ik weiger te kiezen tussen slecht en slechter, want daar komt het gewoon op neer. Ik sluit me wel aan bij de generaal die wil oprukken naar den haag.
Heb je zelf al eens in de farma gewerkt? Ikzelf heb een aantal jaar ervaring binnen de drie grootste farmaceuten in NL (en ook internationaal bij de grootste horen). Ze geven in de presentaties ook aan dat ze winst willen maken, dat is voor niemand een geheim. Ook calculeren ze in wanneer patenten verlopen en waar de concurrentie mee bezig is.
Maar geloof het of niet, binnen deze sector werken enorm veel mensen (vaak op hoog niveau), die echt gedreven zijn door idealisme.
Geloof maar dat op het moment dat ze een medicijn tegen kanker zouden hebben, dit direct op de markt zou komen. Ook al zouden ze meer geld kunnen verdienen met het blijven aanmodderen van behandelingen. Je hebt geen idee wat voor geweldige boost zo'n medicijn aan een farmaceut zou geven.
---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 22:54 ----------
Goeie tip.
Rutte slaat natuurlijk de plank helemaal mis als hij roept dat een immigrant eerst 10 jaar zichzelf moet kunnen onderhouden. Dit zou zelfs voor voor een autochtoon een vreemde regel zijn.
Moet wel zeggen dat ik die Samsom een erg sterke debater vind. Het is niet mijn soort partij, maar hij laat wel duidelijk zien waar hij voor staat. Het is geen D66 zullen we maar zeggen.
Ik kreeg Samson bij die website van kiezen of gokken.
(ik koos voor gokken)
Het scheelt dat mijn ma een product verkoopt dat weldegelijk tegen kanker helpt.
Maar omdat het de hele farma naar de kloten kan helpen worden ze aan alle kanten geblokt en onmogelijk gemaakt om het te verkopen.
Het scheelt dat mijn ma een product verkoopt dat weldegelijk tegen kanker helpt.
Maar omdat het de hele farma naar de kloten kan helpen worden ze aan alle kanten geblokt en onmogelijk gemaakt om het te verkopen.l
De PVV scoort niet lager in de peilingen omdat mensen niet durven te zeggen dat ze op die partij stemmen, maar omdat de PVV-aanhang vaak geen zin heeft om mee te doen aan de peilingen. Dat zeggen politicologen vandaag tegen Editie NL.
Vanochtend zei PVV-leider Geert Wilders in De Telegraaf dat de PvdA de verkiezingen zou winnen omdat mensen die in de peiling zeggen VVD te stemmen, in het stemhokje toch PVV zouden stemmen. Wilders rekent op een 'gordijnbonus' van minstens 4 zetels.
Volgens politicoloog Tom van der Meer is dat onjuist: "Sinds de PVV bestaat hebben de opiniepeilers de invloed van Wilders onderschat. Alle peilers zaten er al die tijd naast." Volgens hem komt het niet zozeer doordat mensen niet durven te zeggen dat ze PVV stemmen. "Veel van die peilingen zijn online en anoniem. Het heeft er meer mee te maken dat de PVV-kiezer moeilijk te bereiken is voor onderzoek."
Ook Reinier Heuting, directeur van Ipsos Synovate erkent dat: "Het klopt dat het moeilijk is om de PVV-kiezer te bereiken. Over het algemeen heeft de PVV-kiezer geen zin in om mee te doen aan onderzoek."
Meer mee geregeerd dan het inmiddels nietszeggende partijtje waar jij op gaat stemmenRegeren lijkt me toch het ultieme doel van welke partij ook, PVV gaat in het huidige landschap moeite krijgen om ooit nog enige invloed te krijgen op het gevoerde beleid.
Maar bij de huidige nek-aan-nekrace van morgen kan dat anders komen te liggen. ''Wanneer er lokaal vijf centimeter regen zou vallen, dan is dat nadelig voor de PvdA en kan die partij een zetel verliezen. Dan moet het wel plenzen", zegt Te Grotenhuis.
"De VVD heeft daar geen last van, zo blijkt uit onze analyses. En het CDA heeft het meeste voordeel bij dat weertype, want dat zijn meestal trouwe stemmers."
Over de invloed van het weer op verkiezingsdag bestaan echter bijna net zo veel meningen als politieke partijen in Nederland.
Maar omdat het de hele farma naar de kloten kan helpen worden ze aan alle kanten geblokt en onmogelijk gemaakt om het te verkopen.
hahahahahahaha kneusHet scheelt dat mijn ma een product verkoopt dat weldegelijk tegen kanker helpt.
---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 11:28 ----------
Hij komt altijd op Sams on uit :l

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
sheeeeeiiittttt
---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 11:57 ----------
...
SheeeeeeiiiitttHeel goed. Als alle imbecielen dit zouden doen worden er misschien weer eens fatsoenlijke mensen gekozen.