MuscleMeat

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Waarom halen ze dan goedwerkende medicijnen uit de markt en vervangen deze voor duurdere slechter werkende medicijnen?

Het scheelt dat mijn ma een product verkoopt dat weldegelijk tegen kanker helpt.
Maar omdat het de hele farma naar de kloten kan helpen worden ze aan alle kanten geblokt en onmogelijk gemaakt om het te verkopen.

Het begint nu wel een erg hoog wanttoknow.nl en nibiru.nl gehalte te krijgen hier. Ik zet er maar een punt achter, want de geschiedenis heeft mij geleerd dat ik mensen met zulke standpunten toch niet kan overtuigen.

RobG: toch maar VVD weer?

Het begint nu wel een erg hoog wanttoknow.nl en nibiru.nl gehalte te krijgen hier. Ik zet er maar een punt achter, want de geschiedenis heeft mij geleerd dat ik mensen met zulke standpunten toch niet kan overtuigen.

Haha begrijp me niet verkeerd hoor, de zorg doet veel goede dingen. Maar er wordt wel veel geprutst en je moet niet vergeten dat bedrijven op winst gericht zijn.

Is het een soort nieuwe trend dat kiezers nu vragen gaan stellen aan de lijsttrekkers tijdens debatten? Vind t nogal een kinderachtige opzet op deze manier. Kijk ons eens leuk doen tegen de gewone burger.
Blijkbaar zijn de leiders van het debat niet in staat fatsoenlijke vragen/stellingen te formuleren...

Ja, kadotje voor Jan. Ik maak er een voorkeursstem voor René Leegte van (#30) :) Zou wel een paarse bedoeling worden ben ik bang. Hoop niet met Samsom aan het roer, dat zou behoorlijk triest zijn.

Ja, kadotje voor Jan. Ik maak er een voorkeursstem voor René Leegte van (#30) :) Zou wel een paarse bedoeling worden ben ik bang. Hoop niet met Samsom aan het roer, dat zou behoorlijk triest zijn.

Ik zie geen mogelijkheid voor een fatsoenlijke coalitie. Dat worden Belgische taferelen straks.

Oh god... Maarten 'Cynische slappe schapenzak' van Rossem op NL1.
Als klap op de vuurpijl nog even een stukje Freek 'Ouwe Zuurpruim' de Jonge.

Het is dat mijn vriendin een TV-abbo wilde, anders had hier een zoutwateraquarium gestaan ipv een plasmascherm.

Laatst bewerkt:
Vond Wilders erg sterk in het debat btw.

Is het een soort nieuwe trend dat kiezers nu vragen gaan stellen aan de lijsttrekkers tijdens debatten? Vind t nogal een kinderachtige opzet op deze manier. Kijk ons eens leuk doen tegen de gewone burger.
Blijkbaar zijn de leiders van het debat niet in staat fatsoenlijke vragen/stellingen te formuleren...

Ik snap niet dat jij deze conclusie kan trekken. Oorzaak/gevolg zie je verkeerd. Het is andersom: Degenen dite dit het beste kunnen zullen winnen.

didibusted.jpg

samsomgreenpeacearrest.jpg

Ons toekomstig leider!

Greenpeace? :o

Jep :roflol:
Zou in totaal 10 keer gearresteerd zijn

"Zet er maar een punt achter"

BenchMarc used teleport.

Wilders had wel goede tan.

sowieso melanotan die player

GTL baby.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 08:43 ----------

Ja maar natuurlijk heeft greenpeace alle sporen gewist van de heer Samsom. Ik had gehoopt dat Wilders wat meer had gehamerd op het greenpeace verleden van Samsom, was toch makkelijk geweest.

Weet nog steeds niet helemaal op wie ik zou moeten stemmen dus blijf maar lekker bij blanco.

GTL baby.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 08:43 ----------

Ja maar natuurlijk heeft greenpeace alle sporen gewist van de heer Samsom. Ik had gehoopt dat Wilders wat meer had gehamerd op het greenpeace verleden van Samsom, was toch makkelijk geweest.

Net zoveel over te vinden op de site van Greenpeace als over de huidige voorzitter van de Raad van Bestuur (Lalita Ramdas) :

[Link niet meer beschikbaar]

Een voormalig woordvoerder uit de jaren, Claude Rallins vindt je ook niets over :

Een voormalig Greenpeace hoofd, Lord Melchett ook al niks van te vinden :

Het is een mother****ing complot!! Geenstijl is gewoon weer aan het zeuren om niks, die site van Greenpeace is verre van compleet als het gaat om hun geschiedenis en Samsom was toch nog een stuk minder van belang voor Greenpeace dan de drie die ik net heb genoemd.

Greenpeace faalt gewoon. Op Apple haten omdat ze groot zijn en vervolgens zijn ze te dom om een goede berekening uit te voeren :roflol:

Iets met gemiddeld gebruik per m* van datacentra waarna Greenpeace dat toepaste op het totale grondoppervlak waarop het data centra staat..

Ik snap niet dat jij deze conclusie kan trekken. Oorzaak/gevolg zie je verkeerd. Het is andersom: Degenen dite dit het beste kunnen zullen winnen.

Wat een onzin. Het zijn gewoon standaardvragen die ook door een debatleider kunnen worden gesteld, maar omdat een "gewone Nederlander" het nu doet moeten de lijsttrekkers een beetje geforceerd leuk en betrokken gaan zitten doen, om vervolgens net zo goed om de hete brij heen te draaien zoals ze al twee weken lang doen.
Maar goed, misschien heb je wel gelijk als je stelt dat de gemiddelde stemmer hier zijn oordeel van af laat hangen...

Laatst bewerkt:
Ja wel mooi hoe die Rutte bij de 1e vraag al echt gewoon alles vertelde over Europa wat we inmiddels al van hem gewend zijn en op geen enkele manier de vraag beantwoorde. Ik vond Rutte erg zwak van wat ik gezien heb.

Terug
Naar boven