MuscleMeat

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
niet alleen zijn irritaties hoor

Volgens mij is de keuze aan de mensen in de 52% belastingschijf of het socialer mag of niet.

Je hoort altijd de parasieten schreeuwen "HET MOET SOCIALER", ja dat is wel lekker he gratis geld. Laat de keuze maar aan de mensen die het geld binnen brengen, en als die het niet socialer willen. Pech gehad.

Had niet verwacht dat ik jou ooit gelijk zou geven :roflol:

Maar je hebt wel een goed punt... Ze zouden mensen met een laag inkomen niet moeten kunnen laten stemmen over belasting voor mensen die zoveel verdienen. Dat is het zelfde als mogen bepalen wat jij met t geld van een ander doet :o

Woon trouwens exact in zo'n wijk die je beschrijft, maar dat is op zich geen probleem. Jij irriteert je al aan het bestaan van moslims of allochtonen die niet volledig assimileren.

Dat vrouwen onderdrukt worden, mensen slecht nederlands spreken, jongeren die al vroeg in de criminaliteit belanden, DAT zijn problemen. Die moet je aanpakken. En die aanpak zal verschillen per politieke partij. Maar daar hoor ik je niet over.

Je irriteert je? Dat is voor jou grond voor je politieke ideologie?

:roflol:

En allochtonen zouden hun mentaliteit moeten veranderen vanwege jouw irritaties?

Makkelijke conclusies trekken eh ?
Merk wel dat je het spoor bijster bent net zoals GL....wellicht ben jij Sap zelf ?

Ik vind dat de balans al jaren verdwenen is dat is een basis voor een politieke koers. Allochtonen hoeven voor mij niet te veranderen, ik hoop dat dat hen op den duur duidelijk gemaakt wordt door de politiek.

Gelukkig zijn we al een stuk op weg getuige 15 jaar geleden, toen mocht je nog geen wanpraktijk van allochtonen benoemen...

Toen kon je nog de cel in als je zei dat allochtonen redelijk vaak in de cel kwamen in vergelijking met Nederlanders.

Had niet verwacht dat ik jou ooit gelijk zou geven :roflol:

Maar je hebt wel een goed punt... Ze zouden mensen met een laag inkomen niet moeten kunnen laten stemmen over belasting voor mensen die zoveel verdienen. Dat is het zelfde als mogen bepalen wat jij met t geld van een ander doet :o

Inderdaad, hoe durven mensen te stemmen op basis van hun eigen belang ipv het algemeen belang. :o

Inderdaad, hoe durven mensen te stemmen op basis van hun eigen belang ipv het algemeen belang. :0

Ik wil best meer belasting betalen hoor maar dan wil ik wel dat er wat nuttigs met het geld gedaan wordt.

Slaat nergens op dat er bakken met geld naar probleem gezinnen stroomt, dat voetbalrellen nog steeds niet door de clubs betaald worden, dat wij de bonussen van banken betalen, dat wij de mercedes van de familie van ali betalen.

Die dingen zijn wel van algemeen belang wil je zeggen?

Als we kamp westenbork weer opknappen en alle probleemgezinnen daar plaatsen scheelt het ook een bak met geld. Als er wat wordt gesneden in de salarissen van voetballers en bestuur kunnen zij zelf betalen voor de politie inzet en als ali zelf gaat werken hoeven ze misschien niet meer met 10 man in een rijtjeshuis te wonen om die mercedes te betalen + de belastingbetaler draait er niet meer voor op.

---------- Post added 24 August 2012 at 15:29 ----------

Het is wel jammer dat het nieuws nooit de filmpjes laat zien van de mensen die gestenigd worden in die landen, erg schokkend en aangezien het een straf is uitgedeeld door de staat wil ik die cultuur absoluut hier niet in mijn buurt hebben.

Makkelijke conclusies trekken eh ?
Merk wel dat je het spoor bijster bent net zoals GL....wellicht ben jij Sap zelf ?

Ik vind dat de balans al jaren verdwenen is dat is een basis voor een politieke koers. Allochtonen hoeven voor mij niet te veranderen, ik hoop dat dat hen op den duur duidelijk gemaakt wordt door de politiek.

Gelukkig zijn we al een stuk op weg getuige 15 jaar geleden, toen mocht je nog geen wanpraktijk van allochtonen benoemen...

Toen kon je nog de cel in als je zei dat allochtonen redelijk vaak in de cel kwamen in vergelijking met Nederlanders.

Je wilt er dus wel voor zorgen dat ze veranderen?

Er is nooit iemand de cel in gegaan voor het benoemen van verhoogde criminaliteit onder bepaalde bevolkingsgroepen. Wordt wakker man.

Maar het is inderdaad wel typisch PVV om te beweren dat je niks mag zeggen en dat zij de enige zijn die problemen benoemen. Als ze dan ook eens met een oplossing.kwamen.

En dan ben ik het spoor bijster...

Woon trouwens exact in zo'n wijk die je beschrijft, maar dat is op zich geen probleem. Jij irriteert je al aan het bestaan van moslims of allochtonen die niet volledig assimileren.

Dat vrouwen onderdrukt worden, mensen slecht nederlands spreken, jongeren die al vroeg in de criminaliteit belanden, DAT zijn problemen. Die moet je aanpakken. En die aanpak zal verschillen per politieke partij. Maar daar hoor ik je niet over.

Ik irriteer mij niet perse aan allochtonen of Islamieten wel aan de massaliteit daarvan en de daardoor verdwenen 'Nederlandse' cultuur.

Meer dan irriteren, ik vind het heel erg vervelend. Dat jij je er al aan hebt aangepast is goed voor jou, maar dat ben ik niet.

Ik wil best meer belasting betalen hoor maar dan wil ik wel dat er wat nuttigs met het geld gedaan wordt.

Slaat nergens op dat er bakken met geld naar probleem gezinnen stroomt, dat voetbalrellen nog steeds niet door de clubs betaald worden, dat wij de bonussen van banken betalen, dat wij de mercedes van de familie van ali betalen.

Die dingen zijn wel van algemeen belang wil je zeggen?

Als we kamp westenbork weer opknappen en alle probleemgezinnen daar plaatsen scheelt het ook een bak met geld. Als er wat wordt gesneden in de salarissen van voetballers en bestuur kunnen zij zelf betalen voor de politie inzet en als ali zelf gaat werken hoeven ze misschien niet meer met 10 man in een rijtjeshuis te wonen om die mercedes te betalen + de belastingbetaler draait er niet meer voor op.

Tsja, hier ga ik niet eens op in.

gxKRb.png

Ik irriteer mij niet perse aan allochtonen of Islamieten wel aan de massaliteit daarvan en de daardoor verdwenen 'Nederlandse' cultuur.

Meer dan irriteren, ik vind het heel erg vervelend. Dat jij je er al aan hebt aangepast is goed voor jou, maar dat ben ik niet.

Dan mogen ze MTV ook wel verbieden van mij. En facebook.

Je wilt er dus wel voor zorgen dat ze veranderen?

Er is nooit iemand de cel in gegaan voor het benoemen van verhoogde criminaliteit onder bepaalde bevolkingsgroepen. Wordt wakker man.

Maar het is inderdaad wel typisch PVV om te beweren dat je niks mag zeggen en dat zij de enige zijn die problemen benoemen. Als ze dan ook eens met een oplossing.kwamen.

En dan ben ik het spoor bijster...

Ik ga nergens voor zorgen, ik ga stemmen en hoop dat de democratie mij gunstig zal zijn.

De lat voor discriminatie is tegenwoordig ruim veranderd hoor in tegenstelling tot vroeger....Janmaat bijvoorbeeld.

Tsja, hier ga ik niet eens op in.

Vind jij t goed dan dat er jaarlijks 40.000 euro naar elk probleem gezin stroomt?

Of dat mensen constant op hun luie gat zitten en een uitkering krijgen?

Of dat belastingbetalers opdraaien voor voetbalrellen?

Sorry hoor maar ik heb geen behoefte om straks meer te betalen om dat te financieren. Werken doe je maar voor je geld en als je je eigen leven of dat van anderen verdoet dan betaal je dat zelf maar.

---------- Post added 24 August 2012 at 15:36 ----------

+1.

Bagger :o

Wat is er dan verdwenen aan 'Nederlandse' cultuur?

Vind dat verder nog niet zo'n gekke zorg hoor. Maar als je dat zo belangrijk vindt, waarom hebben anderen geen recht op een eigen cultuur?

Hier in de wijk vind je juist tegenwoordig weer veel studenten. Veel hollandser vind je ze niet. :D Aan hun cultuur verandert echt niets omdat de groenten toevallig uit een turkse supermarkt komen en ze surinaams eten.

Geloof ook niet dat ik me ooit aangepast heb. Werkt prima zo, al die culturen naast elkaar.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 15:37 ----------

Dat zijn inderdaad veel grotere invloeden!

Wat is er dan verdwenen aan 'Nederlandse' cultuur?

Vind dat verder nog niet zo'n gekke zorg hoor. Maar als je dat zo belangrijk vindt, waarom hebben anderen geen recht op een eigen cultuur?

Hier in de wijk vind je juist tegenwoordig weer veel studenten. Veel hollandser vind je ze niet. :D Aan hun cultuur verandert echt niets omdat de groenten toevallig uit een turkse supermarkt komen en ze surinaams eten.

Geloof ook niet dat ik me ooit aangepast heb. Werkt prima zo, al die culturen naast elkaar.

Boerka's.. vrouwenbesnijdenis.. stenigen..

Zou wat zijn als er opeens een stel kanibalen naast je komen wonen en opeens jouw kind op het menu staat. Ja ze mogen toch hun eigen cultuur behouden.

Ik heb niets tegen andere culturen als ze maar binnen de nederlandse normen en waarden passen. Helaas hebben met name Marokkanen en andere moslim culturen problemen met de normen en waarden die hier gelden.

Vind jij t goed dan dat er jaarlijks 40.000 euro naar elk probleem gezin stroomt?

Of dat mensen constant op hun luie gat zitten en een uitkering krijgen?

Of dat belastingbetalers opdraaien voor voetbalrellen?

Sorry hoor maar ik heb geen behoefte om straks meer te betalen om dat te financieren. Werken doe je maar voor je geld en als je je eigen leven of dat van anderen verdoet dan betaal je dat zelf maar.

1) Bron 40.000 naar elk probleemgezin?
2) Nee dat vind ik niet, maar het probleem is dit te vergelijken is met het nieuws wat op hart van NL komt ipv op het gewone nieuws. Het gebeurt wel, maar is niet zo belangrijk als je het vergelijkt met andere dingen.

We zijn het de laatste 10 jaar zo gewend geworden dat het de hele dag maar over bullshit gaat dat als er een discussie over politiek is, het over dit soort dingen gaat. Genant eigenlijk.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 15:41 ----------

Zou wat zijn als er opeens een stel kanibalen naast je komen wonen en opeens jouw kind op het menu staat. Ja ze mogen toch hun eigen cultuur behouden.

Ik heb niets tegen andere culturen als ze maar binnen de nederlandse normen en waarden passen. Helaas hebben met name Marokkanen en andere moslim culturen problemen met de normen en waarden die hier gelden.

Jij woont in een klein dorpje he?

wat lul jij allemaal man, ongenuanceerde onzin. teveel naar wilders geluisterd?

1) Bron 40.000 naar elk probleemgezin?
2) Nee dat vind ik niet, maar het probleem is dit te vergelijken is met het nieuws wat op hart van NL komt ipv op het gewone nieuws. Het gebeurt wel, maar is niet zo belangrijk als je het vergelijkt met andere dingen.

Stond in de krant. [Link niet meer beschikbaar]

En het gaat om het principe, de voetbalrellen verhalen op voetbalclubs is iets wat ze er met een maand door kunnen drukken. Makkelijke bezuiniging van 20 miljoen per jaar en als ze dan ook nog de schade aangericht tijdens de rellen verhalen op clubs dan scheelt dat ook in de verzekeringspremie.

Net als met uitkeringstrekkers, er zijn ontzettend veel polen in ons land en die zijn er echt niet omdat er geen werk is. Gewoon mensen die in de bijstand zitten dat werk laten doen en willen ze niet werken dan geen bijstand.

Het is allemaal zo simpel maar geen enkele partij wil er aan beginnen omdat het nogal gevoelig ligt.

Terug
Naar boven