mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
In bed gewoon, daarna in slaap vallen en met jeuk wakker worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga regelmatig naar de sauna en ik zie zo veel vrouwen EN mannen die down under all the way kaal zijn. Ik vind trimmen en scheren niet fijn want geeft korte stoppels die heel ruw zijn. Als ik alles weg heb voelt het weken lang heerlijk glad en schoon. Wax doet ff zeer, vooral de eerste keer maar nu is het weg in een half uurtje.
Het argument van kaal is pedo vind ik nooit opgaan. Volwassenheid zit toch echt niet in dat plukje schaamhaar.
Heb echte harde was die je op moet warmen. Dan is echt 100% alles weg. http://parissa.com/catalog/product/pro-hot-wax (echt de eerste keer is een hel, wees gewaarschuwd)
Voor scrotum is dit product te sterk, je trekt met verwijderen te hard aan die losse huid. Voor borst en oksels gebruik ik het soms omdat haar hier niet zo hard groeit het het scherend nog wel bij te benen is. Vooral voor schaamhaar imo ideaal nadat je de eerste keer gehad hebt. De haren die terugkomen kan je namelijk veel makkelijker verwijderen dan de orginelen.
! keer in de maand het hele lichaam met veet, wekelijks wenkbrauwen en neus epileren en dagelijks de baard trimmen.
Ik heb eergisteren geprobeerd me balzak te scheren, ik dacht dat hij lekker glad was,
maar ik zie nu pas dat er nog een shit load aan haren op zit
Hoe doen jullie dat ??

Juist op die leeftijd , het lijkt wel of me zak telkens voller wordt

Juist op die leeftijd , het lijkt wel of me zak telkens voller wordt![]()

Jij kon zeker geen betere baan aankomen?Ik gebruik daar eigenlijk geen schuim maar olie en dan onder de douche. Dan zitten de haren niet verstopt onder een berg schuim en de combi van olie met warm water scheert heel makkelijk. Je hebt speciale scheerolie maar je kan imo ook gewoon wat babyolie pakken.
---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 16:00 ----------
Ik was mensen van 80+ en kan uit ervaring zeggen ja daar blijft haar groeien, bij vrouwen wordt het echt minder maar bij mannen blijft daar haar groeien ook al groeit er op hun hoofd praktisch niks meer.
Wat zit jij stoer te doen? Je hebt nog geeneens haar onder je oksels...
Zit helemaal niet stoer te doen hoor, vroeg haar alleen iets, op een misschien brutale manier?Wat zit jij stoer te doen? Je hebt nog geeneens haar onder je oksels...
Later zul je wel leren dat elke job noodzakelijk is en zelfs de gekste dingen door sommigen graag gedaan worden.
phaggot...
...........uhmm............Was jij niet die loser zonder vrienden die 13u per dag achter de pc zit?