XXL Nutrition

Peiling Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

Peiling Peiling Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?

• Totaal stemmers
    512
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik scheer mijn hoofd (staat toch niet zo veel meer op), oksels en borst. Scrotum blijf ik maar af nadat ik op veel jongere leeftijd eens ravage heb aangericht met een scheermes (ai zéér pijnlijk).

Oksels trimmen niet alles hoeft eraf, hoofd, scrotum.

! keer in de maand het hele lichaam met veet, wekelijks wenkbrauwen en neus epileren en dagelijks de baard trimmen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga regelmatig naar de sauna en ik zie zo veel vrouwen EN mannen die down under all the way kaal zijn. Ik vind trimmen en scheren niet fijn want geeft korte stoppels die heel ruw zijn. Als ik alles weg heb voelt het weken lang heerlijk glad en schoon. Wax doet ff zeer, vooral de eerste keer maar nu is het weg in een half uurtje.

Het argument van kaal is pedo vind ik nooit opgaan. Volwassenheid zit toch echt niet in dat plukje schaamhaar.

Heb echte harde was die je op moet warmen. Dan is echt 100% alles weg. http://parissa.com/catalog/product/pro-hot-wax (echt de eerste keer is een hel, wees gewaarschuwd)

Voor scrotum is dit product te sterk, je trekt met verwijderen te hard aan die losse huid. Voor borst en oksels gebruik ik het soms omdat haar hier niet zo hard groeit het het scherend nog wel bij te benen is. Vooral voor schaamhaar imo ideaal nadat je de eerste keer gehad hebt. De haren die terugkomen kan je namelijk veel makkelijker verwijderen dan de orginelen.

Het lijkt wel een groeiende trend te zijn dat alles steeds kaler moet. Kan me best voorstellen dat over enige tijd de mode is dat er geen haartje meer op heel je lichaam staat zowel bij mannen als vrouwen. IMO gaat dat toch wat te ver, zeker voor mannen moet een beetje haar blijven staan vind ik. Tenzij je natuurlijk het podium op moet.

Dat harsen blijft een heel werk, en perfect resultaat behaal ik nooit. Heb er al geen zin meer in. Goedkoop is het ook niet.

Gezicht, oksels en schaamhaar stoppels. Me armen en me benen trim ik ook naar 1cm. Beetje gay, maar anders heb ik echt haren van 4cm ofzo op me benen, al is het blond ik vind het geen gezicht.

Ik heb eergisteren geprobeerd me balzak te scheren, ik dacht dat hij lekker glad was,
maar ik zie nu pas dat er nog een shit load aan haren op zit :o

Hoe doen jullie dat ??

Thank you sir !
IK hou je op de hoogte , mits je daar behoefte aan heb :)

Ik gebruik daar eigenlijk geen schuim maar olie en dan onder de douche. Dan zitten de haren niet verstopt onder een berg schuim en de combi van olie met warm water scheert heel makkelijk. Je hebt speciale scheerolie maar je kan imo ook gewoon wat babyolie pakken.

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 16:00 ----------

Hoeft dat nog op zo'n leeftijd? ???

Ik was mensen van 80+ en kan uit ervaring zeggen ja daar blijft haar groeien, bij vrouwen wordt het echt minder maar bij mannen blijft daar haar groeien ook al groeit er op hun hoofd praktisch niks meer.

Ik gebruik daar eigenlijk geen schuim maar olie en dan onder de douche. Dan zitten de haren niet verstopt onder een berg schuim en de combi van olie met warm water scheert heel makkelijk. Je hebt speciale scheerolie maar je kan imo ook gewoon wat babyolie pakken.

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 16:00 ----------

Ik was mensen van 80+ en kan uit ervaring zeggen ja daar blijft haar groeien, bij vrouwen wordt het echt minder maar bij mannen blijft daar haar groeien ook al groeit er op hun hoofd praktisch niks meer.
Jij kon zeker geen betere baan aankomen?

Jij kon zeker geen betere baan aankomen?
Wat zit jij stoer te doen? Je hebt nog geeneens haar onder je oksels...
Later zul je wel leren dat elke job noodzakelijk is en zelfs de gekste dingen door sommigen graag gedaan worden.

phaggot...

• Like
Waarderingen: Ymir
Wat zit jij stoer te doen? Je hebt nog geeneens haar onder je oksels...
Later zul je wel leren dat elke job noodzakelijk is en zelfs de gekste dingen door sommigen graag gedaan worden.

phaggot...
Zit helemaal niet stoer te doen hoor, vroeg haar alleen iets, op een misschien brutale manier?
Sorry ik zal me aanpassen voor deze ontoepasselijke onvolwasse kwalitatief uitermate teleurstellende gedrag!

Was jij niet die loser zonder vrienden die 13u per dag achter de pc zit?
...........uhmm............
ja:(

Dus ik zal me mond wel houde volgende keer :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven