Fitness Seller

Peiling Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

Peiling Peiling Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?

• Totaal stemmers
    512
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit helemaal niet stoer te doen hoor, vroeg haar alleen iets, op een misschien brutale manier?
Sorry ik zal me aanpassen voor deze ontoepasselijke onvolwasse kwalitatief uitermate teleurstellende gedrag!

En is het nog een vent ook die oude mensen wast :D Maar goed het ging over scheren en lichaamsontharing. Scheer jij je al of hoop je dat die paar haartjes op je kin ooit wat worden zal? :p

En als antwoord op je vraag, ik ben HBO ingenieur maar doe het werk wat ik nu doe met veel voldoening. Ik besef me ook wel dat het niet heel standaard is. Wie weet wat ik geantwoord had toen ik nog 16 was. Grtz :)

Laatst bewerkt:
En is het nog een vent ook die oude mensen wast :D Maar goed het ging over scheren en lichaamsontharing. Scheer jij je al of hoop je dat die paar haartjes op je kin ooit wat worden zal? :p

En als antwoord op je vraag, ik ben HBO ingenieur maar doe het werk wat ik nu doe met veel voldoening. Ik besef me ook wel dat het niet heel standaard is. Wie weet wat ik geantwoord had toen ik nog 16 was. Grtz :)
Oo.. sorry haha. Enne je zal vast wel veel te doen hebbe dan... oude mensen hebbe veel haar neem ik aan? nee ik heb alleen haren boven mn lip en benen. en hopelijk blijft het zo hoef ik niet elek dag te scheren;)
Haha en ieder zn eigen ding dusja je doet maar en je bent ieg succesvoller dan ik:o
grtz

Oo.. sorry haha. Enne je zal vast wel veel te doen hebbe dan... oude mensen hebbe veel haar neem ik aan? nee ik heb alleen haren boven mn lip en benen. en hopelijk blijft het zo hoef ik niet elek dag te scheren;)
Haha en ieder zn eigen ding dusja je doet maar en je bent ieg succesvoller dan ik:o
grtz

pas je sig aan:

echte mannen scheren op echte plekken

Tips van een pro:
  • Eerst kortknippen met een schaartje.
  • Scheren met een vers en scherp mesje.
  • regelmatig afspoelen en opnieuw scheerschuim op smeren.
  • huid straktrekken anders hangen gegarandeerd de vellen erbij
  • PROFIT!

Fixed!:)

OT: Fullbody shave 2-3x per week, 's zomers inclusief benen 's winters niet, hoofdhaar millimeteren om de dag, neushaar ook regelmatig snoeien.
Rug/schouders doet miss3000 altijd want ik kan er zelf niet bij.:o

Fixed!:)

OT: Fullbody shave 2-3x per week, 's zomers inclusief benen 's winters niet, hoofdhaar millimeteren om de dag, neushaar ook regelmatig snoeien.
Rug/schouders doet miss3000 altijd want ik kan er zelf niet bij.:o
Serieus?! Ik doe het 1 keer per week op 3mm. Haar groeit wel rap maar het blijft er goed uitzien op die manier. Om de dag lijkt me een hele karwei.

Buik/borst alleen

eigelijk alles behalve armen en benen

hoe doet iedereen dat met benen enzo, dan moet je automatisch ook je kont enzo doen. Wekelijks met scheermesje ben je toch behoorlijk lang mee bezig en grote kans dat je plekken mist?

ik onthaar alles behalve mn wenkbrouwen en voetzolen

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 19:25 ----------

bizar, meeste stemmen gewoon voor scrotum :D

ik onthaar zelfs de konijntjes. Ikke kaal........dan zij ook verd*mme !

Borst en buik, Benen en armen vind ik niet zo heel erg nodig ik heb korte blonde haren daar.

hoe doet iedereen dat met benen enzo, dan moet je automatisch ook je kont enzo doen. Wekelijks met scheermesje ben je toch behoorlijk lang mee bezig en grote kans dat je plekken mist?

Benen gewoon met een baardtrimmer kort maken (0.5 mm ofzo), helemaal 'kaal' is wat benen betreft niet nodig.

Je reet is toch makkelijk voordat je onder de douche staat ? Zoals gezicht, kost nog geen 2 minuten...lijkt me.

Onder de douche..

Ik onthaar me helemaal nergens meer sinds een maand. Ik ben echt een behaarde aap nu, bevalt goed.

Geboren LWB nu Beijum......

Ha!

Uh ja...

Huisnummer hint: Warren G, Nate Dogg & Snoop Dogg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven