XXL Nutrition

Peiling Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

Peiling Peiling Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?

• Totaal stemmers
    512
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb sinds een paar maanden nu wat haar aan de onderkant van mn nek/begin van de rug. Volgens mij valt het niet erg op (geen hele donkere haren), maar in het zonlicht wel. Wat doen jullie hieraan? Scheren/waxen/epileren?

Scheren lijkt mij niet de beste oplossing ivm stoppels?

Bovenarmen en scrotum...

@ de mensen die hun rug en dergelijke doen, is toch een gans gedoe? Om de hoeveel tijd doen jullie dit dan? En met een scheermes of?
Lijkt me ook f*cked up :roflol:

Oksels, schaamhaar en gatbaard trimmer (en af en toe benen) en balzak scheren. Moest ik veel borst/rughaar hebben zou ik het denk ik ook scheren/waxen. Van die lange haren op uw rug, bah. Is imo nasty

hoe trim je je benen als je geen apparaat hiervoor hebt? en alleen scheermes? possible or not?

no idea ik heb geen scheer apparaat en me legs zijn wel iets te hairy voor summer

Ik heb nog geen haar.

thx voor de hulp maar ik woon niet in Nederland dus kan niet bestellen

-.- wat denkte zelf

Je zei eerst: "no idea ik heb geen scheer apparaat en me legs zijn wel iets te hairy voor summer "

je bent het van plan met een scheermesje te gaan doen,

en vervolgens de zin "thx voor de hulp maar ik woon niet in Nederland dus kan niet bestellen "

Begon me dus af te vragen of je ergens in de rimboe in Afrika zat :D

Misverstand (no offence)

no offence taken! geen probleem :)

Zal hier toch maar een scheer apparaat aan gaan schaffen, zit gewoon in Spanje, Alicante :P

Benen.
Armen.
Oksels.
Down under.

Borst, buik en bovenrug/nek/schouders laat ik laseren. Verder scheer ik mn borst, buik, schouders en ballen met mes. Rug af en toe met tondeuse. Twee keer per week gaat de tondeuse over mn hoofd en om de drie dagen trim ik mn baard.

oksel, de rest heb je nog geen last van op je 15e :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven