Fitness Seller

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 290
  • Weergaven 57K
  • Volgers 97

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?


  • Totaal stemmers
    512

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niks.

Oerman FTW!

(Inb4 metroman bash)
 
Ik onthaar mij voornamelijk onder de douche.
 
Ik onthaar mij vooral bij mijn moeder op schoot.
 
Ik krijg altijd van die irritante bultjes 2 weken laten ofzo waar ik niet van af kan blijven en dan worden dat zo'n lelijke littekens ughhh... :roflol:
 
Ik trim alles. Torso+Legs op de kortste stand. Arms gewoon een beetje bijwerken. Haren van een cm op me arms vind ik best. Het heeft niet met BB te maken, maar door een traumatisch aanzicht van een te smerig behaarde man op de leeftijd van 9 bracht me tot de conclusie dat ik teveel haar smerig vond. Ik onthaarde mezelf ver voordat ik aan BB deed dus.
 
Gisteren weer eens borst en buik geharst met de Veet wasstrips. Moet zeggen dat het me steeds beter lukt. Had vorige keer wat fouten gemaakt en daardoor was het resultaat niet bevredigend. Deze keer bijna alle haartjes in één keer weg en nauwelijks irritaties. De prijs blijft wel aan de hoge kant maar scheren moet echt te vaak en dat gaat ook vervelen. En ja het blijft pijnlijk, maar het is snel over.
 
Gisteren weer eens borst en buik geharst met de Veet wasstrips. Moet zeggen dat het me steeds beter lukt. Had vorige keer wat fouten gemaakt en daardoor was het resultaat niet bevredigend. Deze keer bijna alle haartjes in één keer weg en nauwelijks irritaties. De prijs blijft wel aan de hoge kant maar scheren moet echt te vaak en dat gaat ook vervelen. En ja het blijft pijnlijk, maar het is snel over.

:eek:

Mijn mannelijk beeld van jou helemaal in duigen, Big T :roflol:
 
:eek:

Mijn mannelijk beeld van jou helemaal in duigen, Big T :roflol:
:roflol:

Ik werd net een aap man, als BB ziet het er imo gewoon beter uit zonder borst/buik haar. Maar op benen en onderarmen blijft het hier gewoon zitten.
 
:roflol:

Ik werd net een aap man, als BB ziet het er imo gewoon beter uit zonder borst/buik haar. Maar op benen en onderarmen blijft het hier gewoon zitten.

:thumbs:

Geen lijntje naar je navel ofzo laten staan?
Vind ik vaak wel sexy bij mannen.

(hoef je niet per se te beantwoorden, hihi)
 
Gisteren weer eens borst en buik geharst met de Veet wasstrips. Moet zeggen dat het me steeds beter lukt. Had vorige keer wat fouten gemaakt en daardoor was het resultaat niet bevredigend. Deze keer bijna alle haartjes in één keer weg en nauwelijks irritaties. De prijs blijft wel aan de hoge kant maar scheren moet echt te vaak en dat gaat ook vervelen. En ja het blijft pijnlijk, maar het is snel over.
Ik had die dingen ook, maar lukt me bijna niet.. tips?
 
Ik onthaar me alleen als ik een date heb.
nooit dus.
:fa:
 
Ik had die dingen ook, maar lukt me bijna niet.. tips?
Makkelijker om voor te doen, maar de fouten/veranderingen die ik maakte waren:

- strips opwarmen door tegen je been te wrijven. Dit werkt slecht, ik had ze nu een tijdje op zo'n kleine warmeluchtblazer gelegd tot ze goed heet waren.

- zo snel mogelijk na opwarmen plaatsen, je hebt twee strips die je van elkaar trekt. Ik plaats de eerste helft en leg daarna de andere helft nog even op het warmeluchtblazertje voor ik die ook plaats (terwijl ik de tweede dan aandruk trek ik de eerste eraf)

- je haren lang laten groeien, dus nooit half geschoren haren proberen harsen

- de strips plaatsen zodat de haren mooi in 1 richting liggen, vlak tegen de hars

- goed aandrukken

- de strips zo plaatsen dat je precies tegenovergesteld van de groeirichting ze eraf kan trekken

- als je gaat trekken, met de andere hand de huid in de andere richting trekken, zodat de huid strak staat

- nog sneller trekken

als ik dit allemaal doe dan heb ik ongeveer 95% - 99% van de haren, wat er dan nog zit haal ik weg met een pincet

oh en die doekjes die erbij zitten ook gebruiken, goed inwrijven na het harsen. Heb geen irratie gehad de dag erna.
 
ik onthaar me oren sinds kort ook.
sinds ik me heb laten verlijden om me baard en hoofdhaar te laten knippen bij de Turkse kapper voor een 10tje heb ik oorhaar. hij heeft het 1x weggebrand en nu heb ik de oren van een 80jarige met dikke stoppels en shit :(
 
Makkelijker om voor te doen, maar de fouten/veranderingen die ik maakte waren:

- strips opwarmen door tegen je been te wrijven. Dit werkt slecht, ik had ze nu een tijdje op zo'n kleine warmeluchtblazer gelegd tot ze goed heet waren.

- zo snel mogelijk na opwarmen plaatsen, je hebt twee strips die je van elkaar trekt. Ik plaats de eerste helft en leg daarna de andere helft nog even op het warmeluchtblazertje voor ik die ook plaats (terwijl ik de tweede dan aandruk trek ik de eerste eraf)

- je haren lang laten groeien, dus nooit half geschoren haren proberen harsen

- de strips plaatsen zodat de haren mooi in 1 richting liggen, vlak tegen de hars

- goed aandrukken

- de strips zo plaatsen dat je precies tegenovergesteld van de groeirichting ze eraf kan trekken

- als je gaat trekken, met de andere hand de huid in de andere richting trekken, zodat de huid strak staat

- nog sneller trekken

als ik dit allemaal doe dan heb ik ongeveer 95% - 99% van de haren, wat er dan nog zit haal ik weg met een pincet

oh en die doekjes die erbij zitten ook gebruiken, goed inwrijven na het harsen. Heb geen irratie gehad de dag erna.
TNx!

Ik schoor idd de haren af tot een paar milimeter. vandaar dat alles bleef zitten:p
gelijk maar proberen binnenkort :D
 
ik onthaar me oren sinds kort ook.
sinds ik me heb laten verlijden om me baard en hoofdhaar te laten knippen bij de Turkse kapper voor een 10tje heb ik oorhaar. hij heeft het 1x weggebrand en nu heb ik de oren van een 80jarige met dikke stoppels en shit :(

Rofl, dat doen ze zeker zodat je terug blijft komen? :D
 
geen idee, voorheen waren het lieve schattige pluishaartjes die niet opvielen.

Dat is vaak zo met haartjes, niet alleen in je oren.
Je hebt van die scheerapparaatjes voor in de oren, werkt ook.
 
Dat is vaak zo met haartjes, niet alleen in je oren.
Je hebt van die scheerapparaatjes voor in de oren, werkt ook.

scheermes was idd geen succes want ik hakte er een stuk vel af. doe het nu af en toe met me neustrimmer. beroerde is alleen dat het net is als de paar haartjes op me schouders de ene dag zit er niks en de dag erna zit er ineens een haar van 1,5cm.
gelukkig valt me hoofdhaar bijna over me oren, dan ben ik hier van verlost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven