MuscleMeat

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt oud slachtoffer maar gelukkig tijdig gestopt. Deze vrouw is ziek in haar hoofd vuurwapen in huis gehad terwijl ze kleine meisje heeft lopen in huis mannen laten komen die hulp nodig hebben Geld blijven ontnemen. Deze vrouw moet opgesloten worden.

Volgens mij zijn daar andere wegen voor om te bewandelen.
 
Oh ik heb al hulp gezocht zij weet se consequenties van haar bestaan en toch gaat ze gewetenloos door. Dus in Tilburg pas op voor haar. En eigenlijk hoop ik dat iemand haar ooit vermoord of opsluit.
 
Nu verwijder ik mijn account weer dat als iemand InkedFitness30 Tilburg intypt nu weet wat voor dubbel leven ze lijdt dat was mijn doel En ik zolang met dit dubbeleven doorgaat hoop ik dat net als haar mede sm meesteressen snel aan haar einde komt Stopt ze ermee wens ik haar geluk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je doet nu net alsof er hier op dit forum allemaal jongetjes zitten die daarin zouden trappen :dunno:
 
Nu verwijder ik mijn account weer dat als iemand InkedFitness30 Tilburg intypt nu weet wat voor dubbel leven ze lijdt dat was mijn doel En ik zolang met dit dubbeleven doorgaat hoop ik dat net als haar mede sm meesteressen snel aan haar einde komt Stopt ze ermee wens ik haar geluk.
Hou gewoon op met dat gejank. SM was gewoon niet je ding en move on!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien heeft ze zijn pinda's wel geperforeerd en wou zijn vrouw nog kinderen en toen is zij achter het hele verhaal gekomen???
 
Als je Google haar naam intypt weet iedereen haar dubbel leven. Dat was mijn doel. InkedFitness30 Tilburg queencarmen xe webcam misselijkmakende kk hoer. Dat was mijn doel en dat is gelukt weet zeker dat haar omgeving haar dubbeleven niet kent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha bescherm haar maar die zielige kut.
 
Te hard in je ballen getrapt zeker en nu kom je hier om even te gaan janken.
Maybe moet je t meer aan de vanille kant zoeken ipv SM


Ik ben er mee gestopt ben nu gelukkig in de liefde. Maar zij maakt gebruik van mannen die de psycholoog nodig hebben.
 
Haha bescherm haar maar die zielige kut.
Beschermen? Ik ken haar niet eens, dit topic is 3 (!!!) jaar oud. Ze is sinds 2016 niet meer hier geweest, je bereikt er letterlijk niets mee dus snap heel je tirade niet.
 
Wauw
 
Ik ben er mee gestopt ben nu gelukkig in de liefde. Maar zij maakt gebruik van mannen die de psycholoog nodig hebben.
Die heb je zelf ook nodig zo te lezen.
 
Al bijna klaar en dat zij hier niet meer is maakt mij niet uit als je straks InkedFitness30 Tilburg intypt dan lees je hier de ware vrouw bijv wanneer schooljuf van haar dochter hier komen. En wat het punt is de slaafjes van haar hebben ook de psycholoog nodig Want die zijn geestelijk in de war Dat weet zij maar ook andere sm meesteressen en toch gaan ze door met oa Cashdrops etc. Ze is gewetenloos. Camt liever dan met haar dochter dingen te doen. Camt zelf wanneer se dochter thuis is hield vuurwapen in huis met een klein kind in huis. Dit is de werkelijke InkedFitness30. En alles wat ze betaald is met smerig geld verdiend Van zwakke mannen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Al bijna klaar en dat zij hier niet meer is maakt mij niet uit als je straks InkedFitness30 Tilburg intypt dan lees je hier de ware vrouw bijv wanneer schooljuf van haar dochter hier komen. En wat het punt is de slaafjes van haar hebben ook de psycholoog nodig Want die zijn geestelijk in de war Dat weet zij maar ook andere sm meesteressen en toch gaan ze door met oa Cashdrops etc. Ze is gewetenloos. Camt liever dan met haar dochter dingen te doen. Camt zelf wanneer se dochter thuis is hield vuurwapen in huis met een klein kind in huis. Dit is de werkelijke InkedFitness30. En alles wat ze betaald is met smerig geld verdiend Van zwakke mannen

Moesten die mannen dan eerst verplicht over dat geld heen poepen ofzo? Enlighten me?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar Dre,

Misschien kun je ons wat meer vertellen? Het is nu allemaal zo onduidelijk.. hoe gebruikt ze die mannen enzo?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Goed topic dit.
 
Typ *verwijderd* in en je ziet haar Twitter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven