AndroidHealthClinic

Op zoek naar een titel van een oude horrorfilm

Billie Turf

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
14
Heya!

Ik zag net dat de film cat's eye op was. Dit deed me denken aan een film die ik vroeger in mijn jeugd heel erg leuk vond... alleen ik kan me de titel echt niet herinneren. Het was net als "cat's eye"een horror film met 3 verhalen.

Het eerste verhaal weet ik niet meer, Het tweede verhaal ging over oude man die een huurmoordenaar inhuurde om een kat te vermoorden bij hem thuis. Dat luktte hem niet... en uiteindelijk komt er een kat uit de oude man..ofzoiets :)

Het 3e verhaal gaat over een demonisch beest die iemand vermoord, de getuige (man) van deze moord mag van het demonische beest niks zeggen. Dat doet de man ook niet. Hij ontmoet een vrouw --> kinderen blah blah. Uiteindelijk vertelt de man zijn bizarre ervaring tegen zijn vrouw. De vrouw veranderd in de demoon en vermoord hem. The end

Ik wil deze film erg graag nog een keer zien...hoe slecht het ook mag klinken:D ... jeugdsentiment ;)

Maar ik kan me de titel echt niet meer herinneren weet iemand de titel van deze film?

Alvast bedankt!

"The man who gets killed by his demon"???

weet niet of het die was
maar ik zag ook een film waarvan de demoon op andere over sprong en moorde
op het einde belanden ze in het sneeuw bij een huisje
iemand>?

Ja, ik heb die vroeger ook gezien, volgens mij was dat "Tales from the Dark side" Die kinderen van die man waren ook half demonisch.

lijkt me een leuke film

Tales from the Darkside: The Movie (1990)

http://www.imdb.com/title/tt0100740/

Het verhaal:

Om half één hoeft hij pas de oven in, maar als de kannibale ideeën krijgt over vulling vertelt hij haar verhalen uit het boek "Tales from the darkside" om tijd te winnen:

1. Lot 249. De broer van de de dievegge van een pre-Colombiaanse fetisj is er getuige van hoe een medestudent een mummie tot leven wekt.

2. The Cat from hell. Hij laat een huurmoordenaar komen om zijn kat te vermoorden, die de andere bewoners de dood in dreef.

3. Lover's vow. In ruil voor zijn leven belooft een mislukte kunstenaar het uiterlijk van een monster nooit te verraden.

Niet "the twilight zone"?

• Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
Tales from the Darkside: The Movie (1990)

http://www.imdb.com/title/tt0100740/

Het verhaal:

Om half één hoeft hij pas de oven in, maar als de kannibale ideeën krijgt over vulling vertelt hij haar verhalen uit het boek "Tales from the darkside" om tijd te winnen:

1. Lot 249. De broer van de de dievegge van een pre-Colombiaanse fetisj is er getuige van hoe een medestudent een mummie tot leven wekt.

2. The Cat from hell. Hij laat een huurmoordenaar komen om zijn kat te vermoorden, die de andere bewoners de dood in dreef.

3. Lover's vow. In ruil voor zijn leven belooft een mislukte kunstenaar het uiterlijk van een monster nooit te verraden.

SUPER!! dank je wel! deze zocht ik idd

Is idd een goede film.
Horror liefhebber?

Ik heb Tales from the Darkside laatst bij de free record shop voor een paar euro gekocht. Leuke film.

Oh die heb ik inderdaad ook eens gezien.. Vond die dat zijn vrouw veranderde in die demon echt geweldig. Maar ook 2 kinderen veranderden aan het eind in monstertjes.

Vond het toen echt geweldig, maar ik vond alle horrors wel leuk en lachwekkend om te zien.

spiertje16 zei:
weet niet of het die was
maar ik zag ook een film waarvan de demoon op andere over sprong en moorde
op het einde belanden ze in het sneeuw bij een huisje
iemand>?

De film die jij bedoelt heet Azazel, met de duivel. Steengoede film.

• Topic Starter Topic Starter
@ AVG

Jah vind horrorfilms wel leuk! Vooral diegene van vroeger die je als kind vel hebt gekeken die eigenlijk te nep voor woorden zijn. Cat's eye was ook weer mooi om te zien... vooral met die trol aan het eind :D. Vroeger vond je die effecten ook levensecht.... moest nu toch wel lachen

@ purple

Jah klopt aan het eind worden die kinderen ook demoontjes, vond dat ook het leukste verhaal, ga binnenkort ff bij de free rec shop langs, bedankt voor de tip marjon

Terug
Naar boven