houthakker
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer wordt je nou mijn trainingsmaatje..... je had het beloofd in pm![]()
Was vastberaden hier aan mee te doen. Aangezien ik een week of 9 niet heb kunnen trainen wegens ziekte. En daarvoor een aantal weken hersteltraining voor een rugblessure heb moeten doen. Daarnaast loop ik nog steeds bij de longarts en heeft het voor mij geen zin. Het was de bedoeling om ervaring op te doen, maar in deze toestand is er geen plezier aan.
Heb inmiddels langzaam de draad weer opgepakt om voor te bereiden op het nieuwe strongman seizoen. Misschien ben ik op tijd fit voor het RAW NK. Op de kalender zag ik deze wedstrijd staan.
Misschien dat ik wel even kom kijken.
Veel blessures en de spoeling is al niet zo groot, wel jammer.
Raw NK hoop zou mooi zijn als er genoeg deelnemers zijn.
). 
40 euro geloof ik he, voor een jaar wedstrijdlid. Je zou het maar moeten missen...
Wat je zegt inderdaad, niemand hoeft zich te schamen als hij meedoet aan een NK, ook niet als het RAW is op een wedstrijd waar in gear gelift mag worden. Het is juist een overwinning op jezelf als je meedoet en PR's zet. **** wat je in de sportschool allemaal tilt, dit zijn wedstrijden waarmee je in de boeken komt en later nog eens aan je kleinkinderen kan laten zien![]()
40 euro geloof ik he, voor een jaar wedstrijdlid. Je zou het maar moeten missen...
Wat je zegt inderdaad, niemand hoeft zich te schamen als hij meedoet aan een NK, ook niet als het RAW is op een wedstrijd waar in gear gelift mag worden. Het is juist een overwinning op jezelf als je meedoet en PR's zet. **** wat je in de sportschool allemaal tilt, dit zijn wedstrijden waarmee je in de boeken komt en later nog eens aan je kleinkinderen kan laten zien![]()
Nu er raw-WK op de planning staat bij IPF zou er toch juist wat extra belangstelling mogen komen ipv tegenvallen?
Vind het persoonlijk trouwens best wel een mooie wedstrijd als ik deelnemerslijst zie, zit al tijdje te twijfelen om te komen ondanks de redelijk lange rit, als ik auto ganse dag kan lenen zou ik best wel eens durven komen kijken naar jullie NK

Zou leuk zijn man!
Denk niet dat het plaatsvinden van een RAW WK voor extra animo zal zorgen op zo'n RAW NK. Meeste deelnemers zullen zich nou niet direct hiervoor plaatsen![]()

Nee dat klopt, maar bedoelde dat het plaatsvinden van een raw-wk en de aandacht errond wel kan zorgen voor wat extra personen die de stap durven te zetten om deel te nemen omdat de anderen waartegen ze deelnemen in zelfde uitrusting staan als hen (voor zover er durven aan is... niks mooier dan op een wedstrijd het beste van jezelf te geven)
Dat is ook de foute redenering die meesten maken, ze willen pas gaan meedoen als er iets mee te behalen valt. Waarom zou je wachten tot je de beste bent om mee te doen?
ik persoonlijk vond het helemaal niet zo erg om als raw deelnemer mee te doen op een geared wedstrijd, het gaat toch vooral om jezelf verbeteren.
Kan om eerlijk te zijn nooit begrijpen dat als je die drang hebt om sterker te worden in de gym, en daar het competitiegevoel kan hebben om je prestaties te verbeteren dat je dan anderzijds dat niet zou hebben om aan een wedstrijd deel te nemen... En volgens mij heeft iedereen dat in deze sport toch wel in zich, maargoed das dan mijn idee
Een dezer dagen me dan maar eens inschrijven voor het RAW NK. Moet alleen kijken via welke vereniging dan.
Verwacht me idd niet voor het WK te plaatsen haha.

Je kan jezelf ook als algemeen wedstrijdlid inschrijven, maar dit kost je meer (geloof rond de 100 euro per jaar ipv 40) en je zal dan zelf de inschrijving moeten regelen voor de betreffende wedstrijd(en).

nou ziyed, tuurlijk is 43.50 niet veel maar als je zoals mij bv. pl wel leuk vind maar niet je hoofd sport is dan is 43.50 + nog reiskosten wel veel voor een eenmalig avontuur per jaar...