Fitness Seller

Open NK Powerliften NPB

• Topic Starter Topic Starter
ja eenmalig avontuur... je kan ook vaker meedoen he...
maarja elke sport/hobby kost geld, de een wat meer dan de ander maar over het algemeen is krachtsport vrij goedkoop

ja en nee, het wedstrijd gedeelte wel maar qua supplementie/voedsel/gym abbo etc... krachtsport is geen hobby maar meer a lifestyle... verder ben ik het met je eens hoor ziyed:P

Wat een topic ik doe gewoon lekker mee.

Voor wie niet meedoet kom lekker kijken en elkaar niet afzeiken en vingertjes wijzen.

Iedereen moet zelf weten wat hij doet, doe mee doe niet mee kom kijken kom niet kijken.

Krachtsport is al zo klein laten we gewoon allemaal elkaar aanmoedigen.

@Shampoo jammer dat je niet mee kon doen klote van je ziekte blij dat het nu beter gaat. Zou leuk zijn jou een keer op het plankier te zijn

jammer man beterschap shamps nu ben ik enige strongman/powerlifter...... there shall be only one. lol

Wat een topic ik doe gewoon lekker mee.

Voor wie niet meedoet kom lekker kijken en elkaar niet afzeiken en vingertjes wijzen.

Iedereen moet zelf weten wat hij doet, doe mee doe niet mee kom kijken kom niet kijken.

Krachtsport is al zo klein laten we gewoon allemaal elkaar aanmoedigen.

@Shampoo jammer dat je niet mee kon doen klote van je ziekte blij dat het nu beter gaat. Zou leuk zijn jou een keer op het plankier te zijn

Is ook niet om mensen af te zeiken Pjotr, maar om mensen aan te sporen mee te komen doen. Als je ziet hoeveel deelnemers er dit jaar zijn, kan het niet anders dan dat het een tegenvaller moet zijn voor de NPB. En dan vraag ik me echt af waar iedereen is. Waar is iedereen van de Holland's got powerlifting talent actie bijvoorbeeld? Dat waren volgens mij toch aardig grote groepen die je daar verzamelde op Papendal. Vind het jammer dat de animo dan toch zo laag is voor dit NK, naast alle blessures. Maar afijn, genoeg geklaagd. Natuurlijk moedigen we elkaar aan. ;)

Is ook niet om mensen af te zeiken Pjotr, maar om mensen aan te sporen mee te komen doen. Als je ziet hoeveel deelnemers er dit jaar zijn, kan het niet anders dan dat het een tegenvaller moet zijn voor de NPB. En dan vraag ik me echt af waar iedereen is. Waar is iedereen van de Holland's got powerlifting talent actie bijvoorbeeld? Dat waren volgens mij toch aardig grote groepen die je daar verzamelde op Papendal. Vind het jammer dat de animo dan toch zo laag is voor dit NK, naast alle blessures. Maar afijn, genoeg geklaagd. Natuurlijk moedigen we elkaar aan. ;)

aangezien de meeste junioren zijn doen die mee met het NK junioren 18 april.
maar ziyed niels en jorg doen wel mee.

Ik snap waar je vandaan komt, maar eerlijk is eerlijk ik weet van behoorlijk wat blessures van mensen
Het zou leuk zijn als meer mensen meededen, als ze maar komen kijken.
En wij gaan er gewoon een leuke dag van maken we hopen op zoveel mogelijk prs van iedereen en van sommige Ned reords.

Wie weet als mensen komen kijken dat ze dan wel de smaak te pakken krijgen en wat iemand tilt maakt niks uit. PRs is waar het om draait.

Hoop veel mensen te zien daar ( na de wedstrijd tijdens ben ik niet zo lief :))
samen een drankje doen.

Lijkt mij ook leuk om te kijken, wordt er ook wat georganiseerd voor kleine kinderen?

alle kinderen kan je tijdens de wedstrijd ook op pjotr afsturen :D

Arme kinderen hebben dan een dik jeugdtrauma :roflol:

Doet Gijs ook niet mee dan?

Nog maar een paar dagen,

Wie komt allemaal kijken

dames en lighte mannen tot93kg beginnen om 10uur.

-105 -120 en plus mannen beginnen om half 2 aangezien ik niet heb afgevallen voor deze wedstrijd doe ik mee in de -105 dus half 2

Nog maar een paar dagen,

Wie komt allemaal kijken

dames en lighte mannen tot93kg beginnen om 10uur.

-105 -120 en plus mannen beginnen om half 2 aangezien ik niet heb afgevallen voor deze wedstrijd doe ik mee in de -105 dus half 2

Las eerder in deze thread dat jij voor de kinderopvang zorgt! Dus ik kom zondag ook even kijken. (mijn zoontje kan maar beter zo vroeg mogelijk besmet raken met het ijzervirus)

Ik kom ook kijken!

Ik kwam vandaag de poster tegen bij mijn gym, meteen samen met me trainingsbuddy besloten om te gaan kijken! Het is maar 10 minuten van mijn huis dus dat is al helemaal mooi meegenomen :) .

Succes alvast voor degene die meedoen!

shit iedereen gaat voor PR, dan ga ik maar voor de WR want er blijft geen PR over

Terug
Naar boven