- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammer man beterschap shamps nu ben ik enige strongman/powerlifter...... there shall be only one. lol

Wat een topic ik doe gewoon lekker mee.
Voor wie niet meedoet kom lekker kijken en elkaar niet afzeiken en vingertjes wijzen.
Iedereen moet zelf weten wat hij doet, doe mee doe niet mee kom kijken kom niet kijken.
Krachtsport is al zo klein laten we gewoon allemaal elkaar aanmoedigen.
@Shampoo jammer dat je niet mee kon doen klote van je ziekte blij dat het nu beter gaat. Zou leuk zijn jou een keer op het plankier te zijn

Is ook niet om mensen af te zeiken Pjotr, maar om mensen aan te sporen mee te komen doen. Als je ziet hoeveel deelnemers er dit jaar zijn, kan het niet anders dan dat het een tegenvaller moet zijn voor de NPB. En dan vraag ik me echt af waar iedereen is. Waar is iedereen van de Holland's got powerlifting talent actie bijvoorbeeld? Dat waren volgens mij toch aardig grote groepen die je daar verzamelde op Papendal. Vind het jammer dat de animo dan toch zo laag is voor dit NK, naast alle blessures. Maar afijn, genoeg geklaagd. Natuurlijk moedigen we elkaar aan.![]()
)Nog maar een paar dagen,
Wie komt allemaal kijken
dames en lighte mannen tot93kg beginnen om 10uur.
-105 -120 en plus mannen beginnen om half 2 aangezien ik niet heb afgevallen voor deze wedstrijd doe ik mee in de -105 dus half 2
-105 -120 en plus mannen beginnen om half 2 aangezien ik niet heb afgevallen voor deze wedstrijd doe ik mee in de -105 dus half 2

Dat wordt zweten voor je dan, Pjot! Daar zitten de echte kanonnen, natuurlijk!![]()